MforMor

Baby-smalltalk III

5,350 indlæg i dette emne

 spændt på hvornår trunten herhjemme vil ha mad igen.. vi er efter råd og aftale med SP ved at lærer hende at melde sig når hun er sulten i stedet for vi vækker hende hver 4/5 time... hun spiste kl.5 imorges, kl 9.15 og kl 15.. så er meget spændt på hvornår hun giver lyd igen og vågner.. hun sover som en sten lige nu....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sofie vil også helst sove ovenpå mig og sådan kan jeg bare ikke sove! <_<

Jeg tog hende over til mig og lod hende ligge lidt ovenpå mig og kunne så liste hende ned ved siden af mig. Men godt har jeg altså ikke sovet :zzz

Så har hun sovet på mig i et kvarters tid og hun hoster så meget og er så sat til af snot, at jeg tror det bliver en meget lang nat! Det er så synd for hende, at hun bare ikke når at blive ordentligt rask, inden hun overtager en ny virus :prik :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Astrid er først gået kold nu. Øj det var en tung dans! <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Astrid er først gået kold nu. Øj det var en tung dans! <_<

Har hun stadig feber?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har hun stadig feber?

Nej. Hun var i hopla! Efter lang tids kamp og moslen rundt i vores seng, fik jeg hende til at geare ned og slappe af ved massage/tryk på kroppen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har hun sovet på mig i et kvarters tid og hun hoster så meget og er så sat til af snot, at jeg tror det bliver en meget lang nat! Det er så synd for hende, at hun bare ikke når at blive ordentligt rask, inden hun overtager en ny virus :prik :(

Det er bare SÅ træls med alt det snot og hosten :gal

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min stakkels lille baby har lige kastet op i mængder, jeg slet ikke troede han kunne rumme :(

Udover sin far i øvrigt, så vi tager da lige et natbar og skift af sengetøj *gab*

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min stakkels lille baby har lige kastet op i mængder, jeg slet ikke troede han kunne rumme :(

Udover sin far i øvrigt, så vi tager da lige et natbar og skift af sengetøj *gab*

Håber det går bedre hos jer? :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Helt sikkert 3 dages feber Astrid har (haft). Hun er helt spættet på maven.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Igår sov niklas i fleece dragt som lige passede....idag kunne alle knapper så ikke lukkes kan han lige ha vokset et ryk henover natten ? :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Igår sov niklas i fleece dragt som lige passede....idag kunne alle knapper så ikke lukkes kan han lige ha vokset et ryk henover natten ? :-)

Har han samme slags tøj under?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har han samme slags tøj under?

Igår havde han tyk body og bukser under idag hans uld nat dragt fra joha...så vil mene samme tykkelse ja....

Igår var der en knap der drillede idag var det halvdelen...såå tænker næste str dragt er på sin plads ;-)

I øvrigt havde han formået at få fødderne ud af ombuk...bandit!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wow jeg er en super god mor. 

I går aftes to Arthur lige et styrt fra badekarret med hovedet først. Der skete heldigvis ikke noget, fordi han er så tyk at underkroppen blev i badekarret :lol

i dag var han lynhurtig og fik fat i et glas som gik i stykker, og inden jeg nåede at reagere havde han fået skåret sig i den ene hånd. Heldigvis ikke noget dybt, men shit altså. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, lpd said:

Wow jeg er en super god mor. 

I går aftes to Arthur lige et styrt fra badekarret med hovedet først. Der skete heldigvis ikke noget, fordi han er så tyk at underkroppen blev i badekarret :lol

i dag var han lynhurtig og fik fat i et glas som gik i stykker, og inden jeg nåede at reagere havde han fået skåret sig i den ene hånd. Heldigvis ikke noget dybt, men shit altså. 

Lille bandit! Godt de tykke lår sad fast, haha ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Niklas er i tiger spring som ødelægger vores ellers gode nattesøvn...kæft det er strengt han vågner hver 2. Time fra kl 23 og  står op mellem 5.30 og 6...og så lige samtidig med en slem forkølelse :-/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arrrgh, mit dejlige barn er begyndt at skide kl 3-4 om natten. Sååååååå irriterende! Det er ikke så meget det, at jeg selv skal stå op, men han ligger selv vågen efterfølgende og tror åbenbart, at det så er morgen. <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min sidste dag herinde :o:o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

8 hours ago, Mrs-Rina said:

Min sidste dag herinde :o:o

:kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg blev li så glad da det gik op for mig, at jeg nu kan ligge på maven igen... Men snydt igen... Nu hvor maven ikke er i vejen længere, så gør det da bare ondt i brysterne... Haha...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih, Sofie har de sidste to dage sovet 9.30-11.30/12 og er dermed ikke træt til anden lur før vi har hentet. I går sov hun 16-17 og i dag faldt hun i søvn 15.45 og sover stadig. I går faldt hun først i søvn igen kl. 20:45. Det er noget rigtig hø! <_< (den smiley mangler jeg!) 

