SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

Og nu vil jeg så brokke over en virkelig voldsom tinitus :boo Jeg får det altid når jeg bliver presset, der skal desværre bare nærmest intet til for tiden :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Behold det, det er sikkert fortjent... De mænd de skal bare lære at unde sin kone noget.... Lad være med at have dårlig samvittighed.... Han bruger vel også penge på sig selv af og til?

Åh, jeg synes, det er svært! På den ene side siger han altid "det har du fortjent" og på den anden side snakker han straks om vores økonomi.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, jeg synes, det er svært! På den ene side siger han altid "det har du fortjent" og på den anden side snakker han straks om vores økonomi.

Det er svært.... Men vi lever kun en gang her... Så nogen gange skal man unde sig selv lidt... Også selvom økonomien havde bedre af at man lod være... Det siger jeg til mig selv... ( og vi er ikke kandidater til luksusfælden herhjemme

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil gerne brokke mig over mig selv - lortemor altså.

Har ingen overskud. Er træt med træt på efter 1,5 uge med lillepige med snot = vågen 1-2 timer om natten samt sover dårligt om dagen. Oveni det familiebesøg som jeg har mega glædet mig til men lillepigen har ikke kunne rumme de mange mennesker så det har stået på skrigeture. Ingen hygge til mig.

Alt dette har gjort mig til den sureste mor som på ingen måde kan rumme CE og allerede idag har skældt ham ud to gang. Føj hvor har jeg dårlig samvittighed. Kan slet ikke styre det :boo

Det er altså også bare svært at finde det overskud man ikke har... Det går også ofte galt for mug herhjemme... Jeg føler også jeg er en lortemor... Men jeg tror vist bare vi er helt alm. Mødre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At et besøg af et par gamle veninder i dag mest af alt gjorde mig trist trist trist... Æv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At et besøg af et par gamle veninder i dag mest af alt gjorde mig trist trist trist... Æv.

:kram2

Øv!

Noget du vil dele?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At H altid får mig til at have dårlig samvittighed, når jeg bruger penge på mig selv. Jeg køber aldrig noget til mig, selvom jeg trænger til nyt tøj, og alligevel er jeg nu endt med at pakke mine nye indkøb tilbage i posen, så jeg kan bytte det på mandag :(

Behold det og sig at han skal stille piben ind :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At et besøg af et par gamle veninder i dag mest af alt gjorde mig trist trist trist... Æv.

Øøøøv, hvorfor det? Er I vokset fra hinanden? :kram

Edit: Ja altså, hvis du vil tale om det, selvfølgelig :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Behold det og sig at han skal stille piben ind :kiss

Enig!

Det er din 'jeg klarede sku det kemi, selvom det var mega hårdt og øv!' gave til sig selv! Hvornår har du sidst købt en gave til dig selv?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2

Øv!

Noget du vil dele?

:ditto

:kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gør ret ondt i hjertet at være til fødselsdag i et legeland, omgivet af børn, masser af glæde. Så hyggelig dag, men øvvvvvvvvv hvor er det tomt når M og jeg tager hjem hånd i hånd uden en baby eller et glad barn efter en dejlig dag :boo :boo :boo

Hvor jeg dog ønsker en baby til os, be be :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan gik det?

Tja, sådan set helt fint. Det var bare be dårlig nat, C var vågen maaange gange (og det var jeg så også, jeg har hende om natten). M stod dog op og hentede en ny sut da hun havde smidt den ned under sengen. C vågnede så kl 6 hvor M stod op med hende (uden problemer) og jeg sov så til lidt over 7. Så er ikke ligefrem mega frisk. M sov så en halv times lur sammen med C omkring 8.30 og blev nødt til at sove 45 min mere bagefter :rolleyes

Men alt i alt helt ok :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er svært.... Men vi lever kun en gang her... Så nogen gange skal man unde sig selv lidt... Også selvom økonomien havde bedre af at man lod være... Det siger jeg til mig selv... ( og vi er ikke kandidater til luksusfælden herhjemme

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for opbakningen, piger :kiss Vi har absolut råd, og jeg køber netop aldrig noget til mig selv, men jeg orker bare ikke den dårlige stemning, så jeg det bliver byttet. Nu er glæden ved tingene alligevel også væk :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gør ret ondt i hjertet at være til fødselsdag i et legeland, omgivet af børn, masser af glæde. Så hyggelig dag, men øvvvvvvvvv hvor er det tomt når M og jeg tager hjem hånd i hånd uden en baby eller et glad barn efter en dejlig dag :boo :boo :boo

Hvor jeg dog ønsker en baby til os, be be :biglove

Nøj, hvor kan jeg godt forstå, det er svært, søde! :kiss

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for opbakningen, piger :kiss Vi har absolut råd, og jeg køber netop aldrig noget til mig selv, men jeg orker bare ikke den dårlige stemning, så jeg det bliver byttet. Nu er glæden ved tingene alligevel også væk :(

Næste gang viser du ham det ikke :SM så glæder du dig over tingene :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nøj, hvor kan jeg godt forstå, det er svært, søde! :kiss

:kram

:kram2 tak søde :kiss det er mega svært :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2

Øv!

Noget du vil dele?

  

Øøøøv, hvorfor det? Er I vokset fra hinanden? :kram

  

:ditto

:kiss

I er søde :kiss

Åh men, det bliver sådan noget tøseri og alt for lang - og jeg er bare over-følsom, dels fordi jeg er noget presset for tiden og dels på baggrund af historik.

Vi er fem studieveninder, der har holdt sammen i mange år, men forskellen i familiestatus mv. gør det til tider lidt svært - og jeg har længe været ked af, at det er så svært at lave aftaler, og at de ofte bliver aflyst. Jeg forsøgte så for nogle uger siden at invitere til brunch hos mig i dag, så vi trods alt kunne ses, inden jeg flytter. Der blev straks udvekslet et hav af emails, der dybest set gik på, om ikke vi kunne lave noget andet, et andet sted, en anden dag... Så hyggeligt at prøve at invitere nogen hjem til sig... Jeg var træt og ked i forvejen og skrev så en noget skarp mail om, at det kunne de jo frit gøre, men at pointen jo var, at jeg på denne her måde kunne have baby til at sove i haven og muligvis deltage lidt.

To af dem vendte så tilbage, om ikke de stadig skulle komme herud, og jo, det ville jeg da gerne. For et par dage siden begyndte beskederne så at komme, om ikke det kunne blive senere op ad dagen...

Efter at planen var blevet lavet, havde mine svigerforældre meldt sig med deraf følgende ekstra-besøg af min mands piger - men så længe det var formiddag, at mine veninder skulle komme, så var det lige meget - de store piger skulle først komme over middag, og min mand og svigerne ville tage junior med på tur, så her var ro. Både det og det med babys lur matchede virkeligt dårligt med ønskerne om at flytte det længere op ad dagen, men jeg orkede ikke at skulle pive en gang til. De ville så stræbe efter at være her henholdvis 11 og 12, og jeg købte ind til frokost.

11:30 og 12:30 mødte de op - henholdsvis med tømmermænd og mæt efter allerede spist frokost, så jeg kunne spise alene og sætte i køleskabet igen - og de ævlede fra de kom om, at når jeg nu havde så mange gæster hele dagen, så skulle de jo bare hurtigt afsted igen. Jeg kunne heller ikke rigtig svare ærligt på noget som helst, for hele familien var jo kåret at komme tilbage igen, samtidig med veninde 2's ankomst.

Jeg føler mig som en idiot over at have forsøgt at invitere og for at blive så ked af det. Og jeg føler mig som en professionel fiasko efter at have måttet forstå på dem, at de jo intet (bortset fra uendelig byture åbenbart) har tid til udover arbejdet som henholdsvis kontorchef og advokat.

- og hold nu kæft noget usammenhængende ævl jeg har fået skrevet her i min selvmedlidenhed... For det ikke skal være løgn, så vil baby heller ikke sove, så jeg får ikke rettet op på det, og jeg poster det som det er - ugens lavpunkt i rækkehuset i Vallensbæk.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gør ret ondt i hjertet at være til fødselsdag i et legeland, omgivet af børn, masser af glæde. Så hyggelig dag, men øvvvvvvvvv hvor er det tomt når M og jeg tager hjem hånd i hånd uden en baby eller et glad barn efter en dejlig dag :boo :boo :boo

Hvor jeg dog ønsker en baby til os, be be :biglove

Jeg kan ikke få formuleret noget begavet - men jeg kan heller ikke bare lade denne her stå... Jeg håber, at rigtig snart kan glæde jer over tage egne børn med til plastic og pomfrit i legeland :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gør ret ondt i hjertet at være til fødselsdag i et legeland, omgivet af børn, masser af glæde. Så hyggelig dag, men øvvvvvvvvv hvor er det tomt når M og jeg tager hjem hånd i hånd uden en baby eller et glad barn efter en dejlig dag :boo :boo :boo

Hvor jeg dog ønsker en baby til os, be be :biglove

:kram Det er forståeligt :kiss Med ønsket og drømmen om et barn, bliver ønsket bare større sådan et sted, også fordi man bliver altså bare glad i låget når man hygger med sine unger sådan et sted. Jeg håber inderligt det skal lykkes for jer SNART :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I er søde :kiss

Åh men, det bliver sådan noget tøseri og alt for lang - og jeg er bare over-følsom, dels fordi jeg er noget presset for tiden og dels på baggrund af historik.

Vi er fem studieveninder, der har holdt sammen i mange år, men forskellen i familiestatus mv. gør det til tider lidt svært - og jeg har længe været ked af, at det er så svært at lave aftaler, og at de ofte bliver aflyst. Jeg forsøgte så for nogle uger siden at invitere til brunch hos mig i dag, så vi trods alt kunne ses, inden jeg flytter. Der blev straks udvekslet et hav af emails, der dybest set gik på, om ikke vi kunne lave noget andet, et andet sted, en anden dag... Så hyggeligt at prøve at invitere nogen hjem til sig... Jeg var træt og ked i forvejen og skrev så en noget skarp mail om, at det kunne de jo frit gøre, men at pointen jo var, at jeg på denne her måde kunne have baby til at sove i haven og muligvis deltage lidt.

To af dem vendte så tilbage, om ikke de stadig skulle komme herud, og jo, det ville jeg da gerne. For et par dage siden begyndte beskederne så at komme, om ikke det kunne blive senere op ad dagen...

Efter at planen var blevet lavet, havde mine svigerforældre meldt sig med deraf følgende ekstra-besøg af min mands piger - men så længe det var formiddag, at mine veninder skulle komme, så var det lige meget - de store piger skulle først komme over middag, og min mand og svigerne ville tage junior med på tur, så her var ro. Både det og det med babys lur matchede virkeligt dårligt med ønskerne om at flytte det længere op ad dagen, men jeg orkede ikke at skulle pive en gang til. De ville så stræbe efter at være her henholdvis 11 og 12, og jeg købte ind til frokost.

11:30 og 12:30 mødte de op - henholdsvis med tømmermænd og mæt efter allerede spist frokost, så jeg kunne spise alene og sætte i køleskabet igen - og de ævlede fra de kom om, at når jeg nu havde så mange gæster hele dagen, så skulle de jo bare hurtigt afsted igen. Jeg kunne heller ikke rigtig svare ærligt på noget som helst, for hele familien var jo kåret at komme tilbage igen, samtidig med veninde 2's ankomst.

Jeg føler mig som en idiot over at have forsøgt at invitere og for at blive så ked af det. Og jeg føler mig som en professionel fiasko efter at have måttet forstå på dem, at de jo intet (bortset fra uendelig byture åbenbart) har tid til udover arbejdet som henholdsvis kontorchef og advokat.

- og hold nu kæft noget usammenhængende ævl jeg har fået skrevet her i min selvmedlidenhed... For det ikke skal være løgn, så vil baby heller ikke sove, så jeg får ikke rettet op på det, og jeg poster det som det er - ugens lavpunkt i rækkehuset i Vallensbæk.

Jeg forstår dig godt :kiss

Du er jo ingen fiasko, og hvis de der veninder ikke gider tage imod din brunchinvitation eller bruge tid hos dig, er det da så meget dem, der går glip af noget..

