SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

Mænd, der er syge ... 

Staklen kan jo knap nok kigge efter barnet mens jeg er på lokum, fordi han også lige skal nå at skrive testamente og tage stilling til organdonation. :rolleyes

I sidste uge, hvor jeg sjovt nok var akkurat lige så syg, måtte jeg tage mig af barn dag og nat - og det kunne jeg sjovt nok, fordi jeg tog mig sammen. :rolleyes

Det er sådan helt ukendt begreb for mænd, åbenbart. ;) de er sgu heldige, at vi kan lide dem alligevel.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

forstuvet ankel... Det har jeg ikke tid til

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er bare slet ingen julestemning herhjemme :( det er godt nok svært at fylde ind i et helt nyt hus, med rod og kaos og mangel på hylder osv. 

 

Ih! De sidste 2 år har der været mangel på jul i december (bachelor i 2014 og Nohr der kom i 2015, hvilket var dejligt men også hårdt!), så jeg havde satset lidt på denne. Men nu har vi jo så flytningen i stedet.

 

Det hjælper heller ikke på sagen at Jon nærmest skal arbejde non-stop i hele december :( 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 minutes ago, Stephi-moren said:

Her er bare slet ingen julestemning herhjemme :( det er godt nok svært at fylde ind i et helt nyt hus, med rod og kaos og mangel på hylder osv. 

 

Ih! De sidste 2 år har der været mangel på jul i december (bachelor i 2014 og Nohr der kom i 2015, hvilket var dejligt men også hårdt!), så jeg havde satset lidt på denne. Men nu har vi jo så flytningen i stedet.

 

Det hjælper heller ikke på sagen at Jon nærmest skal arbejde non-stop i hele december :( 

 

Øv. Det er det samme her, der er heller ikke noget som helst julepynt eller julestemning. Det er lidt trist! Kan godt forstå at du trænger til det efter de sidste par år. Men mon ikke I er mere med senere på måneden og kan gå all in omkring jul? :)  

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Føler mig som verdens værste mor. 

Den lille faldt og slog sig i går med hul i læben, og jeg tjekkede løbende tænder. I morges børstede vi tænder og der var intet. Hun var øm på læben. Min søster ringer så nu her og siger at hun er sort ved tanden, og jeg kan ingen steder komme for min bil er punkteret. Selvfølgelig tager min søster hende til tandlægen nu, og jeg har det bare så skidt. Virkelig!!!!  Min lille pige altså :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Light brok men folk der piller mandariner/clementiner/appelsiner i bussen - ad så lad dog være det stinker ad helvede til og det er for pokker madFRI zone 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

26 minutes ago, SDB said:

Light brok men folk der piller mandariner/clementiner/appelsiner i bussen - ad så lad dog være det stinker ad helvede til og det er for pokker madFRI zone 

 

:blink

 

Et æble/en banan måske, men aldrig en clementin/appelsin! Det klistrer alt for meget til at jeg ville sidde med det i en bus.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Just now, Mrs-Rina said:

 

:blink

 

Et æble/en banan måske, men aldrig en clementin/appelsin! Det klistrer alt for meget til at jeg ville sidde med det i en bus.

Ej men orker det jo ikke og hjælper nul og niks på den allerede voldsomme kvalme og mave uro efter omgangssyge, mikset med køresyge over bus, som ovenikøbet er latterlig varm og det faktum at jeg er allergisk overfor citrus frugter og altid får kvalme af lugten. 

 

Puh altså 50 minutter i bus er for lang tid 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ammefængsel... jeg kommer aldrig ud - hun nægter alle flasker vi har prøvet, hun nægter kop.. argh!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv har fået en overtræt og hys dreng hjem fra dp...1 times lur er sq for lidt....:whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bah, jeg er bare træt af at være syg! Og det bliver ikke lige bedre, så jeg kommer nok også til at være hjemme i morgen. Det er bare dumt at være væk fra arbejdet når jeg kun lige er startet! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

5 minutes ago, LulleS said:

Snot og krads hals tripler lige opkastraten :numse

Åh din stakkel da :kram2 håber der er hurtig bedring

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mega drama på forældreintra i Mathildes klasse :blink manner en gang sladder og der er vist mindst en af fædrene der snart skal ha sin menstruation. Skolelederen har indkaldt til forældremøde i første uge i januar men det er der åbenbart alt for lang tid til. Nøj jeg orker det ikke!! :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

44 minutes ago, Saga74 said:

Mega drama på forældreintra i Mathildes klasse :blink manner en gang sladder og der er vist mindst en af fædrene der snart skal ha sin menstruation. Skolelederen har indkaldt til forældremøde i første uge i januar men det er der åbenbart alt for lang tid til. Nøj jeg orker det ikke!! :prik

Tak for et godt grin, Saga :haha jeg elsker din humor :kram2 

 

Øv med drama :kiss 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

9 hours ago, BabyBlue said:

Mænd, der er syge ... 

Staklen kan jo knap nok kigge efter barnet mens jeg er på lokum, fordi han også lige skal nå at skrive testamente og tage stilling til organdonation. :rolleyes

I sidste uge, hvor jeg sjovt nok var akkurat lige så syg, måtte jeg tage mig af barn dag og nat - og det kunne jeg sjovt nok, fordi jeg tog mig sammen. :rolleyes

Det er sådan helt ukendt begreb for mænd, åbenbart. ;) de er sgu heldige, at vi kan lide dem alligevel.

Ja sådan er det også her hjemme. :cool:

Plejer også at sige til min mand, at det er heldigt at han er gift med en kvinde, ellers var han da død af sult, når vi begge er syge :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Flyttetrætte og pylrede børn :o oh manner de tester hver en fiber i min krop i dag :shooter:

 

William har vidst udfoldet en eller anden skræk for at miste ting. Det giver jo god mening og er heller ikke brok som sådan, for det er jo mega synd for ham :snork: men for filan hvor er det hårdt i længden, at han bryder sammen over de mindste ting, fx at hans bluse skulle tik vask :boo at hans plaster røg af og ikke kunne klistre mere :boo (seriøst, ungen har det i en skål nu :wacko temmelig klammo, men altså... :boo ), at Nohr rør ved noget :boo osv osv osv... 

 

Jeg er trææææææt! Og har ingen umiddelbar udsigt til ro i denne uge. Vi har håndværkere = Nohr kan faktisk ikke få sig en lur :prik 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 hours ago, Katrinemus said:

Tak for et godt grin, Saga :haha jeg elsker din humor :kram2 

 

Øv med drama :kiss 

:ditto What she said :D:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 hours ago, Stephi-moren said:

Flyttetrætte og pylrede børn :o oh manner de tester hver en fiber i min krop i dag :shooter:

 

William har vidst udfoldet en eller anden skræk for at miste ting. Det giver jo god mening og er heller ikke brok som sådan, for det er jo mega synd for ham :snork: men for filan hvor er det hårdt i længden, at han bryder sammen over de mindste ting, fx at hans bluse skulle tik vask :boo at hans plaster røg af og ikke kunne klistre mere :boo (seriøst, ungen har det i en skål nu :wacko temmelig klammo, men altså... :boo ), at Nohr rør ved noget :boo osv osv osv... 

 

Jeg er trææææææt! Og har ingen umiddelbar udsigt til ro i denne uge. Vi har håndværkere = Nohr kan faktisk ikke få sig en lur :prik 

 

Uff det er hårdt!! :kram Mega sejt at du alligevel formår at sætte dig i Ws sted og forstå, selvom det er anstrengende :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

4 hours ago, Pada said:

Ammefængsel... jeg kommer aldrig ud - hun nægter alle flasker vi har prøvet, hun nægter kop.. argh!

 

:kram Håber du snart kan komme på prøveløsladelse :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Suk... jeg har sagt ja til at give en hånd med noget rengøring i min mors lejlighed i morgen - og STRAKS er min mors familie gået i gang med glad at disponere over mig og min tid, og jeg kan pludselig forstå, at der er lavet adskillige yderligere planer for dagen, der involverer min person <_< Jeg kan bare mærke, hvordan det allerede spænder om min brystkasse - jeg hader hader hader, når de gør det, h.v.e.r.e.n.e.s.t.e.f.*.*.*.i.n.g.g.a.n.g :mad:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 hours ago, Katrinemus said:

Tak for et godt grin, Saga :haha jeg elsker din humor :kram2 

 

Øv med drama :kiss 

 

13 minutes ago, Barbamama said:

:ditto What she said :D:kram

Åh gud så er man ufrivilligt morsom :D jeg prøvede jo bare at forklare HVOR irriterende de her fædre er, det er mødrene der sidder og skriver udglattene kommentarer og mindst en af de mænd der minder skræmmende meget om Mathildes hystade af en far :blink og i øvrigt på en, syns jeg, højest upassende måde udbasunerer at han nu har søgt sin søns mor om forældremyndigheden i statsforvaltningen. On a side note, så talte jeg lidt med Mathilde om det skrevne, uden dog at gå i detaljer, og sagde til hende at jeg havde læst at den her dreng fra hendes klasses forældre nok skulle igennem sådan en sag som jeg var med hendes far i sin tid, og i dag kommer pigen hjem og fortæller at hun trak nævnte dreng til side i frikvarteret og sagde et par ord til ham om at hun godt ved hvad det drejer sig om og selv har prøvet det, og hvis han har brug for en at snakke med er han velkommen. Hold nu kæft mit hjerte er ved at dø af stolthed :biglove er hun ikke dejlig.

 

Åh men tak for kram for oprindeligt brok, seriøst, jeg magter bare ikke de forældre og sådan en gang hønse(hane?)gård. Jeg håber jeg har energien til at engagere mig i det i januar hvis det altså er så stort et problem som nogle lader til at mene, min fornemmelse er at der virkelig er nogen der trænger til en kiks og det skal sku nok gå :rolleyes 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 minutes ago, Lady H said:

Suk... jeg har sagt ja til at give en hånd med noget rengøring i min mors lejlighed i morgen - og STRAKS er min mors familie gået i gang med glad at disponere over mig og min tid, og jeg kan pludselig forstå, at der er lavet adskillige yderligere planer for dagen, der involverer min person <_< Jeg kan bare mærke, hvordan det allerede spænder om min brystkasse - jeg hader hader hader, når de gør det, h.v.e.r.e.n.e.s.t.e.f.*.*.*.i.n.g.g.a.n.g :mad:

Årh mand :kram2 rækker fanden en lillefinger... pas nu på DIG, det er ok at sige "nej det har jeg ikke sagt ja til"

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

6 minutes ago, Saga74 said:

Årh mand :kram2 rækker fanden en lillefinger... pas nu på DIG, det er ok at sige "nej det har jeg ikke sagt ja til"

 

:ditto !!!!!! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

22 minutes ago, Lady H said:

Suk... jeg har sagt ja til at give en hånd med noget rengøring i min mors lejlighed i morgen - og STRAKS er min mors familie gået i gang med glad at disponere over mig og min tid, og jeg kan pludselig forstå, at der er lavet adskillige yderligere planer for dagen, der involverer min person <_< Jeg kan bare mærke, hvordan det allerede spænder om min brystkasse - jeg hader hader hader, når de gør det, h.v.e.r.e.n.e.s.t.e.f.*.*.*.i.n.g.g.a.n.g :mad:

Lyt til saga og bbm. Du har på alle tænkelige måder moralsk opbakning til at sige fra! :kiss 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

31 minutes ago, Barbamama said:

 

:ditto !!!!!! :kram

 

38 minutes ago, Saga74 said:

Årh mand :kram2 rækker fanden en lillefinger... pas nu på DIG, det er ok at sige "nej det har jeg ikke sagt ja til"

 

17 minutes ago, Mistel said:

Lyt til saga og bbm. Du har på alle tænkelige måder moralsk opbakning til at sige fra! :kiss 

:kiss 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.