Men what to do? Skal jeg vække hende nu? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 hours ago, Susanne said:

Ih, Sofie har de sidste to dage sovet 9.30-11.30/12 og er dermed ikke træt til anden lur før vi har hentet. I går sov hun 16-17 og i dag faldt hun i søvn 15.45 og sover stadig. I går faldt hun først i søvn igen kl. 20:45. Det er noget rigtig hø! <_< (den smiley mangler jeg!) 

Men what to do? Skal jeg vække hende nu? :unsure

Det var sådan Astrid var inden vi skar den ene lur væk, så det ville jeg eksperimentere med :kiss 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

44 minutes ago, Girl Next Door said:

Det var sådan Astrid var inden vi skar den ene lur væk, så det ville jeg eksperimentere med :kiss 

Jeg vækkede hende 17.15... Og nu kvarter hun rundt nede i sengen og er jo slet ikke sovetræt. Ih, hvor er det træls! :prik: 

Jeg har også snakket med vuggestuen om at forsøge med een lur. Umiddelbart har vi aftalt,  at de gerne må prøve at trække hende de dage, hvor hun ikke virker meget træt om morgenen. 

Jeg synes godt nok det er tidligt at gå over til en enkelt lur :unsure

Men selv når hun kun sover 45 min om formiddagen, er hun ikke træt nok til at sove 3 timer senere og selvom hun oftest falder i søvn hvis de putter, så sover hun kun 20-30 min. 

Så er een lang lur vel alligevel bedre end 2*20-45 min :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

25 minutes ago, Susanne said:

Jeg vækkede hende 17.15... Og nu kvarter hun rundt nede i sengen og er jo slet ikke sovetræt. Ih, hvor er det træls! :prik: 

Jeg har også snakket med vuggestuen om at forsøge med een lur. Umiddelbart har vi aftalt,  at de gerne må prøve at trække hende de dage, hvor hun ikke virker meget træt om morgenen. 

Jeg synes godt nok det er tidligt at gå over til en enkelt lur :unsure

Men selv når hun kun sover 45 min om formiddagen, er hun ikke træt nok til at sove 3 timer senere og selvom hun oftest falder i søvn hvis de putter, så sover hun kun 20-30 min. 

Så er een lang lur vel alligevel bedre end 2*20-45 min :chin:

Astrid var cirka 10 måneder da hun gik over til 1 lur og det er gået over al forventning. I kan jo altid gå over til 2 igen hvis ikke det fungerer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Just now, Girl Next Door said:

Astrid var cirka 10 måneder da hun gik over til 1 lur og det er gået over al forventning. I kan jo altid gå over til 2 igen hvis ikke det fungerer :)

Det er sandt ;)

Det her virker i hvert fald ikke. Jeg tror hun i hvert fald nogen dage, kan klare sig med een lur. 

Hvis vi skal rykke formiddagsluren gradvist fra 9.30 til 11.30/12, hvad filan gør man så de dage hvor hun vågner igen kl. 12-13-stykker? Er det så bare virkelig tidligt i seng til natten, eller? 

Hvordan lavede I skiftet? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

5 minutes ago, Susanne said:

Det er sandt ;)

Det her virker i hvert fald ikke. Jeg tror hun i hvert fald nogen dage, kan klare sig med een lur. 

Hvis vi skal rykke formiddagsluren gradvist fra 9.30 til 11.30/12, hvad filan gør man så de dage hvor hun vågner igen kl. 12-13-stykker? Er det så bare virkelig tidligt i seng til natten, eller? 

Hvordan lavede I skiftet? 

Astrid vågnede i dag kl 14 og er kommet i seng ved 19.30 tiden. Er der dage hun vågner mega tidligt, lader jeg DP vurdere om hun skal have en tidlig lur eller om middagslurwn bare skal ligge lidt tidligere. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER