SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

Jeg er så træt!!! Og kan nu se frem til 15 dage alene hjemme med en baby der ikke sover, hader sin barnevogn, to hunde der skal luftes og en masse dyr der skal fodres. Det hænger sgu da slet ikke sammen :( åhh giv mig styrke!

Altså, du skulle bo noget tættere på mig - så skulle jeg altså gerne hjælpe dig...! :kram :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ved at der er nogle uoverensstemmelser mellem mig og min mands ven...men vi er i chok da vi ikke har haft indtryk af at de skulle synes vores børn mistrives. Tværtimod har de altid været så opmuntrende og hjælpsomme når vi har haft det hårdt med Tobias I forhold til hans motoriske udfordringer.

Og nej de har ikke snakket med os om det først. De har måske set niklas cirka 3 gange i løbet af hans 15 uger gamle liv...

Underretningen går på jeg skulle have sagt jeg ville slå Tobias hvis han slog mig..hvilket slet ikke passer.

Niklas skulle åbenbart være ukontaktbar og ligge for meget i sin lift og græde for meget...mere ved jeg ikke der skulle være underrettet om..

Uanset hvad der ligger til grund så er de slettet som venner for vil aldrig kunne stole på dem i fremtiden....er stadig i chok og forvirret omkring det hele...

Skal snakke med sundhedsplejerske og kommune på mandag og Sys der er længe til ! :-/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min kæreste arbejder offshore. Tjoo altså min mor vil gerne hjælpe, jeg ved bare ikke helt hvad hun kan gøre :unsure

Fodre dyr, lufte hund, handle ind, lave aftensmad osv. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hm... Den her børnesagkyndige undersøgelse med observation i hjemmet gør mig utryg. Jeg er bange for at vi fremstår idiotiske? Eller at rapporten slet ikke er god... Og en masse katastrofe tanker. :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hm... Den her børnesagkyndige undersøgelse med observation i hjemmet gør mig utryg. Jeg er bange for at vi fremstår idiotiske? Eller at rapporten slet ikke er god... Og en masse katastrofe tanker. :-(

Jeg tror, at de fleste finder den slags ubehageligt - uanset hvor lidt der er at komme efter :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg mangler ord. Er i chok. Et vennepar har sendt en underretning til kommunen om mis trivsel hos vores drenge :-( Slut med det venskab og nøj jeg føler mig skuffet ked af det og vred :-/

Ej hvad er det dog for nogle mennesker altså :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At blive dolket i ryggen af en kollega :gal

Det er så sidste gang jeg gider gøre en indsats i forhold til hende.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har fået verdens mest åndssvage og unødvendige bøde <_<

Slem BBM ;) Hvad har du lavet?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror, at de fleste finder den slags ubehageligt - uanset hvor lidt der er at komme efter :kram2

Jeg ved da vi ikke er helt væk fra vinduet, men jeg har haft kedelige oplevelser med psykologer mange år tilbage.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Slem BBM ;) Hvad har du lavet?

Jeg glemte at melde flytning til kommunen, og fik det først gjort efter 3 uger (istedet for de 5 dage, der max må gå). SLAM - bøde på 500. :numse Det er fair nok, det er jo sådan reglerne er. But talk about penge ud af vinduet altså :rolleyes

Edit: Det værste var næsten, at jeg fandt ud af det gennem et brev i min E-boks, der hed "Overtrædelse af CPR-loven". Jeg var straks ude i tanker om stjålne identiteter og alt muligt andet seriøst farligt :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg glemte at melde flytning til kommunen, og fik det først gjort efter 3 uger (istedet for de 5 dage, der max må gå). SLAM - bøde på 500. :numse Det er fair nok, det er jo sådan reglerne er. But talk about penge ud af vinduet altså :rolleyes

Ahr bittert :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ahr bittert :rolleyes

Ja det er sgu irriterende! Men så kan jeg lære det. ;) Og det vælter ikke noget. Det havde da bare været sjovere at bruge pengene på noget andet :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand det lige har skrevet en sms om at han og ungerne gerne vil give mig en gave,men det bliver først i morgen aften for der skal lige findes på og købes først.

Come on kammerat, det var det samme sidste år. Er så skuffet. :(

(Og det er ikke engang fordi det er noget dyrt eller fint formodentlig "bare" en æske chokolade eller strømper men det er tanken,og det at han endnu engang har glemt at prioritere at finde tid til det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand det lige har skrevet en sms om at han og ungerne gerne vil give mig en gave,men det bliver først i morgen aften for der skal lige findes på og købes først.

