Tumlepigen

Tumlinge-small talk 3

2,433 indlæg i dette emne

Jeg er så glad for denne og den koster 400

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vupti, så slog tumlingen kolbøtter helt selv :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vupti, så slog tumlingen kolbøtter helt selv :yay

Sejt :respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er så glad for denne og den koster 400

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alfred har første dag i dp i dag. H er gået med ham, og de skal bare være der er par timer sammen. Det er altså bare vildt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er der kun 10 dage til jeg hører til her, så nu tyvstarter vi lige ;)

Er der nogen der kan anbefale et godt cykelsæde til bagpå cyklen? Og gerne til max en 500kr seddel :)

Vi har en polisport, den er vi superglade for! Den koster vist kun 300-400kr.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alfred har første dag i dp i dag. H er gået med ham, og de skal bare være der er par timer sammen. Det er altså bare vildt!

God første dag til Alfred :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

God første dag til Alfred :)

Tak :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har en polisport, den er vi superglade for! Den koster vist kun 300-400kr.. :)

:super

Tror vi vælger den. Kan se vi kan få Coop-point også, vælger vi den :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er der kun 10 dage til jeg hører til her, så nu tyvstarter vi lige ;)

Er der nogen der kan anbefale et godt cykelsæde til bagpå cyklen? Og gerne til max en 500kr seddel :)

Ja jeg har også tyvstartet lidt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg har også tyvstartet lidt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den slags køber jeg helst nyt af. Man ved sgu aldrig hvad de har været ude for :unsure

Der er til aflevering i dp (1km) og en tur til købmanden (2km). Måske en legeplads på en af naboejendommene. Så det er vist hvad vi godt kan kalde korte ture ;)

Jeg er 95% sikker på vi snupper en polisport. Tak for input :super

Det var så lidt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg overvejer virkelig et cykelsæde til min cykel. Men er virkelig i tvivl om hvor meget jeg får det brugt.

Jeg overvejer fordi jeg savner at kunne cykle rundt og bryder mig faktisk ikke voldsomt meget om at gå (i hvert fald når det handler om at komme fra A til B)

Men.. jeg kommer ikke til at bruge det til at aflevere i vs, for i hverdagen bliver det i bil på vej til arbejde. Det bliver heller ikke aktuelt til almindelig indkøb, for så køber vi mere end der kan være på cyklen. Det bliver jo heller ikke til hrldagsture i nærområdet endnu, for så har vi ikke noget sted at lægge Freya til lur. Så det ville vel kun blive til en formiddags eller eftermiddags tur hvor en klapvogn ikke er nødvendig.. Hmm..Men så er der bare de gange hvor man tænker "hvor ville det være rart lige nu at kunne tage cyklen, i stedet for at gå"...

Hvor tit bruger I cyklen med de små og til hvad? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg overvejer virkelig et cykelsæde til min cykel. Men er virkelig i tvivl om hvor meget jeg får det brugt.

Jeg overvejer fordi jeg savner at kunne cykle rundt og bryder mig faktisk ikke voldsomt meget om at gå (i hvert fald når det handler om at komme fra A til B)

Men.. jeg kommer ikke til at bruge det til at aflevere i vs, for i hverdagen bliver det i bil på vej til arbejde. Det bliver heller ikke aktuelt til almindelig indkøb, for så køber vi mere end der kan være på cyklen. Det bliver jo heller ikke til hrldagsture i nærområdet endnu, for så har vi ikke noget sted at lægge Freya til lur. Så det ville vel kun blive til en formiddags eller eftermiddags tur hvor en klapvogn ikke er nødvendig.. Hmm..Men så er der bare de gange hvor man tænker "hvor ville det være rart lige nu at kunne tage cyklen, i stedet for at gå"...