Men det tror jeg godt, du ved :kiss det lyder lidt som, at I er vokset fra hinanden?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan ikke få formuleret noget begavet - men jeg kan heller ikke bare lade denne her stå... Jeg håber, at rigtig snart kan glæde jer over tage egne børn med til plastic og pomfrit i legeland :kram2

:ditto :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I er søde :kiss

Åh men, det bliver sådan noget tøseri og alt for lang - og jeg er bare over-følsom, dels fordi jeg er noget presset for tiden og dels på baggrund af historik.

Vi er fem studieveninder, der har holdt sammen i mange år, men forskellen i familiestatus mv. gør det til tider lidt svært - og jeg har længe været ked af, at det er så svært at lave aftaler, og at de ofte bliver aflyst. Jeg forsøgte så for nogle uger siden at invitere til brunch hos mig i dag, så vi trods alt kunne ses, inden jeg flytter. Der blev straks udvekslet et hav af emails, der dybest set gik på, om ikke vi kunne lave noget andet, et andet sted, en anden dag... Så hyggeligt at prøve at invitere nogen hjem til sig... Jeg var træt og ked i forvejen og skrev så en noget skarp mail om, at det kunne de jo frit gøre, men at pointen jo var, at jeg på denne her måde kunne have baby til at sove i haven og muligvis deltage lidt.

To af dem vendte så tilbage, om ikke de stadig skulle komme herud, og jo, det ville jeg da gerne. For et par dage siden begyndte beskederne så at komme, om ikke det kunne blive senere op ad dagen...

Efter at planen var blevet lavet, havde mine svigerforældre meldt sig med deraf følgende ekstra-besøg af min mands piger - men så længe det var formiddag, at mine veninder skulle komme, så var det lige meget - de store piger skulle først komme over middag, og min mand og svigerne ville tage junior med på tur, så her var ro. Både det og det med babys lur matchede virkeligt dårligt med ønskerne om at flytte det længere op ad dagen, men jeg orkede ikke at skulle pive en gang til. De ville så stræbe efter at være her henholdvis 11 og 12, og jeg købte ind til frokost.

11:30 og 12:30 mødte de op - henholdsvis med tømmermænd og mæt efter allerede spist frokost, så jeg kunne spise alene og sætte i køleskabet igen - og de ævlede fra de kom om, at når jeg nu havde så mange gæster hele dagen, så skulle de jo bare hurtigt afsted igen. Jeg kunne heller ikke rigtig svare ærligt på noget som helst, for hele familien var jo kåret at komme tilbage igen, samtidig med veninde 2's ankomst.

Jeg føler mig som en idiot over at have forsøgt at invitere og for at blive så ked af det. Og jeg føler mig som en professionel fiasko efter at have måttet forstå på dem, at de jo intet (bortset fra uendelig byture åbenbart) har tid til udover arbejdet som henholdsvis kontorchef og advokat.

- og hold nu kæft noget usammenhængende ævl jeg har fået skrevet her i min selvmedlidenhed... For det ikke skal være løgn, så vil baby heller ikke sove, så jeg får ikke rettet op på det, og jeg poster det som det er - ugens lavpunkt i rækkehuset i Vallensbæk.

Du skulle have inviteret mig :kram2 jeg havde mødt op klokken 10, spist det meste :sandie , nusset din skønne pige og smuttet inden jeg skulle hilse på endnu flere :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gør ret ondt i hjertet at være til fødselsdag i et legeland, omgivet af børn, masser af glæde. Så hyggelig dag, men øvvvvvvvvv hvor er det tomt når M og jeg tager hjem hånd i hånd uden en baby eller et glad barn efter en dejlig dag :boo :boo :boo

Hvor jeg dog ønsker en baby til os, be be :biglove

:kram

Jeg ønsker og ber med dig :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg forstår dig godt :kiss

Du er jo ingen fiasko, og hvis de der veninder ikke gider tage imod din brunchinvitation eller bruge tid hos dig, er det da så meget dem, der går glip af noget..

Men det tror jeg godt, du ved :kiss det lyder lidt som, at I er vokset fra hinanden?

What she said! :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.