Come on kammerat, det var det samme sidste år. Er så skuffet. :(

(Og det er ikke engang fordi det er noget dyrt eller fint formodentlig "bare" en æske chokolade eller strømper men det er tanken,og det at han endnu engang har glemt at prioritere at finde tid til det.

:kram (har du fødselsdag? :unsure)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sløv pige med 40.1 i feber!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram (har du fødselsdag? :unsure)

Ja - og sidste år fik jeg først min gave i oktober...

Men i år har jeg taget konsekvensen og planlagt en mig-dag. Velvidende at det nok ville ske igen..

Først skal jeg ud og have en pedicure julegave fra svigerfar) & så skal jeg i stylebox i Fields og klippes.

Så det skal nok blive en god dag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand det lige har skrevet en sms om at han og ungerne gerne vil give mig en gave,men det bliver først i morgen aften for der skal lige findes på og købes først.

Come on kammerat, det var det samme sidste år. Er så skuffet. :(

(Og det er ikke engang fordi det er noget dyrt eller fint formodentlig "bare" en æske chokolade eller strømper men det er tanken,og det at han endnu engang har glemt at prioritere at finde tid til det.

Ej, han er simpelthen så tarvelig! Nøj, hvor ville jeg blive ked af det!! :boo

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, han er simpelthen så tarvelig! Nøj, hvor ville jeg blive ked af det!! :boo

:kram

Han går bare ikke op i fødselsdage jul mv, så tror vitterligt ikke at han tænker over det.

Derfor planlagde jeg og så "mig-dagen" så jeg vidste der skete noget positivt.

Men er stadig skuffet,men aner ikke hvordan jeg får ham til at forstå det når han synes at konceptet er fjollet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja - og sidste år fik jeg først min gave i oktober...

Men i år har jeg taget konsekvensen og planlagt en mig-dag. Velvidende at det nok ville ske igen..

Først skal jeg ud og have en pedicure julegave fra svigerfar) & så skal jeg i stylebox i Fields og klippes.

Så det skal nok blive en god dag.

You go girl! :gp Men øv, hvor fesent af ham, uanset om han så ikke går op i den slags eller ej <_<

Og tillykke med fødselsdagen! :hurra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han går bare ikke op i fødselsdage jul mv, så tror vitterligt ikke at han tænker over det.

Derfor planlagde jeg og så "mig-dagen" så jeg vidste der skete noget positivt.

Men er stadig skuffet,men aner ikke hvordan jeg får ham til at forstå det når han synes at konceptet er fjollet.

Det er sejt, du selv tager affære :respekt

H har forstået vigtigheden af gaver for mig. Jeg kan dog ikke huske, hvordan jeg gjorde.

Hvad siger han, når du fortæller, at du er skuffet?

Edit: og kæmpestort tillykke med fødselsdagen :hurra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

You go girl! :gp Men øv, hvor fesent af ham, uanset om han så ikke går op i den slags eller ej <_<

Og tillykke med fødselsdagen! :hurra

Tak.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er sejt, du selv tager affære :respekt

H har forstået vigtigheden af gaver for mig. Jeg kan dog ikke huske, hvordan jeg gjorde.

Hvad siger han, når du fortæller, at du er skuffet?

Edit: og kæmpestort tillykke med fødselsdagen :hurra

Han glider lidt af på det altid en eller anden halv dårlig undskyldning... Og Tak.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han glider lidt af på det altid en eller anden halv dårlig undskyldning... Og Tak.

Tarveligt! Jeg håber, du får en fantastisk dag i morgen - det lyder bestemt sådan :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand det lige har skrevet en sms om at han og ungerne gerne vil give mig en gave,men det bliver først i morgen aften for der skal lige findes på og købes først.

Come on kammerat, det var det samme sidste år. Er så skuffet. :(

(Og det er ikke engang fordi det er noget dyrt eller fint formodentlig "bare" en æske chokolade eller strømper men det er tanken,og det at han endnu engang har glemt at prioritere at finde tid til det.

 

:(

 

Trist at han ikke kan finde en måde at huske det på når han ved det betyder noget for dig.

 

Godt du har planlagt en skøn dig-dag! Håber den bliver fab :) :kram2

 

Tillykke :hurra :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ved at blive forkølet IGEN! :prik

 

Det er også allerede 2 uger siden sidst <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.