MforMor

Baby-smalltalk III

5,350 indlæg i dette emne

:kram2

Det sucks!

Jeg kan "heldigvis" læse herinde, at der er andre babyer der er på samme måde. Ikke at jeg ønsker det for forældrene, men det er da rart, at J ikke er totalt unormal. :D

 

Det er altid lidt en trøst at vide, at man ikke er helt alene om det ja :) Håber for os begge at det vender snart og at de beslutter sig for at tage nogle ordentlige lure :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Wup wup Niklas "kravler" nu på sin helt egen underlige måde...men frem det kommer han :-) har fået at vide det er nøjagtig som jeg gjorde som lille

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wup wup Niklas "kravler" nu på sin helt egen underlige måde...men frem det kommer han :-) har fået at vide det er nøjagtig som jeg gjorde som lille

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det har Naya også :O

Det kan jeg ikk huske hvornår sidst er sket :O Det var vidst hårdt at være i vuggestue med mor i to timer :)

Fedt! Det mærkelige er, at han også sov 20-07 uden amning eller opvågning i nat. Det er første gang nogensinde at han har gjort det :yay

Det er nok bare ferien, der udmatter ham, men det må virkelig gerne være en ny rytme!

Gik det godt i vuggestuen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det for meget hvis en baby på 1 år har afføring i hvert fald 3 gange om dagen? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det for meget hvis en baby på 1 år har afføring i hvert fald 3 gange om dagen? :unsure

Det vil jeg mene kommer an på mængden og hvor meget mad der ryger ind på en dag....

Og er det hver dag eller hvad :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det for meget hvis en baby på 1 år har afføring i hvert fald 3 gange om dagen? :unsure

Det har A haft i over et halvt år :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det har A haft i over et halvt år :)

Min A skider også som fik han penge for det :P

Jeg tænker at det mere er konsistensen end antallet man skal være opmærksom på :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sov nu mere end 40 minutter! Hvor svært er det lige? Det er sku da ikke holdbart med 2*40 minutter om dagen :(

Det gjorde min ene søn også.. Dog stoppede det ved 10 mdrs alderen..og nu sover han gerne 2,5 -3 times middagslur..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min A skider også som fik han penge for det :P

Jeg tænker at det mere er konsistensen end antallet man skal være opmærksom på :chin:

Helt enig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay, så lyder det jo normalt nok.

Konsistensen er helt normal tror jeg. Synes bare der er voldsomt der kan komme så meget :D og så ville det være fedt hvis en af gangene ikke var kl 5.30 om morgenen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

J er begyndt at skide 3-4 gange om dagen. Jeg håber det er normalt. ;)

Men i nat sked han kl 3. Det håber jeg ikke skal til at være normen. <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt! Det mærkelige er, at han også sov 20-07 uden amning eller opvågning i nat. Det er første gang nogensinde at han har gjort det :yay

Det er nok bare ferien, der udmatter ham, men det må virkelig gerne være en ny rytme!

Gik det godt i vuggestuen?

Øj, en god nat! Krydser fingre for at det er ny rytme, det ville ikk være dårligt, hva? :) 

Det gik rigtig fint i vuggestuen :) Vi tager indkøringen meget langsomt, fordi Naya generelt helst skal være helt tryg ved folk, hvis jeg skal kunne gå fra hende. Så i dag var vi der i to timer sammen, hvor hun bare hyggede sig og legede så fint, og selv søgte væk fra mig flere gange - hun skulle tit lige tilbage til mig og bekræftes i at alt var ok, men hun var meget nysgerrig, og syntes bare det var spændende. Så nu gør vi det samme i hvert fald i morgen, og så må vi se om hun skal prøve at være der lidt selv onsdag eller torsdag :O Pyyh, det er altså hårdt for moren, det her vuggestuestart, min lille baby er pludselig ikk så lille mere :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øj, en god nat! Krydser fingre for at det er ny rytme, det ville ikk være dårligt, hva? :)

Det gik rigtig fint i vuggestuen :) Vi tager indkøringen meget langsomt, fordi Naya generelt helst skal være helt tryg ved folk, hvis jeg skal kunne gå fra hende. Så i dag var vi der i to timer sammen, hvor hun bare hyggede sig og legede så fint, og selv søgte væk fra mig flere gange - hun skulle tit lige tilbage til mig og bekræftes i at alt var ok, men hun var meget nysgerrig, og syntes bare det var spændende. Så nu gør vi det samme i hvert fald i morgen, og så må vi se om hun skal prøve at være der lidt selv onsdag eller torsdag :O Pyyh, det er altså hårdt for moren, det her vuggestuestart, min lille baby er pludselig ikk så lille mere :unsure

Det var desværre ikke en ny rytme, jeg ammede fem gange i nat... Men han sov da ca samme tidsrum.

Vi kørte også langsomt ind i vuggestuen, det var rart. Han er tryg derovre nu :) Har prøvet, at han bare ville over til en af pædagogerne og overhovedet ikke kiggede, da jeg gik :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg efterladt Sofie alene i vuggestuen for første gang :o

Hun kiggede lidt mærkeligt på mig da jeg vinkede, men græd umiddelbart ikke.

Åh, hvor jeg håber det går godt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var desværre ikke en ny rytme, jeg ammede fem gange i nat... Men han sov da ca samme tidsrum.

Vi kørte også langsomt ind i vuggestuen, det var rart. Han er tryg derovre nu :) Har prøvet, at han bare ville over til en af pædagogerne og overhovedet ikke kiggede, da jeg gik :P

Ah øv, men nu ved du da at det kan lade sig gøre, med god nattesøvn :rolleyes

Åh det lyder skønt! Jeg håber også at jeg igennem en lang indkøring, og ved at være der sammen med hende den førte tid, kan gøre hende tilpas tryg ved vuggestuen, så det ikk bliver så hårdt for hende, når hun skal til at være der selv :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg efterladt Sofie alene i vuggestuen for første gang :o

Hun kiggede lidt mærkeligt på mig da jeg vinkede, men græd umiddelbart ikke.

Åh, hvor jeg håber det går godt!

Seje Sofie! Jeg krydser fingre for at det bare går godt :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg efterladt Sofie alene i vuggestuen for første gang :o

Hun kiggede lidt mærkeligt på mig da jeg vinkede, men græd umiddelbart ikke.

Åh, hvor jeg håber det går godt!

Stort! Håber det går godt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

J vågnede kl 4.30 i nat og sked <_<

Åhr, hvor jeg dog håber, at det ikke er en ny rytme!! <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun sad og legede alene på gulvet (alle andre sover kun een lur) mens hendes pædagog fejede. Hun så mig, kravlede hen til mig og puttede sig i min favn :wub Ikke en eneste tåre eller ked mine i de 1,5 time. Hun har klaret det så fint ^_^

Har spist alt andet end rugbrødet i madkassen og fik også en tør ble inden jeg kom.

Det er så Fan-fucking-tastic, altså :loveshower

I morgen prøver vi at putte formiddagslur på også.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun sad og legede alene på gulvet (alle andre sover kun een lur) mens hendes pædagog fejede. Hun så mig, kravlede hen til mig og puttede sig i min favn :wub Ikke en eneste tåre eller ked mine i de 1,5 time. Hun har klaret det så fint ^_^

Har spist alt andet end rugbrødet i madkassen og fik også en tør ble inden jeg kom.

Det er så Fan-fucking-tastic, altså :loveshower

I morgen prøver vi at putte formiddagslur på også.

Wow!!! Godt gået! :wee :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg og Astrid kun en måned tilbage i denne tråd! :o 11 måneder er hun i dag :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg og Astrid kun en måned tilbage i denne tråd! :o 11 måneder er hun i dag :7himmel

Store pige :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg og Astrid kun en måned tilbage i denne tråd! :o 11 måneder er hun i dag :7himmel

Vi har sidste dag i dag. Hvad blev der lige at vores små piger...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sofie har lige tisset på potten! :o :loveshower

Og hun har også rejst sig op uden støtte her til eftermiddag. Hun er vild :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER