MforMor

Baby-smalltalk III

5,350 indlæg i dette emne

Og det gjorde hun så omkring midnat og at give Panodil betød bare, at hun vågnede rigtigt og synes hun skulle sidde og snakke og klappe fremfor at sove <_<

Nu sover hun endelig i sin egen seng igen (antijinx!).

Og gad vide hvorfor det pr default var mit job, at klare de knap 2 timer, når jeg nu reelt ikke er på barsel mere, jeg var alene med pigerne fra fredag kl. 13 til lørdag kl. 15 og jeg nævnte efter pigerne var puttet, at jeg var bange for jeg er ved at blive syg?! :prik

Han deltog lidt, men nok ca sammenlagt et kvarter mens hun var vågen mellem os. Det er dog helt sikkert nok til, at han i egen optik synes det var ligeværdigt og meget hårdt for ham, når han vågner i morgen <_<

Kl. 3 kunne jeg endelig sove, så jeg har sovet 22.20-00 afbrudt et par gange og 03-06.30. Søren har ikke engang spurgt hvordan det gik i nat, for han mener garanteret som forventet, at han var en ligeså stor del af det som mig. Mest af alt er han ynkelig og rømmer sig og hoster og vil indirekte have mig til at ynke ham. Not gonna happen! :prik

Umiddelbart er Sofie feberfri her 6,5 time siden Panodil

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Og undskyld jeg brokker mig i babytråden :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh shit en nat Susanne! Øv øv. Håber Sofie hurtigt er frisk og Søren tager sig sammen! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og undskyld jeg brokker mig i babytråden :rolleyes

Det ville jeg sgu også have gjort! <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hulk Nohr er syg igen :boo Han er så slatten og ligger bare i mine arme og stirrer :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og undskyld jeg brokker mig i babytråden :rolleyes

Totalt berettiget babyrelateret brok :kiss :kram2

Sigrid er på mystisk vis kun min baby mellem syv og syv... :rolleyes Selvom min barsel sluttede for næsten fire måneder siden :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har J så ikke skidt siden i går eftermiddags, og så spekulerer jeg på, om der pludselig er noget andet galt?!

Ahmen for h... :D :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og undskyld jeg brokker mig i babytråden :rolleyes

Skiftes i til at putte hende? Når vi begge arbejder, så er det den, der putter, der også har natten.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh shit en nat Susanne! Øv øv. Håber Sofie hurtigt er frisk og Søren tager sig sammen! :kram

Sofie vågnede uden feber og har været lidt mat og uden så meget appetit i dag, men er ellers helt rask. Og Søren har været lidt ynkelig, men har også taget sig sammen. Så alt er faktisk okay igen :kiss

 

Det ville jeg sgu også have gjort! <_<

:kiss

 

Skiftes i til at putte hende? Når vi begge arbejder, så er det den, der putter, der også har natten.

Ja, det gør vi. Mest fordi vi skiftes til at putte Anna ;)

Men det er en god regel - det kan være jeg skal nævne den.

 

Totalt berettiget babyrelateret brok :kiss :kram2

Sigrid er på mystisk vis kun min baby mellem syv og syv... :rolleyes Selvom min barsel sluttede for næsten fire måneder siden :rolleyes

Søren deltager nu faktisk på fuldstændig lige fod med putning og evt. uro inden vi går i seng og er står også op sammen med hende/os selvom kl. er alt for tidligt ;) Lige i går og i nat var vi bare lige lidt pressede :rolleyes

Det skal nu nok ændre sig når jeg starter på arbejde og vi begge lige fatter, at jeg ikke har barsel mere :o :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Niklas er puttet til nat med knap 39 i feber og på panodil...og uden sin natflaske...er spændt på natten...

Suk forkølet siden fredag og for en uge siden kastede han op...halleluja for denne årstid her...:-/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For helvede.... Hvorfor vil den. Møgunge ikke sove??? :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg elsker mit barn og ville ikke bytte ham for noget - men hvorfor har jeg fået et barn, der kun sover 30-40 minutter ad gangen?!

Har lyst til at lammetæve de heldige mødre, der keder sig under barslen fordi deres unger sover flere timer ad gangen. <_< ;) :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg elsker mit barn og ville ikke bytte ham for noget - men hvorfor har jeg fået et barn, der kun sover 30-40 minutter ad gangen?!

Har lyst til at lammetæve de heldige mødre, der keder sig under barslen fordi deres unger sover flere timer ad gangen. <_< ;) :D

:ditto :Blush

Min kære veninde 'men jeg har ikke mere at lave! Jeg har lavet det hele allerede' <_< Jamen så kom herhjem og gør rent, barber mine ben (der er waaaay past kaktus og nu er mulige at flette :D ), ordne have, vaske tøj eller nogle af de andre 1000 ting jeg hver dag ikke når :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto :Blush

Min kære veninde 'men jeg har ikke mere at lave! Jeg har lavet det hele allerede' <_< Jamen så kom herhjem og gør rent, barber mine ben (der er waaaay past kaktus og nu er mulige at flette :D ), ordne have, vaske tøj eller nogle af de andre 1000 ting jeg hver dag ikke når :prik

:D

Det værste er, at jeg tit spekulerer på, om jeg kunne/burde gøre noget for, at han sover længere. :(

Jeg har prøvet at hjælpe ham videre når han vågner, men ofte bliver han sur, og sover alligevel ikke. <_<