Hvor tit bruger I cyklen med de små og til hvad? :)

Vi cykler ofte bare små ture. Mie elsker at cykle og bare en 5-10 minutter så er hun lykkelig. Vi bor lige ved supermarkeder så der går vi til med klapvogn (vi snakker henholdsvis 50-150 meter så ligger der 2). I dagpleje bliver hun af og til hentet på cykel af min mand. Men ellers er det primært cykle til legepladser lidt længere væk pg ned til farmor pg farfar og bare hygge cykling. Elsker den mulighed og sædet kan jo godt bruges til hun er stor :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er vi igang med projekt blefri med Olivia på 2,5. Vi startede mandag og jeg troede faktisk ikke det ville gå fordi vi havde Så mange uheld, men i går tossede hun kun i bukserne 1 gang og i dag har hun slet ikke tisset i bukserne... Vildt fedt. Det første hun siger når hun vågner er at hun skal ud at tisse og der har bleen været helt tør... Nu har vi bare et problem. Hun siger indtil videre ikke til når hun skal lave stort :( Hun siger først til når hun lige har skidt, på trods af at vi spørger hende flere gange tæt på. Nå det kommer nok. Håber vuggestuen vil arbejde videre på det i næste uge når hun starter efter ferien

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min baby blev en tumling i går... Synes tiden er gået så stærkt og er slet ikke klar til at hun er blevet 1 år, hun er jo min lille baby :wub

Nu skal hun fejres ordentlig i weekenden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min baby blev en tumling i går... Synes tiden er gået så stærkt og er slet ikke klar til at hun er blevet 1 år, hun er jo min lille baby :wub

Nu skal hun fejres ordentlig i weekenden.

Tillykke med hende :hurra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh. Liff bider i frustration... Aner ikke hvad Vi skal gøre!?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er vi igang med projekt blefri med Olivia på 2,5. Vi startede mandag og jeg troede faktisk ikke det ville gå fordi vi havde Så mange uheld, men i går tossede hun kun i bukserne 1 gang og i dag har hun slet ikke tisset i bukserne... Vildt fedt. Det første hun siger når hun vågner er at hun skal ud at tisse og der har bleen været helt tør... Nu har vi bare et problem. Hun siger indtil videre ikke til når hun skal lave stort :( Hun siger først til når hun lige har skidt, på trods af at vi spørger hende flere gange tæt på. Nå det kommer nok. Håber vuggestuen vil arbejde videre på det i næste uge når hun starter efter ferien

Jeg vil lige slå et slag for bogen "Hr Pølle". Den gjorde underværker her! :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil lige slå et slag for bogen "Hr Pølle". Den gjorde underværker her! :super

Ha ha sjov titel... Kan være jeg skal kigge på den. Indtil videre virker hun dog slet ikke bevidst om det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh når barnet falder i søvn i bilen, 5 minutter før man er hjemme og derfor så synes at nu har hun da sovet sin middagslur!

Andre med børn man ikke kan løfte og flytte uden at vække dem? Freya er 17 måneder.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh når barnet falder i søvn i bilen, 5 minutter før man er hjemme og derfor så synes at nu har hun da sovet sin middagslur!

Andre med børn man ikke kan løfte og flytte uden at vække dem? Freya er 17 måneder.

Samme problem her med Mie på 20 måneder - det tog en time her i denne uge men til sidst overgav hun sig til lur igen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Samme problem her med Mie på 20 måneder - det tog en time her i denne uge men til sidst overgav hun sig til lur igen

Her kører vi på 40 minutter og hun har ikke givet op endnu...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh når barnet falder i søvn i bilen, 5 minutter før man er hjemme og derfor så synes at nu har hun da sovet sin middagslur!

Andre med børn man ikke kan løfte og flytte uden at vække dem? Freya er 17 måneder.

Ja, når det sker her, bliver vi bare siddende i bilen til han vågner eller putter babyalarm på, alt efter vejret :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi kan flytte A fra autostol til barnevogn alt afhængig af, hvor han er i søvnen. Hvis han har sovet fem min, kører vi en omvej. Har han sovet et kvarter eller mere, kan vi sagtens flytte ham.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER