SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

Føler mig så fanget i min krop med de her smerter. 1 måned til termin virker helt uoverskueligt :( 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak Saga :kiss Og øv med de smerter, det er bare træls :(  Husker det alt for godt og man bliver nemlig bare bims af, at det gør ondt konstant. Det der med bare aldrig at få en pause eller en smule fred, er virkelig opslidende :kram 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bliver fandeme da døv snart! Det kan da næsten ikke være normalt med det konstante råberi? :unsure Skal virkelig, virkelig anstrenge mig for ikke at råbe "så ti dog stille" af ungen her til morgen :(  

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor er jeg træt og bare udkørt... 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er sgu da kun en mand, der kan glemme at give et 9 måneder gammelt barn mad! 

 

Ikke helt brok, for jeg synes egentlig det er lidt sjovt :D 

Især da jeg kommer hjem og manden siger, "han sov kun 40 minutter - kan det være fordi jeg glemte at give ham grød i formiddags?!" :D 

 

Men alligevel - mænd! ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, Alura said:

 

Tak, det er sødt af dig :kiss Det håber jeg virkelig også at han gør :goodluck 

Samme her! Hvor dejligt at læse at han klarede det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Millivanilli: (kan ikke finde ud af at qoute fra telefonen på det nye BK)

Tak søde :) Vi kan næsten heller ikke tro det :yay 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At skoven bare vrimler med jægere i dag :( Not a fan!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, BabyBlue said:

Det er sgu da kun en mand, der kan glemme at give et 9 måneder gammelt barn mad! 

 

Ikke helt brok, for jeg synes egentlig det er lidt sjovt :D 

Især da jeg kommer hjem og manden siger, "han sov kun 40 minutter - kan det være fordi jeg glemte at give ham grød i formiddags?!" :D 

 

Men alligevel - mænd! ;)

Ej altså :rolleyes du er da den søde kone der ikke blir sur. Han må vel lære af det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, Alura said:

Bliver fandeme da døv snart! Det kan da næsten ikke være normalt med det konstante råberi? :unsure Skal virkelig, virkelig anstrenge mig for ikke at råbe "så ti dog stille" af ungen her til morgen :(  

En kan li at høre sin egen stemme? :D det er en fase... (og der kommer flere...)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 minute ago, Saga74 said:

Ej altså :rolleyes du er da den søde kone der ikke blir sur. Han må vel lære af det?

 

Lille J er pænt godt i stand, så han dør ikke af at misse et måltid. ;) min mand var sådan lidt ærgerlig over at han kun sov kort og var lidt vrissen, men det er da klart, hvis barnet er lidt sulten :D 

Kender jeg ham ret, kunne han godt finde på at glemme det igen. :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Omgangssyge - NOT A fan og slet ikke når det er mig selv og manden har tømmermænd og derfor nærmest er på dødens rand 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 minute ago, SDB said:

Omgangssyge - NOT A fan og slet ikke når det er mig selv og manden har tømmermænd og derfor nærmest er på dødens rand 

Stort :kram til dig, søde :kiss god bedring :kram2 

Hvis man er sej dagen før, så er man også sej dagen efter hr. Mand :sm 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Just now, Katrinemus said:

Stort :kram til dig, søde :kiss god bedring :kram2 

Hvis man er sej dagen før, så er man også sej dagen efter hr. Mand :sm 

Tak søde du. Heldigvis har vi sovet hos moster = mega redning og legekammerat til Mie. 

 

Han har lovet at tage sig sammen når vi kommer hjem. Nu skal jeg bare kunne klare at køre bil i 30 minutter - og det er ikke realistisk endnu 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 minutes ago, SDB said:

Tak søde du. Heldigvis har vi sovet hos moster = mega redning og legekammerat til Mie. 

 

Han har lovet at tage sig sammen når vi kommer hjem. Nu skal jeg bare kunne klare at køre bil i 30 minutter - og det er ikke realistisk endnu 

Dejligt med overnatning hos moster :super det må tage den tid det skal tage :kram2 

rigtig god bedring, søde :kiss 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

23 minutes ago, Katrinemus said:

Dejligt med overnatning hos moster :super det må tage den tid det skal tage :kram2 

rigtig god bedring, søde :kiss 

Tak. Anders skrev han tog en bus ud efter os - han kan jo godt engang imellem ;) 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Just now, SDB said:

Tak. Anders skrev han tog en bus ud efter os - han kan jo godt engang imellem ;) 

 

Well done, Anders :super det er jeg slet slet ikke i tvivl om :kram2 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gry er blevet mega snottet.... og det er bare virkelig ubelejligt, når hun skal ind og opereres den 15. Dec, for hvis hun er syg må vi vente til det nye år. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 hours ago, Saga74 said:

En kan li at høre sin egen stemme? :D det er en fase... (og der kommer flere...)

 

Åh ja, det har hun kunnet i to måneder efterhånden :rolleyes Men det eskalerer bare hele tiden og nu råber hun nærmest mere end hun ikke gør. Især hvis der er en kat i hendes synsfelt. Så råber hun non-stop af sine lungers fulde kraft. Og med fire styks indekatte, er der ofte en kat i hendes synsfelt :wacko 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Både manden og jeg er ramt af kvalme, opkast og diare:prik i'm not fan:gal

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er fuldstændig grædefærdig :boo:boo:boo

 

Mine julekort var endelig kommet og så er de trykt på den forkerte led på kortet det ligner :hshit

 

Aner ikke om de kan nå at lave dem om så jeg kan nå at få dem og skrive inden fristen  sikke noget :numse

 

Og manden er en klaphat, tvillingerne vil ikke sove, køkkenet sejler og så har jeg knækket en negl. Ja nu kunne jeg lige så godt få det hele ud :ninja

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

5 minutes ago, LeneLN said:

Er fuldstændig grædefærdig :boo:boo:boo

 

Mine julekort var endelig kommet og så er de trykt på den forkerte led på kortet det ligner :hshit

 

Aner ikke om de kan nå at lave dem om så jeg kan nå at få dem og skrive inden fristen  sikke noget :numse

 

Og manden er en klaphat, tvillingerne vil ikke sove, køkkenet sejler og så har jeg knækket en negl. Ja nu kunne jeg lige så godt få det hele ud :ninja

 

:kram håber det hjælper at brokke lidt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

6 hours ago, Elisamus said:

Både manden og jeg er ramt af kvalme, opkast og diare:prik i'm not fan:gal

God bedring!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 minute ago, Saga74 said:

God bedring!

Tak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.