Nu er han snart 7 måneder gammel, og sover stadig 3x40 minutter. Jeg ved ikke, hvornår jeg skal prøve at skære en lur fra?! I forvejen er han dødtræt og skal lægges i seng kl 18.30-19 - og jeg vil ikke rykke det tidspunkt til tidligere. Tværtimod måtte han gerne gå i seng hen ad 19.30-20 og sove lidt længere end til 5.30 ... ( Og når jeg skriver sove, så er det ikke konstant fra 19-5.30 - han og jeg vågner 2-5 gange om natten ...)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:D

Det værste er, at jeg tit spekulerer på, om jeg kunne/burde gøre noget for, at han sover længere. :(

Jeg har prøvet at hjælpe ham videre når han vågner, men ofte bliver han sur, og sover alligevel ikke. <_<

Nu er han snart 7 måneder gammel, og sover stadig 3x40 minutter. Jeg ved ikke, hvornår jeg skal prøve at skære en lur fra?! I forvejen er han dødtræt og skal lægges i seng kl 18.30-19 - og jeg vil ikke rykke det tidspunkt til tidligere. Tværtimod måtte han gerne gå i seng hen ad 19.30-20 og sove lidt længere end til 5.30 ... ( Og når jeg skriver sove, så er det ikke konstant fra 19-5.30 - han og jeg vågner 2-5 gange om natten ...)

Når han sover så lidt om dagen er han så ellers glad og tilfreds i hans vågen tid ?

For er han det ville jeg ikke ændre noget...

Er han pylret og træt og sådan så ville jeg nok forhøre mig ved min sp om et råd eller to :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige været inde og kigge på sko til C, men de har bare så lille et udvalg i butikkerne, synes jeg. Her havde de til piger i str 20 ét par i hver af mærkerne Ecco, Bundgaard og Bisgaard. Jeg synes de var lidt dyre og ikke såå fine igen. Men jeg fandt ud af at både Ecco og Bisgaard sad godt på hendes fod.

Ville I så turde købe på nettet? Eller er der stadig stor forskel på de forskellige modeller inden for samme mærke?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige været inde og kigge på sko til C, men de har bare så lille et udvalg i butikkerne, synes jeg. Her havde de til piger i str 20 ét par i hver af mærkerne Ecco, Bundgaard og Bisgaard. Jeg synes de var lidt dyre og ikke såå fine igen. Men jeg fandt ud af at både Ecco og Bisgaard sad godt på hendes fod.

Ville I så turde købe på nettet? Eller er der stadig stor forskel på de forskellige modeller inden for samme mærke?

Jeg ville bestemt godt turde købe på nettet... sys de forskellige mærker er gode til at holde en ensartethed.

Ellers mål hendes fod - der er mange hjemmesider som angiver de indvendige mål og om den passer til smal, alm. eller bred fod.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når han sover så lidt om dagen er han så ellers glad og tilfreds i hans vågen tid ?

For er han det ville jeg ikke ændre noget...

Er han pylret og træt og sådan så ville jeg nok forhøre mig ved min sp om et råd eller to :-)

Tja, både og vil jeg sige. Nogle dage virker han træt allerede, når han lige er vågnet. Han er for det meste vågen ca 2,5 timer mellem lurene, og det er vist ok alderssvarende. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den her tiger er for sindssyg. Hun er så humørsyg. Så er hun glad og smiler og charmerer og det næste der skriger hun som om at jeg ikke har hørt hende i flere timer.

Jeg ved ikke om jeg overlever den her :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den her tiger er for sindssyg. Hun er så humørsyg. Så er hun glad og smiler og charmerer og det næste der skriger hun som om at jeg ikke har hørt hende i flere timer.

Jeg ved ikke om jeg overlever den her :rolleyes

Hehe det gør C også. Men det er bestemt ikke tigerspring ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der nogen af jer der kan sige mig forskellen på libero touch og de almindelige fra libero? Vi bruger touch nu men overvejer at skifte til de andre når hun skal op i de str hvor de kan købes i kasser

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der nogen af jer der kan sige mig forskellen på libero touch og de almindelige fra libero? Vi bruger touch nu men overvejer at skifte til de andre når hun skal op i de str hvor de kan købes i kasser

Touch er sååååå lækre bløde! Men måske også lidt ligegyldigt lækre bløde. Vi brugte dem i starten, men ikke siden størrelse 4 - der skiftede vi til Remas og er fint tilfredse :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der nogen af jer der kan sige mig forskellen på libero touch og de almindelige fra libero? Vi bruger touch nu men overvejer at skifte til de andre når hun skal op i de str hvor de kan købes i kasser

 

Vi har touch hjemme og almindelige libero i vuggestuen. Jeg synes, at hans numse ånder bedre i touch og at han bliver mindre rød. Som Stephi siger, så er de også bare såååå bløde! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Touch er sååååå lækre bløde! Men måske også lidt ligegyldigt lækre bløde. Vi brugte dem i starten, men ikke siden størrelse 4 - der skiftede vi til Remas og er fint tilfredse :)

ja de er vildt lækre bløde... men tænker lidt prismæssigt tror eg godt vi ku finde på at skifte til de andre. hun tisser igennem rema og bliver lidt rød på måsen så sys ikke de duer desværre...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil sige, at Libero Touch ER blødere end alle de andre, men Aldis bleer kommer faktisk meget tæt på! Jeg vil anbefale dem på det varmeste:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER