SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

Det er en ren begravelse på mit nye arbejde! Alt for mange stopper og de få der er tilbage er virkelig kede af det og stressede og kan ikke se noget håb for fremtiden. Der går rygter om at flere vil søge væk og min nærmeste kollega som egentlig skal lære mig op er helt fra den og ender sikkert med at blive sygemeldt (og hun skal selvfølgelig også passe på sig selv!). Men så sidder jeg her... Med 96 sager og aner ikke hvad jeg skal stille op! Der er virkelig en dårlig og trist stemning 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, Aja said:

Det er en ren begravelse på mit nye arbejde! Alt for mange stopper og de få der er tilbage er virkelig kede af det og stressede og kan ikke se noget håb for fremtiden. Der går rygter om at flere vil søge væk og min nærmeste kollega som egentlig skal lære mig op er helt fra den og ender sikkert med at blive sygemeldt (og hun skal selvfølgelig også passe på sig selv!). Men så sidder jeg her... Med 96 sager og aner ikke hvad jeg skal stille op! Der er virkelig en dårlig og trist stemning 

Mon ikke du allerede nu skal begynde at se efter et nyt job? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

15 hours ago, Lady H said:

:o Jeg er nærmest i chok over at læse, at der er nogen af jeres mænd, der selv synes, at det er okay at åbne jeres post :o 

 

Jeg har siddet og funderet lidt over, hvad jeg ville sige, hvis min gjorde det, men jeg kan ærligt slet ikke få forestillet mig det som en situation (der ikke går ud på at have læst forkert på kuverten. Vi åbner ikke engang ting, som vi positivt kender indholdet af i forvejen.

Samme her! Det er sket et par gange, at vi har fået åbnet forkert (vi hedder jo for pokker næsten det samme! :lol ), men aldrig ville vi gøre det med vilje. Vi ser heller ikke på hinandens telefoner, hinandens Facebook osv.. Det ville være kæmpe tillidsbrud for os! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Frossen skulder.

 

Blev scannet og fik lagt en blokade i går. Men hun tvivlede på det ville virke...

hvad virker så? Tid og fysioterapi. Hvad udsigterne er? Umiddelbart tænker hun jeg er smertefri om 1-3 ÅR..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, Myliona said:

Frossen skulder.

 

Blev scannet og fik lagt en blokade i går. Men hun tvivlede på det ville virke...

hvad virker så? Tid og fysioterapi. Hvad udsigterne er? Umiddelbart tænker hun jeg er smertefri om 1-3 ÅR..

 

Lyder meget rigtigt. Min far har også haft en, det tog nogle år, men han har ikke smerter i den mere,  dog har han noget indskrænket bevægelighed i den, den kommer ikke over 90 grader.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

16 minutes ago, roselein said:

 

Lyder meget rigtigt. Min far har også haft en, det tog nogle år, men han har ikke smerter i den mere,  dog har han noget indskrænket bevægelighed i den, den kommer ikke over 90 grader.

:( ja,  jeg kan heller ikke bevæge den så godt.. 

godt at man kan blive fri for smerter! Det er så øv.. kan intet med den arm..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Just now, Myliona said:

:( ja,  jeg kan heller ikke bevæge den så godt.. 

godt at man kan blive fri for smerter! Det er så øv.. kan intet med den arm..

 

Min far kunne knap tage en jakke på selv i en periode, nu er det ikke et problem, så det bliver bedre, det tager bare (lang) tid, desværre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Benjamin har 39 i feber :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Buh har minus energi...fryser...sløv...begyndende snot næse og ondt i halsen og hovedet...suk...laver intet andet end at hvile mig indtil drengene skal hentes...please lad mig være frisk i morgen hvor den står på julefrokost....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

4 minutes ago, Mrs-Rina said:

Benjamin har 39 i feber :(

Rigtig god bedring med ham :kram2 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 minute ago, girly1988 said:

Buh har minus energi...fryser...sløv...begyndende snot næse og ondt i halsen og hovedet...suk...laver intet andet end at hvile mig indtil drengene skal hentes...please lad mig være frisk i morgen hvor den står på julefrokost....

 

Årh, det minder mig om, at hvis B ikke er frisk lørdag, så kommer vi ikke til julefrokost....... Oooooooooork manner! <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

5 minutes ago, SDB said:

Rigtig god bedring med ham :kram2 

 

Tak søde :kiss dejligt at M er blevet rask! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 minutes ago, Mrs-Rina said:

 

Årh, det minder mig om, at hvis B ikke er frisk lørdag, så kommer vi ikke til julefrokost....... Oooooooooork manner! <_<

Jaaah vil bare være så super ærgerligt altså....:numse

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 hours ago, FruLR said:

Samme her! Det er sket et par gange, at vi har fået åbnet forkert (vi hedder jo for pokker næsten det samme! :lol ), men aldrig ville vi gøre det med vilje. Vi ser heller ikke på hinandens telefoner, hinandens Facebook osv.. Det ville være kæmpe tillidsbrud for os! 

:lol Altså til det med navnet ;)  her kigger jeg aldrig Facebook, men hvis hans telefon ligger fremme og han får en SMS, siger jeg måske "din mor har skrevet"

Jeg læser ikke fordi jeg ikke har tillid til ham, men fordi jeg fx står 100% får vores økonomi, så er det da bare lettest at jeg åbner de breve der kommer(hvilket sjovt nok altid er regninger :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

35 minutes ago, skruk said:

:lol Altså til det med navnet ;)  her kigger jeg aldrig Facebook, men hvis hans telefon ligger fremme og han får en SMS, siger jeg måske "din mor har skrevet"

Jeg læser ikke fordi jeg ikke har tillid til ham, men fordi jeg fx står 100% får vores økonomi, så er det da bare lettest at jeg åbner de breve der kommer(hvilket sjovt nok altid er regninger :D

Her er det lige sådan... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skulle hente A tidligt, så vi kunne have en hyggeeftermiddag. Nu har han så valgt at sove 3 timer indtil videre - mod 1,5 time normalt. Jep, han gider tydeligvis bare ikke hygge med sin mor :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

6 minutes ago, Fru.Mor said:

Jeg skulle hente A tidligt, så vi kunne have en hyggeeftermiddag. Nu har han så valgt at sove 3 timer indtil videre - mod 1,5 time normalt. Jep, han gider tydeligvis bare ikke hygge med sin mor :D

 

Ja ja, men det er da også vildt sjovt at sidde og vente på at han vågner :rolleyes:D 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh, jeg synes det er svært at pakke tasken til Im :chin: hvor længe skal man lige regne med, at hans skal passes?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

20 minutes ago, Fru.Mor said:

Jeg skulle hente A tidligt, så vi kunne have en hyggeeftermiddag. Nu har han så valgt at sove 3 timer indtil videre - mod 1,5 time normalt. Jep, han gider tydeligvis bare ikke hygge med sin mor :D

Snyd Mie har for 3. Dag i streg droppet lur

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

13 minutes ago, Mrs-Rina said:

 

Ja ja, men det er da også vildt sjovt at sidde og vente på at han vågner :rolleyes:D 

Ja, det er meget hyggeligere :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Just now, SDB said:

Snyd Mie har for 3. Dag i streg droppet lur

Sorry! A sover bare underligt til middag :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

12 minutes ago, skruk said:

Årh, jeg synes det er svært at pakke tasken til Im :chin: hvor længe skal man lige regne med, at hans skal passes?

I forbindelse med fødsel? Det kommer jo an på en del ting. Gik Ims fødsel ok? 

 

Vi pakkede til en nat, plus et ekstra skift. Vi forventede egentligt at få komme hjem nogle timer efter fødslen, men jeg blev så indlagt i 6 dage :( Vi valgte at min mand kom hjem til storebror efter et døgn, så det endte med at han kun blev passet i under et døgn. Storebror reagerede på at jeg blev frygtelig syg i forbindelse med fødslen, og vi mente derfor at det var bedst at han var sammen med sin far, selv om det var megahårdt for mig at undvære min mand i den tid jeg var så syg som jeg aldrig før har været. 

 

Min pointe er vel bare at man ikke kan forberede sig på alt, heldigvis, så jeg tror jeg ville pakke efter Best case scenario...:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nøj jeg glæder mig til det her dagpleje bare kører derudaf med Niklas...han er så træt og hys når han kommer hjem de fleste dage...den rytme hun kører passer bare ikke særlig godt for han sover for kort middags lur....heldigvis går det bedre med hans humør når han er der...ak ja tiden vil nok gøre det hele nemmere....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 hours ago, roselein said:

 

Min far kunne knap tage en jakke på selv i en periode, nu er det ikke et problem, så det bliver bedre, det tager bare (lang) tid, desværre.

Ja sådan er det også på mine dårlige dage.. :( 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihhh! PostNord synes åbenbart ikke længere at vi skal have en postkasse ved vores blok. <_< 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.