SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

Vågen baby! Ej men skal han slet ikke sove i dag?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg synes også det er svært at få et nyt barn. Og vi har ikke en gang haft de udfordringer I har. Vi er åbenbart nogle der ikke trives særlig godt med spædbørn. Heldigvis bliver de større og mor får det bedre.

Stor :respekt for du gør noget for at få det bedre! Det er mega-sejt! :kram2

Jeg får endda nemme babyer, så jeg kan ikke klage... Men jeg er åbenbart bare utrolig følsom

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan kan men ikke være mega motiveret for at læse til en eksamen, som er vildt afgørende for ens fremtid? :gal

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan kan men ikke være mega motiveret for at læse til en eksamen, som er vildt afgørende for ens fremtid? :gal

Flyt fokus, søde :kram2 at det rykker dig tættere på at komme ind på JM uddannelsen og at du kan være mere samme med A lige om snart :kram2

Jeg hepper på dig :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan kan men ikke være mega motiveret for at læse til en eksamen, som er vildt afgørende for ens fremtid? :gal

Hvis du finder svaret, så send det lige videre ;) <_<

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Flyt fokus, søde :kram2 at det rykker dig tættere på at komme ind på JM uddannelsen og at du kan være mere samme med A lige om snart :kram2

Jeg hepper på dig :kiss

Sådan prøver jeg virkelig at tænke, men det rykker sgu ikke rigtig noget <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis du finder svaret, så send det lige videre ;) <_<

:kram2

Vi kan bytte ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi kan bytte ;)

Så dumper du :P

Og jeg har intet mindre end tre eksaminer, er du sikker på det er en byttehandel værd? Og de er først overstået om 2,5 måned, så pinen er længere ved en byttehandel ;)

Vi klarer den søde! Fordi vi skal og fordi vi er skide seje! Bum!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så dumper du :P

Og jeg har intet mindre end tre eksaminer, er du sikker på det er en byttehandel værd? Og de er først overstået om 2,5 måned, så pinen er længere ved en byttehandel ;)

Vi klarer den søde! Fordi vi skal og fordi vi er skide seje! Bum!

Ah, en for en må vel være en passende byttehandel :D Men hvis du ikke kan bestå en kemi-eksamen, går det nok ikke ;)

Du har ret; vi klarer den

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ah, en for en må vel være en passende byttehandel :D Men hvis du ikke kan bestå en kemi-eksamen, går det nok ikke ;)

Du har ret; vi klarer den

Nej, jeg tror ikke du vinder ret meget med den handler i hvert fald :P naturfag har aldrig været min spidskompetence!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At få menstruation allerede 5 uger efter fødslen ... Helt ærligt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At få menstruation allerede 5 uger efter fødslen ... Helt ærligt!

Ork. Nederen!!! Lige den ting kunne man altså godt undvære rigtig rigtig rigtig længe

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At få menstruation allerede 5 uger efter fødslen ... Helt ærligt!

Åh sådan var det også her, SÅ nederen! <_< Jeg var kun lige stopper med at bløde efter fødslen og så kom mens. Og nu hvor min datter er 5 måneder gammel har jeg allerede haft det 5 gange..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg mangler ord. Er i chok. Et vennepar har sendt en underretning til kommunen om mis trivsel hos vores drenge :-( Slut med det venskab og nøj jeg føler mig skuffet ked af det og vred :-/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg mangler ord. Er i chok. Et vennepar har sendt en underretning til kommunen om mis trivsel hos vores drenge :-( Slut med det venskab og nøj jeg føler mig skuffet ked af det og vred :-/

NEJ!!! :gal

Baseret på hvad??!

Og så lige :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg mangler ord. Er i chok. Et vennepar har sendt en underretning til kommunen om mis trivsel hos vores drenge :-( Slut med det venskab og nøj jeg føler mig skuffet ked af det og vred :-/

 

Nej!   :o  Hvad sker der for det? Hvorfor skulle de dog gøre det? 

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg mangler ord. Er i chok. Et vennepar har sendt en underretning til kommunen om mis trivsel hos vores drenge :-( Slut med det venskab og nøj jeg føler mig skuffet ked af det og vred :-/

WHAT :o

Det er dæleme da kønne "venner"!

Kæmpe stort :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan slet ikke overskue at jeg skal vente helt til 1. juni med den tid få sygehuset. Hold nu op, jeg synes der er længe til :boo  Jeg fatter ikke at det åbenbart skal være så umuligt at hjælpe mig  :gal   Til den tid har jeg også kun døjet med hvad nu det end er (hæmorider/revner/?? - store smerter i hvert fald) hver dag  i 8 måneder!! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan slet ikke overskue at jeg skal vente helt til 1. juni med den tid få sygehuset. Hold nu op, jeg synes der er længe til :boo Jeg fatter ikke at det åbenbart skal være så umuligt at hjælpe mig :gal Til den tid har jeg også kun døjet med hvad nu det end er (hæmorider/revner/?? - store smerter i hvert fald) hver dag i 8 måneder!!

Det fatter jeg altså heller ikke! Min søster havde det, og hun fik sat elastikker på efter et par uger.

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har fået verdens mest åndssvage og unødvendige bøde <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er så træt!!! Og kan nu se frem til 15 dage alene hjemme med en baby der ikke sover, hader sin barnevogn, to hunde der skal luftes og en masse dyr der skal fodres. Det hænger sgu da slet ikke sammen :( åhh giv mig styrke!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er så træt!!! Og kan nu se frem til 15 dage alene hjemme med en baby der ikke sover, hader sin barnevogn, to hunde der skal luftes og en masse dyr der skal fodres. Det hænger sgu da slet ikke sammen :( åhh giv mig styrke!

Det lyder sgu også pisse hårdt :( :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er så træt!!! Og kan nu se frem til 15 dage alene hjemme med en baby der ikke sover, hader sin barnevogn, to hunde der skal luftes og en masse dyr der skal fodres. Det hænger sgu da slet ikke sammen :( åhh giv mig styrke!

15 dage?! Åh, jeg bliver helt træt ved tanken :zzz Hvorfor skal du det? Har du ikke nogen der kan komme og være hos dig nogen af dagene?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

15 dage?! Åh, jeg bliver helt træt ved tanken :zzz Hvorfor skal du det? Har du ikke nogen der kan komme og være hos dig nogen af dagene?

Min kæreste arbejder offshore. Tjoo altså min mor vil gerne hjælpe, jeg ved bare ikke helt hvad hun kan gøre :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg mangler ord. Er i chok. Et vennepar har sendt en underretning til kommunen om mis trivsel hos vores drenge :-( Slut med det venskab og nøj jeg føler mig skuffet ked af det og vred :-/

:O

Ved du hvad mistrivslen skulle omhandle?

Stort :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.