SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

3 hours ago, Saga74 said:

Åh ja tager du ikke lige den for jeg magter det faktisk ikke... :( 

 

Nej jeg syns også det er absurd, jeg starter med at klage på almindelig vis når hun kommer hjem med bøden. Jeg er nu lidt bange for ikke at betale må jeg indrømme...

 

Altså du overvejer at lade være med at betale, eller hvad mener du? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Just now, Barbamama said:

 

Altså du overvejer at lade være med at betale, eller hvad mener du? :)

Nej. Jeg mener jeg tør ikke "bare" ikke betale... det kan jo blive rigtig dyrt :unsure 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 minutes ago, Saga74 said:

Nej. Jeg mener jeg tør ikke "bare" ikke betale... det kan jo blive rigtig dyrt :unsure 

 

Arh. Det forstår jeg godt. Jeg er heller ikke sikker på, at jeg havde nerverne til det, når det kom til stykket. Men jeg synes godt nok det er strid! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

6 minutes ago, Saga74 said:

Nej. Jeg mener jeg tør ikke "bare" ikke betale... det kan jo blive rigtig dyrt :unsure 

 

Ej hvor er det ringe! 

 

Jeg har engang oplevet at være vidne til det, og der gik jeg bare over og sagde drengen var med mig, viste min billet og trak ham væk. Hun kører jo gratis med en voksen... Synes faktisk de i tilfælde af de stopper børn uden billet, burde kontakte forældrene. Hun er jo slet ikke så stor så hun kender konsekvenserne, og det er jo bare en forglemmelse! 

Øv hvor er det tarveligt. 

 

kram!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Endelig en god dag i dagplejen med Niklas...Men så har han åbenbart haft nogle bleer med dårlig mave...suk der skal bare være et eller andet hver dag....:whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

9 minutes ago, Saga74 said:

Nej. Jeg mener jeg tør ikke "bare" ikke betale... det kan jo blive rigtig dyrt :unsure 

Hvis de giver afslag på din klage kan du sikkert lave en afdragsordning med dem. Men ja, det kan blive rigtig dyrt ikke at betale. Vi sidder ofte med sager hvor lejere får foretaget udlæg i deres depositum, hvor en parkeringsbøde på 750 er blevet til 2.500 kr...

 

Men jeg synes også det er helt til hest at give en 11-årig en bøde på 750 kr! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

19 hours ago, Barbamama said:

 

Uff det er hårdt!! :kram Mega sejt at du alligevel formår at sætte dig i Ws sted og forstå, selvom det er anstrengende :kiss

 

Tak søde :kiss ja de er hårdt! Især fordi det jo også er hårdt for mig. 

 

Han reagerer heldigvis lige så godt på overskud og positivitet som han gør på det svære og hårde, så det er dejligt nok :)

Vi havde egentligt planer igen i weekenden, men nu har vi (læs: jeg :P ) besluttet at vi aflyser og holder en hjemme-hygge-kramme-udpakke stille og roligt dag i stedet! Det dur altså ikke med alt det stress! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At mine fede fingre tit får trykket på emnet i mobilversionen og ikke stjernen.. så jeg får tit åbnet tråden helt fra starten :gal 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvem fanden insisterer på at få besøg af en mor til til to børn på 1 og 3 år - og fortæller så, at man i øvrigt har ligget fuldstændig underdrejet af Roskildesyge hele natten... Efter at man har halet bemeldte uvillige gæst ind til sig for at påføre uønskede både kram og kys <_< 

 

Mommy dearest... jeg kvæler hende fandeme, hvis vi bliver syge herhjemme ...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 minute ago, LulleS said:

Samme her - endda også på iPad'en - så tykke er mine fingre åbenbart :haha 

 

Haha.. :lol Lur mig om ikke jeg ville have samme problem hvis jeg brugte ipaden :P 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

7 minutes ago, Lady H said:

Hvem fanden insisterer på at få besøg af en mor til til to børn på 1 og 3 år - og fortæller så, at man i øvrigt har ligget fuldstændig underdrejet af Roskildesyge hele natten... Efter at man har halet bemeldte uvillige gæst ind til sig for at påføre uønskede både kram og kys <_< 

 

Mommy dearest... jeg kvæler hende fandeme, hvis vi bliver syge herhjemme ...

 

:kram og det kan jeg godt forstå!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

8 minutes ago, Lady H said:

Hvem fanden insisterer på at få besøg af en mor til til to børn på 1 og 3 år - og fortæller så, at man i øvrigt har ligget fuldstændig underdrejet af Roskildesyge hele natten... Efter at man har halet bemeldte uvillige gæst ind til sig for at påføre uønskede både kram og kys <_< 

 

Mommy dearest... jeg kvæler hende fandeme, hvis vi bliver syge herhjemme ...

 

:prik:prik:prik 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

9 minutes ago, Lady H said:

Hvem fanden insisterer på at få besøg af en mor til til to børn på 1 og 3 år - og fortæller så, at man i øvrigt har ligget fuldstændig underdrejet af Roskildesyge hele natten... Efter at man har halet bemeldte uvillige gæst ind til sig for at påføre uønskede både kram og kys <_< 

 

Mommy dearest... jeg kvæler hende fandeme, hvis vi bliver syge herhjemme ...

 

Årh det lyder ondsvagt bekendt! Jeg måtte høre på klagesang om syge børn hele sidste uge. Men lørdag kom både beklagende mor og syge børn (der over natten pludselig var friske selvfølgelig <_< ) til fødselsdag.

Det er jo ikke sikkert at det er derfor at Nohr nu har høj feber og jeg er total dvask. Men det er sku da ikke rigtigt at komme på trods af al den smitterisiko. :prik

 

:kram2 og jeg håber virkelig at i slipper :goodluck 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min manglende evne til at sige fra i stressede situationer har så gjort at jeg ikke har fået den mad eller drikke jeg har haft brug for i dag, hvilket bevirker at mit blodsukker er lavt. Fantastisk :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

16 minutes ago, LulleS said:

Ohmy - jeg var blevet tosset :sm

 

13 minutes ago, roselein said:

 

:kram og det kan jeg godt forstå!

 

12 minutes ago, Barbamama said:

 

:prik:prik:prik 

 

9 minutes ago, Stephi-moren said:

 

Årh det lyder ondsvagt bekendt! Jeg måtte høre på klagesang om syge børn hele sidste uge. Men lørdag kom både beklagende mor og syge børn (der over natten pludselig var friske selvfølgelig <_< ) til fødselsdag.

Det er jo ikke sikkert at det er derfor at Nohr nu har høj feber og jeg er total dvask. Men det er sku da ikke rigtigt at komme på trods af al den smitterisiko. :prik

 

:kram2 og jeg håber virkelig at i slipper :goodluck 

Tak for sympati :kiss 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan i øvrigt konstatere, at den dræbte betjent var en perifær bekendt - et ret fantastisk menneske på mange måder - ufatteligt at hans liv skulle spildes på den måde...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

9 minutes ago, Lady H said:

Kan i øvrigt konstatere, at den dræbte betjent var en perifær bekendt - et ret fantastisk menneske på mange måder - ufatteligt at hans liv skulle spildes på den måde...

 

Åh nej :( 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er træt og håber virkelig på en god nats søvn....Men tankerne kører lige lidt pt....

:whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, Lady H said:

Hvem fanden insisterer på at få besøg af en mor til til to børn på 1 og 3 år - og fortæller så, at man i øvrigt har ligget fuldstændig underdrejet af Roskildesyge hele natten... Efter at man har halet bemeldte uvillige gæst ind til sig for at påføre uønskede både kram og kys <_< 

 

Mommy dearest... jeg kvæler hende fandeme, hvis vi bliver syge herhjemme ...

Min ældste søster har lavet det stunt 2!!! Weekender i streg. Vi kommer til fødselsdag Lørdag - får at vide da vi er der at manden og ungerne har været syge med feber dagen før (men ihvertfald er raske nu) - Mie får høj feber natten mellem søndag/mandag til og med onsdag. Fredag holder vi Mies fødselsdag (alle gæster er blevet fortalt hun har været syg op til). Min ældste søster og familie kommer og nu har min nevø åbenbart haft omgangssyge (men var ihvertfald rask) - natten mellem lørdag/søndag må jeg og min svigerfar lægge os med omgangssyge. Min ældste og anden søster rammes begge søndag og Anders og Mie får det meget mildt søndag aften. 

 

Ej men jeg er så rasende. Heldigvis er oldefar/mor, mormor, farmor og bedstefar da sluppet. 

 

Gad vide hvad vi slæber med hjem fra julefrokost hos dem eller til nytår de ikke lige fortæller om inden. 

 

Ps håber I går fri :kram 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

7 minutes ago, SDB said:

Min ældste søster har lavet det stunt 2!!! Weekender i streg. Vi kommer til fødselsdag Lørdag - får at vide da vi er der at manden og ungerne har været syge med feber dagen før (men ihvertfald er raske nu) - Mie får høj feber natten mellem søndag/mandag til og med onsdag. Fredag holder vi Mies fødselsdag (alle gæster er blevet fortalt hun har været syg op til). Min ældste søster og familie kommer og nu har min nevø åbenbart haft omgangssyge (men var ihvertfald rask) - natten mellem lørdag/søndag må jeg og min svigerfar lægge os med omgangssyge. Min ældste og anden søster rammes begge søndag og Anders og Mie får det meget mildt søndag aften. 

 

Ej men jeg er så rasende. Heldigvis er oldefar/mor, mormor, farmor og bedstefar da sluppet. 

 

Gad vide hvad vi slæber med hjem fra julefrokost hos dem eller til nytår de ikke lige fortæller om inden. 

 

Ps håber I går fri :kram 

Det er bare ikke i orden:blabla

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

25 minutes ago, SDB said:

Min ældste søster har lavet det stunt 2!!! Weekender i streg. Vi kommer til fødselsdag Lørdag - får at vide da vi er der at manden og ungerne har været syge med feber dagen før (men ihvertfald er raske nu) - Mie får høj feber natten mellem søndag/mandag til og med onsdag. Fredag holder vi Mies fødselsdag (alle gæster er blevet fortalt hun har været syg op til). Min ældste søster og familie kommer og nu har min nevø åbenbart haft omgangssyge (men var ihvertfald rask) - natten mellem lørdag/søndag må jeg og min svigerfar lægge os med omgangssyge. Min ældste og anden søster rammes begge søndag og Anders og Mie får det meget mildt søndag aften. 

 

Ej men jeg er så rasende. Heldigvis er oldefar/mor, mormor, farmor og bedstefar da sluppet. 

 

Gad vide hvad vi slæber med hjem fra julefrokost hos dem eller til nytår de ikke lige fortæller om inden. 

 

Ps håber I går fri :kram 

Utroligt! :kram2 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mor som åbenbart har gjort den årlige familie hygge julefrokost anden juledag til en "vi inviterer da også lige dem fra camping" dag :gal

Jeg gider ikke bruge min tid på mennesker jeg ikke kender når det er familie tid :mad:

overvejer helt seriøst at blive væk :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nåmen, som om vi ikke er presset langt nok ud i forvejen, her på matriklen, så har jeg da lige kastet op for en halv time siden og sidder på badeværelsesgulvet og afventer om det er overstået :puke

 

Anna skal gå Lucia i børnehaven i morgen og jeg er grædefærdig ved tanken om ikke at opleve det :(

 

Jeg havde også planlagt at tage pigerne med ned til min mor i weekenden, så min mentalt meget pressede mand, kan få noget ro og rum til at lade op. Det hænger da umiddelbart også i en ret tynd tråd pt. 

 

For fanden, hvor er det uretfærdigt! :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fatter ikke hvorfor folk vil have så. Mange børn. Jeg bliver sindssyg. Har været oppe to timer nu med en skrigende unge, og inden da blevet vækket en trillion gange.

 

Skal aldrig have flere børn.....!!!!!! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 hours ago, Susanne said:

Nåmen, som om vi ikke er presset langt nok ud i forvejen, her på matriklen, så har jeg da lige kastet op for en halv time siden og sidder på badeværelsesgulvet og afventer om det er overstået :puke

 

Anna skal gå Lucia i børnehaven i morgen og jeg er grædefærdig ved tanken om ikke at opleve det :(

 

Jeg havde også planlagt at tage pigerne med ned til min mor i weekenden, så min mentalt meget pressede mand, kan få noget ro og rum til at lade op. Det hænger da umiddelbart også i en ret tynd tråd pt. 

 

For fanden, hvor er det uretfærdigt! :(

 

Oh no :(

 

Håber virkelig det var en engangsforestilling! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.