MforMor

Baby-smalltalk III

5,350 indlæg i dette emne

Er barnevognspude GO eller NO-GO? (Min barnevogn har ikke sådan en klap, der kan hejses til ryglæn)

Og jer, der har en, er i glade for den?

Jeg ville klart sige no-go (og sikkert blive upopulær for den holdning :chin: ).

Der er absolut ingen grund til at sætte baby op, før baby selv kan sidde og når baby kan sidde er der absolut ingen grund til barnevognspude.

Vores barnevogn har ikke rygstøtte og vi ejer ingen barnevognspude :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er barnevognspude GO eller NO-GO? (Min barnevogn har ikke sådan en klap, der kan hejses til ryglæn)

Og jer, der har en, er i glade for den?

Vi har ikke haft en og har heller ikke mangler den. Men C var selvfølgelig også rigtig tidligt til at sidde

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er barnevognspude GO eller NO-GO? (Min barnevogn har ikke sådan en klap, der kan hejses til ryglæn)

 

Og jer, der har en, er i glade for den?

 

Jeg ville klart sige no-go (og sikkert blive upopulær for den holdning :chin: ).

Der er absolut ingen grund til at sætte baby op, før baby selv kan sidde og når baby kan sidde er der absolut ingen grund til barnevognspude.

Vores barnevogn har ikke rygstøtte og vi ejer ingen barnevognspude :)

 

Jeg er faktisk fuldstændig enig! Vi brugte den lidt til A, så han "lå højere", men han sad aldrig op ad den. Vi har givet den væk, og kommer ikke til at anskaffe os en ny til næste barn :) Jeg tror, jeg har brugt den max fem gange, og jeg er fuldstændig med på holdet med, at baby skal kunne sætte sig op selv ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Indtil for to dage siden, har J kun fået sut når han skulle sove, og været fint tilfreds.

De sidste to dage har den været som limet i munden på ham. <_<

Han begyndte selv at tage den med fra sengen og ville ikke slippe, og han pjevser så også markant mindre.

Især min mand er ærgerlig, for han hader når børn har sutten i munden konstant.

Har andre oplevet en pludselig interesse for sut?! Han er 7 måneder gammel. (Og ja, måske er det tænder, men det har alle sagt nu i ugevis pga diverse ting, så nu må de tænder godt snart dukke op ;))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Åh hvor bliver han stor :wub :boo

Hvor er han god :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg ville klart sige no-go (og sikkert blive upopulær for den holdning :chin: ).

Der er absolut ingen grund til at sætte baby op, før baby selv kan sidde og når baby kan sidde er der absolut ingen grund til barnevognspude.

Vores barnevogn har ikke rygstøtte og vi ejer ingen barnevognspude :)

 

 

Vi har ikke haft en og har heller ikke mangler den. Men C var selvfølgelig også rigtig tidligt til at sidde

 

 

Jeg er faktisk fuldstændig enig! Vi brugte den lidt til A, så han "lå højere", men han sad aldrig op ad den. Vi har givet den væk, og kommer ikke til at anskaffe os en ny til næste barn :) Jeg tror, jeg har brugt den max fem gange, og jeg er fuldstændig med på holdet med, at baby skal kunne sætte sig op selv ;)

 

 

Tak for at bekræfte mine tanker :) Jeg har nemlig også selv tænkt at den var NO-GO, at baby ikke skal sidde før baby selv kan - men jeg ser dem bare alle steder, så tænkte om jeg måske havde misset et eller andet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi brugte barnevogns pude til vores Tobias...men har ikke brugt den til Niklas....tror jeg var lidt uerfaren første gangs og fik ikke lige tænkt mig helt om ;-)

Men det er helt sikkert en af de ting man ikke behøver have :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh hvor bliver han stor :wub :boo

:wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi brugte den der rygklapdims én gang til Storm, så vi havde såmænd nok ikke savnet den hvis vi ikke havde den..:lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for at bekræfte mine tanker :) Jeg har nemlig også selv tænkt at den var NO-GO, at baby ikke skal sidde før baby selv kan - men jeg ser dem bare alle steder, så tænkte om jeg måske havde misset et eller andet :)

Selvom Astrid snart bliver et år, overvejer jeg stadig en. Vores vogn har heller ikke et ryglæn, og det synes jeg nu mangler engang imellem. Pt bruger vi bare en pude fra sofaen hvis det er ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er han go stephie! Det gider Astrid sku ik :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Carl Phillip er pludselig så stor!! Han går 95% af tiden, siger brrrrr når han ser en hest, giver mig "kys" når jeg spørger om jeg må få et og er bare slet ikke baby mere..

Hov han hører da heller ikke til i tråden her mere hahahaha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Carl Phillip er pludselig så stor!! Han går 95% af tiden, siger brrrrr når han ser en hest, giver mig "kys" når jeg spørger om jeg må få et og er bare slet ikke baby mere..

Hov han hører da heller ikke til i tråden her mere hahahaha

❤️❤️❤️ Nåhr! Store dreng!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er barnevognspude GO eller NO-GO? (Min barnevogn har ikke sådan en klap, der kan hejses til ryglæn)

Og jer, der har en, er i glade for den?

Vi har en og har brugt den til begge børn. Det skal dog siges at vi IKKE har brugt den før de kunne sidde selv, og den er mere blevet brugt som en støtte i ikke at falde bagover når de sad op. De har som reget siddet uafhængig af den, men brugt til til at hvile sig lidt op af alt efter behov.

Vi har været meget glade for den.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak søde piger :kiss

Han ser så stolt ud, min lille røver! Han går langs møblerne hele tiden, slipper og står frit, øver at rejse sig i det fri osv. Han har krudt i numsen :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville klart sige no-go (og sikkert blive upopulær for den holdning :chin: ).

Der er absolut ingen grund til at sætte baby op, før baby selv kan sidde og når baby kan sidde er der absolut ingen grund til barnevognspude.

Vores barnevogn har ikke rygstøtte og vi ejer ingen barnevognspude :)

Vi bruger nu den der klap selvom Arthur sidder selv. Han rutsjer jo rundt når vi kører i skoven fx. Men helt enig i det ikke skal bruges før baby sidder selv.

En fra min mg bruger i øvrigt den der babyseat til trip trap stolen, fordi hendes baby ikke kan sidde selv. Hun spænder den fast med selen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi bruger i øvrigt mest barnevognen hvor andre nok ville bruge klapvogn.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvilken creme bruger I her til vintertid?

Aksel brugte Ceridal fedtcremen men er det nu også den bedste? Eller? Det skal være uden vand

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvilken creme bruger I her til vintertid?

Aksel brugte Ceridal fedtcremen men er det nu også den bedste? Eller? Det skal være uden vand

Ingen indtil videre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ingen indtil videre.

Jeg tror vi så småt skal igang. Både Herman og Aksel er begyndt at få små røde knopper - specielt omkring munden - og jeg tror det er fordi vejret er blevet så bidende

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror vi så småt skal igang. Både Herman og Aksel er begyndt at få små røde knopper - specielt omkring munden - og jeg tror det er fordi vejret er blevet så bidende

Hvad med locobase?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hentede Astrid mandag med feber. Hvis det er 3 dages feber, stopper det så engang i dag/nat? :chin: Og hvornår vil knopperne komme så?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvilken creme bruger I her til vintertid?

Aksel brugte Ceridal fedtcremen men er det nu også den bedste? Eller? Det skal være uden vand

Kokosolie, uden duft :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER