SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

Jeg endte faktisk med en fin kasse lego junior i stedet! Og hun udbrød "yay! Lego friends!!" da hun så kassen, så hun er lykkelig! :p

Ahaha - sejt :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ahaha - sejt :D

Ja, så kan hun øve sig med det her nu, og ønske sig rigtig lego friends til sin fødselsdag :)

Hurra for lykkelig uvidende datter! :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram Den har min sprælleunge-søn også kørt i dag - jeg får lyst til at råbe og kaste med ting :shooter :rolleyes

Her sker det bare hver gang vi skal putte <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan får man ens datter til at respektere en? :boo

Vi har de vildeste kampe for tiden og intet af hvad jeg siger hjælper noget som helst. Hun griner bare af mig :(

Hun er vist jævnaldrende med min dreng fra feb 11. Han gør det også både over for os og hans pædagoger. Vi fortæller ham hvad det gør ved os at han opfører sig sådan og derudover får det konsekvenser hvis han ikke kan høre efter os. Så er vi startet op sammen med børnehaven på en social story så han lærer hvad han gør og får at vide vi er der for at hjælpe ham.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg endte faktisk med en fin kasse lego junior i stedet! Og hun udbrød "yay! Lego friends!!" da hun så kassen, så hun er lykkelig! :p

Fantastisk! :D Det var netop det, jeg forestillede mig :D Håber det er gået godt med put uden sut? :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altid noget at høre, at jeg ikke er ene om at være mor til et menneskeligt heksehyl :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fantastisk! :D Det var netop det, jeg forestillede mig :D Håber det er gået godt med put uden sut? :goodluck

Hun spurgte efter sutten en gang, ellers har der INTET været overhovedet :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

M har lovet at stå op med C i morgen tidlig, for første gang. Så kunne jeg blive lidt længere oppe og sove lidt længere i morgen. Og så ville han gå tidligt i seng. Nu er jeg hoppet i seng og han sidder så stadig og spiller computer. Og han skal også først spise noget før han kommer i seng. Altså han må da spille computer så længe han vil, hvis han står på uden brok i morgen tidlig. Men det har jeg svært ved at forestille mig sker.

Er jeg ond hvis jeg (bare en lille smule) håber på at C har en af sine tidlige morgener og ikke sover længe som i morges? :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er så meget luksus -brok, men hvor er det irriterende at falde i søvn tidligt på sofaen og så være frisk når man går ind i sengen :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må man godt hade sin mor en lille smule??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi aftaler i går at M tager lille C første gang hun vågner. Da det sker kl.21.30, er han dybt optaget af computeren, så det bliver alligevel mig. Han siger så han gerne vil prøve i nat. Så da hun vågner igen til midnat puffer jeg til ham, han vrøvler en masser og jeg kan konkludere at det endnu en gang bliver mig. Jeg tog hende så også kl. 1.30 og 2.30, da hun vågnede igen kl.4.30 fik jeg ham endelig ud af sengen.

Og nu er jeg stået op med hende kl.5.30

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

M har lovet at stå op med C i morgen tidlig, for første gang. Så kunne jeg blive lidt længere oppe og sove lidt længere i morgen. Og så ville han gå tidligt i seng. Nu er jeg hoppet i seng og han sidder så stadig og spiller computer. Og han skal også først spise noget før han kommer i seng. Altså han må da spille computer så længe han vil, hvis han står på uden brok i morgen tidlig. Men det har jeg svært ved at forestille mig sker.

Er jeg ond hvis jeg (bare en lille smule) håber på at C har en af sine tidlige morgener og ikke sover længe som i morges? :blush

Det kan jeg faktisk godt forstå

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun spurgte efter sutten en gang, ellers har der INTET været overhovedet :o

Sådan Luna! :respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

M har lovet at stå op med C i morgen tidlig, for første gang. Så kunne jeg blive lidt længere oppe og sove lidt længere i morgen. Og så ville han gå tidligt i seng. Nu er jeg hoppet i seng og han sidder så stadig og spiller computer. Og han skal også først spise noget før han kommer i seng. Altså han må da spille computer så længe han vil, hvis han står på uden brok i morgen tidlig. Men det har jeg svært ved at forestille mig sker.

Er jeg ond hvis jeg (bare en lille smule) håber på at C har en af sine tidlige morgener og ikke sover længe som i morges? :blush

I så fald, er jeg også ond, for jeg havde håbet det samme ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lorte morgen. Mega konflikt med tumlingen. Gjorde stort arbejde ud af at få det løst og få ham til at forstå. Vi er endelig lige ved at være der, og så beslutter min mand sig for at blande sig. Come on!?!?!? Så gik det hele lige fuldstændig fløjten. Intet lært overhovedet og jeg kan starte forfra næste gang konflikten opstår. Suk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan Luna! :respekt

Hun kom ind ca kl 3, hvor hun mente hun ikke kunne sove mere, så hun sov hos Liff og jeg resten af natten. (Mads var faldet i søvn på sofaen, og fik lov til at sove der hele natten )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så klagede Zia at hun har hovedpine. Hun fik lov til at sove, men hun er vågen nu, stadig hovedpine... Jeg håber at hun snart får det bedre så vi kan komme til fødselsdag. Manden og Clara er taget afsted til fødselsdag. Han kommer og henter os senere når Zia er klar.... Stakkels Zia:-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil gerne brokke mig over mig selv - lortemor altså.

Har ingen overskud. Er træt med træt på efter 1,5 uge med lillepige med snot = vågen 1-2 timer om natten samt sover dårligt om dagen. Oveni det familiebesøg som jeg har mega glædet mig til men lillepigen har ikke kunne rumme de mange mennesker så det har stået på skrigeture. Ingen hygge til mig.

Alt dette har gjort mig til den sureste mor som på ingen måde kan rumme CE og allerede idag har skældt ham ud to gang. Føj hvor har jeg dårlig samvittighed. Kan slet ikke styre det :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

M har lovet at stå op med C i morgen tidlig, for første gang. Så kunne jeg blive lidt længere oppe og sove lidt længere i morgen. Og så ville han gå tidligt i seng. Nu er jeg hoppet i seng og han sidder så stadig og spiller computer. Og han skal også først spise noget før han kommer i seng. Altså han må da spille computer så længe han vil, hvis han står på uden brok i morgen tidlig. Men det har jeg svært ved at forestille mig sker.

Er jeg ond hvis jeg (bare en lille smule) håber på at C har en af sine tidlige morgener og ikke sover længe som i morges? :blush

Hvordan gik det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Leonora kastede op ud over sig selv og autostol :(

Hun er syg for 4. gang på 1 1/2 måned og Filippa har lige haft skoldkopper.

Orker virkelig ikke mere sygdom :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

William har fået pøllesyge :( det er ret svært at styre når han kun har været blefri i en uge

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

William har fået pøllesyge :( det er ret svært at styre når han kun har været blefri i en uge

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At H altid får mig til at have dårlig samvittighed, når jeg bruger penge på mig selv. Jeg køber aldrig noget til mig, selvom jeg trænger til nyt tøj, og alligevel er jeg nu endt med at pakke mine nye indkøb tilbage i posen, så jeg kan bytte det på mandag :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At H altid får mig til at have dårlig samvittighed, når jeg bruger penge på mig selv. Jeg køber aldrig noget til mig, selvom jeg trænger til nyt tøj, og alligevel er jeg nu endt med at pakke mine nye indkøb tilbage i posen, så jeg kan bytte det på mandag :(

Behold det, det er sikkert fortjent... De mænd de skal bare lære at unde sin kone noget.... Lad være med at have dårlig samvittighed.... Han bruger vel også penge på sig selv af og til?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Noooo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.