MforMor

Baby-smalltalk III

5,350 indlæg i dette emne

Helt ærligt. Jeg er ved at gå ud af mit gode skind. W er to måneder, og han har været til fysioterapeut og kst, kommer af med prut 2-4 gange dagligt, men han er så urolig henad aftenen. Vi havde en uge hvor han sov godt, og nu er det bare shit. Jeg er så fucking udkørt, og begynder at tro, at der er noget galt.... Han spiser sjældent en hel flaske på 150 ml, og jeg tilbyder rigtig mange gange dagligt, tilgengæld spiser han så 3 flasker om natten...

Jeg tænker det samme som sofiee :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sys det er træls Niklas gir sig til at hyle når vi prøver at gå ud...for tænker egentlig os det ville være fint bare at gi sut ved behov og evt tage ham op og få ro på hvis nødvendigt....

Men ja håber det bare er en fase ;-) bar træls når han har været vågen 3 eller 4 timer og er træt at det så skal tage utrolig lang tid...og al den brok er ikk såå festlig at sidde og høre på :/

Nej jeg håber ærligt også at stinus fortsætter med at være nem at putte(man har lov at håbe jo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 måneder.

Men han ligner min store pige(da hun var baby) på det punkt.

Tror (uden at kunne huske det helt præcis) at Astrid kun spiste 90-120 (gange 5-6 flasker på et døgn) da hun var 2 måneder. Hun spiste i hvert fald langt mindre end det der står de burde spise.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej jeg håber ærligt også at stinus fortsætter med at være nem at putte(man har lov at håbe jo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan putter i jeres baby på 8/9 mdr...?

Der er et helvede for tiden at putte niklas efter han har lært at kravle...

Pt får han sin nat flaske på hans værelse med kun lyskæde tændt over hans seng...jeg sidder lidt med ham og krammer og kysser lidt inden jeg putter ham ned i sengen....siger godnat slukker lyset og synger lidt for ham...sidder ved siden af sengen og venter på han så overgiver sig til søvnen...Han mosler og griner og brokker sig...osv...efter lang tid plejer han at overgive sig....går man ud så starter sirenen såå ja man er bundet indtil han sys det er sove tid....vi putter mellem 19 og 20

Her synes jeg også det er blevet mere udfordrende efter han har lært at kravle. Især tiden lige efter.

Vi har jo kun E, og han sover i vores seng, så det bærer vores putteritual nok lidt præg af.

Vi går med E ind i sengen, og så lader jeg ham tumle rundt, til han begynder at klø sig i øjnene. Så slukker jeg lyset, og lægger ham ned og ammer ham (far giver flaske). Nogen gange falder han i søvn her. Ellers så putter vi, og så får han det andet bryst lidt senere.

Ofte virker det ikke til, at han falder helt til ro, og her i det seneste tigerspring har jeg tit været nødt til at vugge ham til ro i mine arme. Egentlig virker det Tim han sovet, men han skriger bare i søvne, og vil kun finde ro i mine arme.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Suk, ved ikke lige hvad der stikker min baby, men hold nu op, hvor er hun pylret! Og når hun ikke er det så tester hun virkelig min tålmodighed og gør alt det hun godt ved at hun ikke må. Og jeg er så dårlig til at håndtere det :(

Tiger? Der ligger et der omkring 1 år.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tiger? Der ligger et der omkring 1 år.

Det lyder faktisk meget rigtigt, jeg tjekkede lige app'en og i følge den er hun faktisk i tigerspring! Det havde jeg slet ikke tænkt på! Meget af det der står passer rigtig godt. Heldigvis er hun gladere i dag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

W er to måneder og synes det er fedt at plaske i vandet. Han elsker at være i bad, og først ligger han helt stille, så plasker hsn så det står ud til alle sider, så stille igen, mens han bare mega smiler og hviner 9!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

W er to måneder og synes det er fedt at plaske i vandet. Han elsker at være i bad, og først ligger han helt stille, så plasker hsn så det står ud til alle sider, så stille igen, mens han bare mega smiler og hviner 9!

Åh, hvor hyggeligt :biglove

 

Har du overvejet babysvømning? Herman elskede det og det var virkelig skønt at gå til

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har allerede været i svømmehalldn og han elskede det. Det er ikke noget jeg orker på uge basis, men vi tager afsted når jeg har en anden til at hjælpe, så de store også kan tage med

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Niklas er forkølet og har været det en uge nu...idag har han sovet lur fra 8.45 til 12...og igen her fra 14.40 til nu...ved ik hvornår han vågner...men nok snart...

Ville I være bekymret ?

Han plejer Max at sove 2 timer formiddag og 2 timer eftermiddag og ofte lidt mindre....

Han har spist lidt havregrød i morges og en portion grød til middag....Han ville ikke have sin eftermiddags flaske...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Niklas er forkølet og har været det en uge nu...idag har han sovet lur fra 8.45 til 12...og igen her fra 14.40 til nu...ved ik hvornår han vågner...men nok snart...

Ville I være bekymret ?

Han plejer Max at sove 2 timer formiddag og 2 timer eftermiddag og ofte lidt mindre....

Han har spist lidt havregrød i morges og en portion grød til middag....Han ville ikke have sin eftermiddags flaske...

Hvordan er han i kontakten når han er vågen? For umiddelbart ville jeg ikke være bekymret.. vi andre sover også mere når vi er syge...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

W er to måneder og synes det er fedt at plaske i vandet. Han elsker at være i bad, og først ligger han helt stille, så plasker hsn så det står ud til alle sider, så stille igen, mens han bare mega smiler og hviner 9!

Det gør Nohr også.. :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan er han i kontakten når han er vågen? For umiddelbart ville jeg ikke være bekymret.. vi andre sover også mere når vi er syge...

Nå det blev til i alt knap 5 timers lur idag...det er vi ikke vant til da...

Han har virket rigtig glad og leget fint. Dog spist mindre end normalt men stadig spist noget trods alt :-)

Han er puttet til nat 19.45 så nu er jeg spændt på natten og hvordan i morgen bliver :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Find nu ordentligt ro igen, søde Sofie. Jeg vil så gerne sove :zzz

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ungen sover fra 21-02 og er så lysvågen. Yes.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå det blev til i alt knap 5 timers lur idag...det er vi ikke vant til da...

Han har virket rigtig glad og leget fint. Dog spist mindre end normalt men stadig spist noget trods alt :-)

Han er puttet til nat 19.45 så nu er jeg spændt på natten og hvordan i morgen bliver :-)

Håber han er blevet frisk og at natten jar gået fint.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

10 måneder :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber han er blevet frisk og at natten jar gået fint.. :)

Natten gik super han sov 19.45 til 6.35 idag og har spist godt med morgenmad og ellers været glad og leget til morgen :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

10 min søvn ad gangen! Hvad sker der! Bliver så mega meget idiot. Og han sidder bare og hyler af træthed.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har vi lige købt klapvogn, ny autostol, legekøkken (fødselsdagsgave) og nyt overtøj (der passer!) :yay

(av min pengepung :D)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har vi lige købt klapvogn, ny autostol, legekøkken (fødselsdagsgave) og nyt overtøj (der passer!) :yay

(av min pengepung :D)

 

Ja av i pengepungen! Men fedt med nye ting :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har vi lige købt klapvogn, ny autostol, legekøkken (fødselsdagsgave) og nyt overtøj (der passer!) :yay

(av min pengepung :D)

Fedt! Hvaf fandt du af overtøj?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt! Hvaf fandt du af overtøj?

 

Denne (endnu mere av min pengepung!)

https://www.babyshop.dk/oregon-quilted-baby-snowsuit-dusty-pink/p/120290

 

Vi var i babysam og det var det absolut eneste der var i str 68 som kunne bruges. Så den kan forhåbentlig holde indtil hun kan passe flyverdragten. Synes dog stadig den er lidt voldsom lige nu her, hvor alle de andre børn i DP får en god jakke på og C bare stadig har sin fleecetrøje. Så føler stadig lidt vi mangler noget lige nu. Vi har termotøj, men det kan hun slet ikke passe :unsure Hun bruger jo ellers str 74 og er faktisk på vej ud af det så småt, men i overtøj drukner hun fuldstændig i det 

 

Edit: så nu har vi 2 flyverdragter (str 74 og 80), denne dragt og et sæt termotøj. Og det var ikke engang fordi jeg købte det i mega god tid, jeg troede bare ikke det var så stort! Så tal lige om spild af penge :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Denne (endnu mere av min pengepung!)

https://www.babyshop.dk/oregon-quilted-baby-snowsuit-dusty-pink/p/120290

Vi var i babysam og det var det absolut eneste der var i str 68 som kunne bruges. Så den kan forhåbentlig holde indtil hun kan passe flyverdragten. Synes dog stadig den er lidt voldsom lige nu her, hvor alle de andre børn i DP får en god jakke på og C bare stadig har sin fleecetrøje. Så føler stadig lidt vi mangler noget lige nu. Vi har termotøj, men det kan hun slet ikke passe :unsure Hun bruger jo ellers str 74 og er faktisk på vej ud af det så småt, men i overtøj drukner hun fuldstændig i det

Edit: så nu har vi 2 flyverdragter (str 74 og 80), denne dragt og et sæt termotøj. Og det var ikke engang fordi jeg købte det i mega god tid, jeg troede bare ikke det var så stort! Så tal lige om spild af penge :(

Så må vi håbe at hun tager et kæmpe ryk hen over vinteren ^_^ :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER