MforMor

Baby-smalltalk III

5,350 indlæg i dette emne

Hvilken creme bruger I her til vintertid?

Aksel brugte Ceridal fedtcremen men er det nu også den bedste? Eller? Det skal være uden vand

 

Vi sværger til aderma :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

I skal jo svare det samme :lol Ork :D

Kokosolie har jeg stående så det er oplagt at forsøge med den til en start

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kokosolie, uden duft :)

 

:ditto - økologisk.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvilken creme bruger I her til vintertid?

Aksel brugte Ceridal fedtcremen men er det nu også den bedste? Eller? Det skal være uden vand

Beauté Pacifique super dry fix, tror jeg den hedder... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hentede Astrid mandag med feber. Hvis det er 3 dages feber, stopper det så engang i dag/nat? :chin: Og hvornår vil knopperne komme så?

Feber I 3 døgn, så hvis det først kom i løbet af mandag, så bør det først stilne af i løbet af i morgen. Hos os kunne man se meget svagt udslet 12-24 timer efter feberen var væk og et par dage efter var det tydeligere og var væk igen efter et par dage :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Feber I 3 døgn, så hvis det først kom i løbet af mandag, så bør det først stilne af i løbet af i morgen. Hos os kunne man se meget svagt udslet 12-24 timer efter feberen var væk og et par dage efter var det tydeligere og var væk igen efter et par dage :)

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min lillebitte baby er 11 måneder i dag... Jeg kan næsten ikke magte, hvor kort tid der er til, at hun er et pr, og jeg så ikke længere har nogen baby... :wacko

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min lillebitte baby er 11 måneder i dag... Jeg kan næsten ikke magte, hvor kort tid der er til, at hun er et pr, og jeg så ikke længere har nogen baby... :wacko

15 dage. Så bliver min baby et år :o Gisp!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Feber I 3 døgn, så hvis det først kom i løbet af mandag, så bør det først stilne af i løbet af i morgen. Hos os kunne man se meget svagt udslet 12-24 timer efter feberen var væk og et par dage efter var det tydeligere og var væk igen efter et par dage :)

Tak for svar :) Vi ser natten og morgendagen an :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min lillebitte baby er 11 måneder i dag... Jeg kan næsten ikke magte, hvor kort tid der er til, at hun er et pr, og jeg så ikke længere har nogen baby... :wacko

Nej det er bare helt vildt! Her er det på fredag :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er det 4. aften i træk, at Sofie vågner når jeg LIGE er faldet i søvn. Fuck, hvor er det træls! :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er det 4. aften i træk, at Sofie vågner når jeg LIGE er faldet i søvn. Fuck, hvor er det træls! :prik

Det er træls og tortur-agtigt! Vi har haft det sådan i 2-3 uger her. Derudover har han så vågnet hver til hveranden time natten i gennem. Nogle gange har det været nok at give sut, men for det meste har han Ikke kunnet falde til ro uden en babs eller at han ligger oppe ovenpå mig! Nogle gange har han skreget uanset hvad, intet har hjulpet. Jeg er ved at blive bims. Så, i dag blev han puttet kl.2020, fik mælk kl.22, og sov til kl.02 uden en lyd! Skønt! Please lad det være en ny vane!

Kram til dig, Susanne, og med håb om nye gode takter også fra Sofie:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Utroligt hvad der sker når barn er syg i 3 dage. Hun lever jo nærmest kun på mælk i disse dage :chin: :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For 1 år siden havde jeg de første veer :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min lille baby er syg :(

Og det er jeg også selv - dårlig kombi <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh er i tvivl om Niklas har nok tøj på ud at sove....det er tisse koldt idag jo...

Han har en heldragt på samt strømpebukser uden på...og ligger i duniduo og så en hue på...håber godt nok da...

Tror næste lur blir i hans fleece dragt med ombuk på hænder og fødder

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh er i tvivl om Niklas har nok tøj på ud at sove....det er tisse koldt idag jo...

Han har en heldragt på samt strømpebukser uden på...og ligger i duniduo og så en hue på...håber godt nok da...

Tror næste lur blir i hans fleece dragt med ombuk på hænder og fødder

Skal de har så meget tøj på i en duniduo??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal de har så meget tøj på i en duniduo??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej ikke normalt men har endnu ikke lige fundet vinter dynen frem til den og Niklas er en haj til at kravle ud af den selvom jeg spænder den om ham...hvis det passer ham skal han sq nok komme fri den bandit ;-)

Ok, så er jeg mere rolig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh er i tvivl om Niklas har nok tøj på ud at sove....det er tisse koldt idag jo...

Han har en heldragt på samt strømpebukser uden på...og ligger i duniduo og så en hue på...håber godt nok da...

Tror næste lur blir i hans fleece dragt med ombuk på hænder og fødder

Nohr sov med: ærmeløs body+strømpebukser, bukser+bluse, hue, vanter, fleecetrøje og uldsokker og så dyne. Han var tilpas men bestemt ikke for varm.

Men han er godt nok også en frossenpind! Han må og skal have 2 lag på indendøre, ellers bliver han helt vildt kold.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Josefine sover i voksi, og har en lsngærmet body, strømper og hue på... overvejer dog snart hun ska ha vanter på da hun trækker hænderne op den lille bandit... synes hun virker tilpas varm ellers.. ellers tror jeg hun får en tynd cardigan udenover bodyen.. men måske er det ikke nødvendigt når hun begynder at komme i uld ...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Niklas er nu oppe fra lur og havde kun kolde hænder ellers var han ok. Men vil sige han ikke var for varm ihvertfald. Godt jeg gav ham hue på ;-)

Nu har jeg skiftet til lang ærmet body og bukser og bluse plus strømper...så blir næste lur med vanter på og igen hue...

Måske sut sko osse....det ser jeg lige...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er træls og tortur-agtigt! Vi har haft det sådan i 2-3 uger her. Derudover har han så vågnet hver til hveranden time natten i gennem. Nogle gange har det været nok at give sut, men for det meste har han Ikke kunnet falde til ro uden en babs eller at han ligger oppe ovenpå mig! Nogle gange har han skreget uanset hvad, intet har hjulpet. Jeg er ved at blive bims. Så, i dag blev han puttet kl.2020, fik mælk kl.22, og sov til kl.02 uden en lyd! Skønt! Please lad det være en ny vane!

Kram til dig, Susanne, og med håb om nye gode takter også fra Sofie:)

Sofie vil også helst sove ovenpå mig og sådan kan jeg bare ikke sove! <_<

Jeg tog hende over til mig og lod hende ligge lidt ovenpå mig og kunne så liste hende ned ved siden af mig. Men godt har jeg altså ikke sovet :zzz

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sofie vil også helst sove ovenpå mig og sådan kan jeg bare ikke sove! <_<

Jeg tog hende over til mig og lod hende ligge lidt ovenpå mig og kunne så liste hende ned ved siden af mig. Men godt har jeg altså ikke sovet :zzz

Det plejer også at være min taktik, jeg lader ham ligge lidt ovenpå mig, og sniger ham ned i hans seng efter lidt tid. Men nu er han begyndt at vågne efter 5-10 minutter når han er kommet ned i sin egen seng. Grrr. Jeg kan hellere ikke sove med ham ovenpå mig. Heldigvis var det altså bedre i nat. Vi har brugt meget krudt på at han skal falde i søvn i sin egen seng, og måske er det det der endelig giver pote. Who knows. Håber I får en bedre nat i nat!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sigrid sover latterligt dårligt for tiden - første opvågning mellem 21:30 og 22:30, og så kører det derfra... :rolleyes

Jeg synes sådan set, at det er hyggeligt nik at sove i arm med hende, men så skal hun bare sove istedet for det shit... :rolleyes

Mor er træt... :zzz :zzz :zzz

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER