Tumlepigen

Tumlinge-small talk 3

2,433 indlæg i dette emne

Altså han vil gerne. Han er jo forståeligt nok mega bange for at komme så langt ud efter fødsels reaktionsmæssigt som han gjorde ved Mie og igen sidste vinter. Og ærligt det skræmmer også mig. Men jeg er ikke til 4+ år imellem mine børn. Så vi arbejder videre ;) Mie har ihvertfald proklameret overfor ham at hun ville baby dreng far :p

Men han gør vel som Mie siger? :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Men han gør vel som Mie siger? :D

Haha for det meste :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha for det meste :p

Godt, så har Mie jo allerede bestemt. Skal vi sige oktober/november? :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt, så har Mie jo allerede bestemt. Skal vi sige oktober/november? :lol

Haha gerne for mig ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha gerne for mig ;)

Jamen, så er det en aftale :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

10. Tigerspring er nu helt overstået... hvad sker der så? Hvad bliver det næste? ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

10. Tigerspring er nu helt overstået... hvad sker der så? Hvad bliver det næste? ;)

De fortsætter, nu er de bare ikke beskrevet ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De fortsætter, nu er de bare ikke beskrevet ;)

Men nøjagtig lige så fornøjeligt og hyppige som før ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men nøjagtig lige så fornøjeligt og hyppige som før ;)

hehe ok.. Så er det godt de bliver så dygtige til noget nyt efter et spring. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Liff sidder i sin seng og siger: håål såå op! Håål såå op! Med pegefinger und alles :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Liff sidder i sin seng og siger: håål såå op! Håål såå op! Med pegefinger und alles :D

:D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:D

Og nu sover hun! :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er helt forundret over hvordan den der lille klump, der levede i en bodystocking og et par pludderbukser - lige pludselig - er blevet til en rigtig dreng på tja, knap en meter, der siger alt muligt (f.eks jeg elsker dig, mor - åhr smelt!) Eller den her sætning, som jeg aldrig havde kunnet forudse - hold ud, bil, hold ud! Flyveren er super til at hjælpe! :D (altså, bilen var gået i stykker og gravkoen skulle have den op på tripp trapp stolen med et stykke snor...nah, man skulle vist have været der.. ;) )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er helt forundret over hvordan den der lille klump, der levede i en bodystocking og et par pludderbukser - lige pludselig - er blevet til en rigtig dreng på tja, knap en meter, der siger alt muligt (f.eks jeg elsker dig, mor - åhr smelt!) Eller den her sætning, som jeg aldrig havde kunnet forudse - hold ud, bil, hold ud! Flyveren er super til at hjælpe! :D (altså, bilen var gået i stykker og gravkoen skulle have den op på tripp trapp stolen med et stykke snor...nah, man skulle vist have været der.. ;) )

:biglove

De bliver SÅ store.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er bare totalt forelsket i min lille sangfugl :biglove og så stolt over hvor meget hun rykker pt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Siger jeres næsten 2-årige også nej til alt? Amilias svar til alt er ej, arg arg eller nej. Seriøst selvom det er noget hun virkelig gerne vil siger hun nej fordi vi foreslår det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Siger jeres næsten 2-årige også nej til alt? Amilias svar til alt er ej, arg arg eller nej. Seriøst selvom det er noget hun virkelig gerne vil siger hun nej fordi vi foreslår det.

Liff siger både ja og nej... Hun har jo ikke det vilde sprog endnu, så hun svarer ofte på ja/nej spørgsmål ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Siger jeres næsten 2-årige også nej til alt? Amilias svar til alt er ej, arg arg eller nej. Seriøst selvom det er noget hun virkelig gerne vil siger hun nej fordi vi foreslår det.

Præcis det samme her, men det er blevet bedre jo tættere han kommer på de 3 år :) han nægter dog at sige ja endnu, siger enten mhm eller det vil jeg gerne i stedet.n

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Siger jeres næsten 2-årige også nej til alt? Amilias svar til alt er ej, arg arg eller nej. Seriøst selvom det er noget hun virkelig gerne vil siger hun nej fordi vi foreslår det.

Leonora er 20 mdr og siger ofte nej for så at sige ja lige bagefter :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Leonora er 20 mdr og siger ofte nej for så at sige ja lige bagefter :rolleyes

Da Vitus var 2 kunne man i hvert fald ikke tage alle hans utroligt mange nej'er for gode varer. Det var lidt en balancegang mellem at respektere hans nej og så afgøre om det bare var noget han sagde.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Amilia er bare meget bevidst om sit nej. Hun siger også ja, men det er bare virkelig som om hun selv vil bestemme, så forslag fra os bliver afslået med et nej konstant.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er jeg ikke længere mor til en baby, men til en tumling.

Hvor er det vildt at der allerede er gået er år, og sikke meget Eigil har fået oplevet på det ene år han har levet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke med lækre lille Ejgil! :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er jeg ikke længere mor til en baby, men til en tumling.

Hvor er det vildt at der allerede er gået er år, og sikke meget Eigil har fået oplevet på det ene år han har levet.

Tillykke med og til Eigil :yay :hurra :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er jeg ikke længere mor til en baby, men til en tumling.

Hvor er det vildt at der allerede er gået er år, og sikke meget Eigil har fået oplevet på det ene år han har levet.

Kæmpe stort tillykke med ham og velkommen herinde. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER