Tumlepigen

Tumlinge-small talk 3

2,433 indlæg i dette emne

Det er charmerende ikke ;) hold op altså hvor starter de tidligt med at være trodsige. Vi har en sand drama Queen herhjemme. Hun er lige til en Oscar nogle gange :LOL

Mega charmerende! :rolleyes

Jeg prøver virkelig at holde fast, men den kære far har godtnok svært ved det, så A kæmper bravt for at få sin vilje. Jeg prøver at messe "hold fast, det er en fase" :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Mega charmerende! :rolleyes

Jeg prøver virkelig at holde fast, men den kære far har godtnok svært ved det, så A kæmper bravt for at få sin vilje. Jeg prøver at messe "hold fast, det er en fase" :D

Haha har bliver far virkelig også snoet omkring lillefingeren.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her har vi 2 drenge der ikke gider sove overhovedet...mor er træt efter en lang dag Zzz...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha har bliver far virkelig også snoet omkring lillefingeren.

De er nogen bøller!

Men jeg kan dælme godt forstå, hun kan sno sin far. Jeg tror også, hun ville kunne sno mig, og jeg er ellers rimelig hård på den front ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For pokker det bliver en lang sommer, hvis Liff først kan finde ro til at sove efter kl. 20.30-21... Hun karter rundt og sveder til trods for meget lidt tøj. What to do???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For pokker det bliver en lang sommer, hvis Liff først kan finde ro til at sove efter kl. 20.30-21... Hun karter rundt og sveder til trods for meget lidt tøj. What to do???

Jeg laver gennemtræk hele dagen på de varme dage. Så er der køligt på vores ellers varme førstesal, når han skal sovez

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg laver gennemtræk hele dagen på de varme dage. Så er der køligt på vores ellers varme førstesal, når han skal sovez

Pigerne har begge to, sydvendte vinduer! Jeg kan ikke rigtigt lave gennemtræk så det virker :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De er nogen bøller!

Men jeg kan dælme godt forstå, hun kan sno sin far. Jeg tror også, hun ville kunne sno mig, og jeg er ellers rimelig hård på den front ;)

Åh hvor er du sød :kiss men jeg synes også selv hun er en dejlig charme trold

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh hvor er du sød :kiss men jeg synes også selv hun er en dejlig charme trold

Det er hun uden tvivl! Og så var jeg bare imponeret over, hvor meget hun kan. Seje piger :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er hun uden tvivl! Og så var jeg bare imponeret over, hvor meget hun kan. Seje piger :)

Hvor er du sød. Hun snakker bare så meget nu - hele små sætninger og det er bare så hyggeligt :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sov så for filan!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Liff har sovet 1! Time til middag i dag, fordi en af de andre børn vågnede og var ked.. Det eneste + er dog at hun har været nem at putte! (At jeg så har været derinde 2 gange siden, er så en anden sag ;) )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sov så for filan!!!

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har endnu engang puttet min dreng med feber...please sov godt i nat og vær rask i morgen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Freya har for første gang nogensinde sovet HELT igennem! :yay fra jeg lagde hende til jeg måtte vække hende næste morgen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv 40 i feber min lille skat altså :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv 40 i feber min lille skat altså :-(

:kram2 god bedring

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg HADER at aflevere et ked af det barn :boo Han er glad for at være der og løb afsted for at skulle lege og da jeg sagde farvel, løb han tilbage og græd og klamrede sig til mig. Øv.. Sådan har det aldrig været at aflevere Edith..

Og det hjælper heller ikke at jeg stadig er syg, så bliver jeg ekstra følsom.. :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg HADER at aflevere et ked af det barn :boo Han er glad for at være der og løb afsted for at skulle lege og da jeg sagde farvel, løb han tilbage og græd og klamrede sig til mig. Øv.. Sådan har det aldrig været at aflevere Edith..

Og det hjælper heller ikke at jeg stadig er syg, så bliver jeg ekstra følsom.. :(

Adam gør præcis det samme. Men pædagogerne fortæller mig at det stopper ligeså snart jeg har lukket døren bag mig, det prøver jeg at huske mig selv på. Og så fokuserer jeg på, at han netop løber glad hen og leger og gerne vil ind i vuggestuen, så det er nok mest det at hans mor ikke kan være der hele dagen med ham, der driller, og ikke fordi han ikke er glad når han er der. Mon ikke det er det samme hos jer?

Men det er ikke sjovt :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Adam gør præcis det samme. Men pædagogerne fortæller mig at det stopper ligeså snart jeg har lukket døren bag mig, det prøver jeg at huske mig selv på. Og så fokuserer jeg på, at han netop løber glad hen og leger og gerne vil ind i vuggestuen, så det er nok mest det at hans mor ikke kan være der hele dagen med ham, der driller, og ikke fordi han ikke er glad når han er der. Mon ikke det er det samme hos jer?

Men det er ikke sjovt :kiss

Hans pædagog sagde også, at han ikke bliver ved med at være ked. Og da jeg nåede garderoben kunne jeg ikke høre ham mere ^_^

Han havde også bare en dårlig morgen, har varmeknopper overalt, har sovet vildt dårligt og så tog morgenmaden lige 2 minutter for lang tid at få lavet, så han flejnede fuldstændig :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hader også at vi pludselig har en meget pyller tumling. Han havde feber i mandags, uden vi nogensinde fandt ud af præcis hvad det var. Der var han ellers i godt humør. Men resten af ugen har bare været med kampe, og onsdag var første gang vi har fået at vide da vi hentede ham i vuggestuen at han havde haft en dårlig dag, været ked eller sur meget af dagen og faldt i søvn på en pædagog... 

 

I morges har været en kamp, jeg var alene med ham, han ville ikke spise morgen, ikke have solcreme på, ikke børste tænder, ikke i autostolen og ville bæres ind i vuggestuen. Og han ville absolut ikke have at jeg gik. Øv det er hårdt! 

 

Man ved man afleverer et "godt" barn, når pædagogen spørger "Har han været sådan her hele morgenen"... Jeg håber virkelig hans humør vender og han får en god dag på legepladsen - i går ville han jo slet ikke med hjem, såeh. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hader også at vi pludselig har en meget pyller tumling. Han havde feber i mandags, uden vi nogensinde fandt ud af præcis hvad det var. Der var han ellers i godt humør. Men resten af ugen har bare været med kampe, og onsdag var første gang vi har fået at vide da vi hentede ham i vuggestuen at han havde haft en dårlig dag, været ked eller sur meget af dagen og faldt i søvn på en pædagog...

I morges har været en kamp, jeg var alene med ham, han ville ikke spise morgen, ikke have solcreme på, ikke børste tænder, ikke i autostolen og ville bæres ind i vuggestuen. Og han ville absolut ikke have at jeg gik. Øv det er hårdt!

Man ved man afleverer et "godt" barn, når pædagogen spørger "Har han været sådan her hele morgenen"... Jeg håber virkelig hans humør vender og han får en god dag på legepladsen - i går ville han jo slet ikke med hjem, såeh.

Øv, det lyder også hårdt! Håber at han får en god dag alligevel! Og at hans humør vender sammen med fredagsstemningen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv. Freya kom for sent i seng i går og så synes hun allerede det er morgen kl 6... øv.. hvor er mit sovebarn?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hader de skide putninger

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hader de skide putninger

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER