SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

1 hour ago, Nirev said:

Fatter ikke hvorfor folk vil have så. Mange børn. Jeg bliver sindssyg. Har været oppe to timer nu med en skrigende unge, og inden da blevet vækket en trillion gange.

 

Skal aldrig have flere børn.....!!!!!! 

 

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, Susanne said:

Nåmen, som om vi ikke er presset langt nok ud i forvejen, her på matriklen, så har jeg da lige kastet op for en halv time siden og sidder på badeværelsesgulvet og afventer om det er overstået :puke

 

Anna skal gå Lucia i børnehaven i morgen og jeg er grædefærdig ved tanken om ikke at opleve det :(

 

Jeg havde også planlagt at tage pigerne med ned til min mor i weekenden, så min mentalt meget pressede mand, kan få noget ro og rum til at lade op. Det hænger da umiddelbart også i en ret tynd tråd pt. 

 

For fanden, hvor er det uretfærdigt! :(

 

:kram2 det samme skete for mig i går nat. Hvis det kan være en trøst, så har der intet været siden, så måske er du heldig?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bræksyg lille dreng :( Altid noget, at det er torsdag, for jeg tvivler lidt på, at det er væk på 2 dage :unsure Jeg har til gengæld inviteret gamle medstuderende fra hele landet hjem til mig på lørdag. Det håber jeg godt nok, jeg ikke behøver at aflyse :unsure:(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er så heldig, at jeg mangler nogle tænder. Dvs en af mine kindtænder stadig er en mælketand og jeg kun har en visdomstand i kæben. Den her ene latterlige visdomstand ligger så forkert, så den ligger med tykkefladen mod de andre og kan derfor aldrig vokse op. Nu synes den så den skal give det et ihærdigt forsøg hvilket har resulteret i massive smerter i to dage, som er i hele kæben og op i øret. Jeg kan ikke sove for smerterne og mit tandkød er så hævet ovenpå tanden, at jeg bidder i det når jeg lukker munden. Den skal opereres ud på et tidspunkt, men for fanden hvorfor nu? Jeg er 31+4, kan ikke trække vejret når jeg ligger på ryggen og jeg kan jo ikke bare tage smertestillende hele tiden, selvom det blev til to gange i går for, at få mad og søvn. 

Jeg har lyst til at tude! Nu skal jeg så vente på, at tandlægen åbner kl. 9.45 :prik fordi det er torsdag. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

"Der er desværre ikke plads i pakkeboksen til pakke xxx fra Disney Store. Pakken kan derfor hentes indtil 22.12.2016 i Posthus Kvickly, Dannebrogsgade 64, 9000 Aalborg Husk ID og sms Mvh Post Danmark"

 

= nærmest modsatte ende af byen :numse 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fik en tid til tandlægen kl. 11.30, tid please gå hurtigt, Jeg har så ondt, at jeg er ved at sidde og tude!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

13 minutes ago, Barbamama said:

"Der er desværre ikke plads i pakkeboksen til pakke xxx fra Disney Store. Pakken kan derfor hentes indtil 22.12.2016 i Posthus Kvickly, Dannebrogsgade 64, 9000 Aalborg Husk ID og sms Mvh Post Danmark"

 

= nærmest modsatte ende af byen :numse 

Det er så irriterende! Jeg synes vi ikke laver andet end at rende efter pakker hele tiden og køen til at få udleveret pakker er crazy.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

18 minutes ago, Maj 2014 said:

Fik en tid til tandlægen kl. 11.30, tid please gå hurtigt, Jeg har så ondt, at jeg er ved at sidde og tude!

Håber de kan hjælpe :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

18 minutes ago, Maj 2014 said:

Fik en tid til tandlægen kl. 11.30, tid please gå hurtigt, Jeg har så ondt, at jeg er ved at sidde og tude!

 

:kram Håber tiden flyver og tandlægen tryller!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fåååårk, hvor jeg ikke gider have det dårligt! :prik

Og så lige den dag jeg har besøg af to elektrikere <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

18 minutes ago, Maj 2014 said:

Det er så irriterende! Jeg synes vi ikke laver andet end at rende efter pakker hele tiden og køen til at få udleveret pakker er crazy.

 

Jeg har egentlig ikke noget imod en GÅtur efter pakker, men Dannebrogsgade er 2 busser eller 1 bus og en gåtur, og hvis pakken er for stor til pakkeboks så er den nok heller ikke særlig handy i bus + 2 busture når jeg jo aldrig på en normal hverdag. Hvorfor pokker kunne de ikke have valgt et nærmere posthus <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

4 minutes ago, Susanne said:

Fåååårk, hvor jeg ikke gider have det dårligt! :prik

Og så lige den dag jeg har besøg af to elektrikere <_<

 

Øv! God bedring :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

8 minutes ago, Susanne said:

Håber de kan hjælpe :kram2

Åhh jeg håber virkelig også!

7 minutes ago, Barbamama said:

 

:kram Håber tiden flyver og tandlægen tryller!

tiden går langsomt, men satser på trylleri :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, Barbamama said:

"Der er desværre ikke plads i pakkeboksen til pakke xxx fra Disney Store. Pakken kan derfor hentes indtil 22.12.2016 i Posthus Kvickly, Dannebrogsgade 64, 9000 Aalborg Husk ID og sms Mvh Post Danmark"

 

= nærmest modsatte ende af byen :numse 

 

Den besked har jeg også lige fået :numse

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

35 minutes ago, Barbamama said:

 

Jeg har egentlig ikke noget imod en GÅtur efter pakker, men Dannebrogsgade er 2 busser eller 1 bus og en gåtur, og hvis pakken er for stor til pakkeboks så er den nok heller ikke særlig handy i bus + 2 busture når jeg jo aldrig på en normal hverdag. Hvorfor pokker kunne de ikke have valgt et nærmere posthus <_<

 

Mener man på post Danmark (eller nord som det vel hedder nu) kan vælge, hvor ens pakker skal leveres. 

 

Vi har fx meldt vores det pakkeboks og hvis ikke så i Føtex (som er vores nærmeste posthus). 

 

Min søster har i hvert fald været inde og ændre noget, så hun nu ikke længere skulle ud i den anden ende af byen. 

 

Kan slet ikke huske hvordan man gør, men prøv at undersøg det. Der må da være et posthus tættere på jer :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

23 minutes ago, louisevibe said:

 

Mener man på post Danmark (eller nord som det vel hedder nu) kan vælge, hvor ens pakker skal leveres. 

 

Vi har fx meldt vores det pakkeboks og hvis ikke så i Føtex (som er vores nærmeste posthus). 

 

Min søster har i hvert fald været inde og ændre noget, så hun nu ikke længere skulle ud i den anden ende af byen. 

 

Kan slet ikke huske hvordan man gør, men prøv at undersøg det. Der må da være et posthus tættere på jer :) 

 

Det må jeg lige kigge på. :) Men jeg synes stadig det virker tåbeligt, at sende min pakke helt derud, for jeg ved, at der er FLERE posthuse og pakkebokse tættere på. :prik 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 minute ago, Barbamama said:

 

Det må jeg lige kigge på. :) Men jeg synes stadig det virker tåbeligt, at sende min pakke helt derud, for jeg ved, at der er FLERE posthuse og pakkebokse tættere på. :prik 

Udnyt det og kig på både samtidigt :kiss plejer du at få i superbrugsen i vejgaard? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 minutes ago, Barbamama said:

 

Det må jeg lige kigge på. :) Men jeg synes stadig det virker tåbeligt, at sende min pakke helt derud, for jeg ved, at der er FLERE posthuse og pakkebokse tættere på. :prik 

 

Det virker virkelig også skørt!

 

I øvrigt er det ikke sikkert din pakke er kæmpe (du ved selvfølgelig nok hvad du har bestilt), men sidst jeg fik tilsvarende besked, var pakken lille men hele pakkeboksen var simpelthen bare fyldt fordi så mange får tilsendt pakker for tiden. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

33 minutes ago, skruk said:

Udnyt det og kig på både samtidigt :kiss plejer du at få i superbrugsen i vejgaard? 

 

Fristende, jeg synes bare ikke, jeg har tid :( Og ja, det gør jeg :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

31 minutes ago, louisevibe said:

 

Det virker virkelig også skørt!

 

I øvrigt er det ikke sikkert din pakke er kæmpe (du ved selvfølgelig nok hvad du har bestilt), men sidst jeg fik tilsvarende besked, var pakken lille men hele pakkeboksen var simpelthen bare fyldt fordi så mange får tilsendt pakker for tiden. 

 

Ja ok det med mange pakker kan selvfølgelig være forklaringen. Jeg tror nu også at pakken er relativt stor, det er blandt andet noget legetøj hvor emballagen vistnok var 1/2 meter på den ene led og min erfaring med disney store er at de absolut ikke sparer på papir og flamingo når de pakker :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh ha, min hormonfyldte krop kan slet ikke klare, at der igen i år skal være juledrama med min (ellers søde) svigerfamilie. Jesper har lige snakker med dem. De gider ikke bytte gaver før jul 'fordi det vil være hyggeligt at se Silke Elia pakke gaverne op' :blink Hvor kom det lige fra? Det har ligesom ikke været et issue for 2 (og 4) år siden. Hallo, juleaften er den 24. December. Ikke den 27, fordi det kunne være hyggeligt! :gal

Ja, godt gættet. I år skal vi holde med min familie. 

Og min mand er sq lidt for vattet i sådanne situationer :prik 

I søndags inviterede vi dem ned 23. December, men det blev blankt afvis og jeg fik faktisk sagt den aften 'at hvis de ikke ville bytte gaver, så ville vi hellere undvære. Vi er jo ligesom ikke skilt' (jeg er skilsmissebarn, og derfor har jeg altid holdt jul 2 gange) Der blev ret stille og jeg er vidst bare igen i år den stride svigerdatter. Suk.

Jeg har foreslået at vi tager den over FaceTime imens eller filmer hende, hvis det er så vigigt for dem. Jesper vil først ringe igen i morgen.... 

Nu har jeg lavet en Maude og gået i seng! :boo 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

20 minutes ago, louisevibe said:

Åh ha, min hormonfyldte krop kan slet ikke klare, at der igen i år skal være juledrama med min (ellers søde) svigerfamilie. Jesper har lige snakker med dem. De gider ikke bytte gaver før jul 'fordi det vil være hyggeligt at se Silke Elia pakke gaverne op' :blink Hvor kom det lige fra? Det har ligesom ikke været et issue for 2 (og 4) år siden. Hallo, juleaften er den 24. December. Ikke den 27, fordi det kunne være hyggeligt! :gal

Ja, godt gættet. I år skal vi holde med min familie. 

Og min mand er sq lidt for vattet i sådanne situationer :prik 

I søndags inviterede vi dem ned 23. December, men det blev blankt afvis og jeg fik faktisk sagt den aften 'at hvis de ikke ville bytte gaver, så ville vi hellere undvære. Vi er jo ligesom ikke skilt' (jeg er skilsmissebarn, og derfor har jeg altid holdt jul 2 gange) Der blev ret stille og jeg er vidst bare igen i år den stride svigerdatter. Suk.

Jeg har foreslået at vi tager den over FaceTime imens eller filmer hende, hvis det er så vigigt for dem. Jesper vil først ringe igen i morgen.... 

Nu har jeg lavet en Maude og gået i seng! :boo 

 

Argh! 

 

:kram Håber I finder en løsning.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

33 minutes ago, louisevibe said:

Åh ha, min hormonfyldte krop kan slet ikke klare, at der igen i år skal være juledrama med min (ellers søde) svigerfamilie. Jesper har lige snakker med dem. De gider ikke bytte gaver før jul 'fordi det vil være hyggeligt at se Silke Elia pakke gaverne op' :blink Hvor kom det lige fra? Det har ligesom ikke været et issue for 2 (og 4) år siden. Hallo, juleaften er den 24. December. Ikke den 27, fordi det kunne være hyggeligt! :gal

Ja, godt gættet. I år skal vi holde med min familie. 

Og min mand er sq lidt for vattet i sådanne situationer :prik 

I søndags inviterede vi dem ned 23. December, men det blev blankt afvis og jeg fik faktisk sagt den aften 'at hvis de ikke ville bytte gaver, så ville vi hellere undvære. Vi er jo ligesom ikke skilt' (jeg er skilsmissebarn, og derfor har jeg altid holdt jul 2 gange) Der blev ret stille og jeg er vidst bare igen i år den stride svigerdatter. Suk.

Jeg har foreslået at vi tager den over FaceTime imens eller filmer hende, hvis det er så vigigt for dem. Jesper vil først ringe igen i morgen.... 

Nu har jeg lavet en Maude og gået i seng! :boo 

Jeg synes faktisk ikke at du er hverken strid eller urimelig på nogen måde :kram2 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min visdomstand skal opereres ud. De håber det kan vente til jeg har født, men den skal ud i nærmeste fremtid. De var ikke sikre på, at de selv kunne gøre det pga. Den måde den ligger på, så jeg skal muligvis til specialtandlæge lige efter jeg har fået en lille baby. Yay for latterlig tand :gal

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

 

Jeg var til julefrokost med mandens firma sidste fredag..og ude på dansegulvet, stod en mand og kvinde, han var ca 35 år og hun var ik ældre end 20 år...først på aftnen dansede de meget tæt.. Senere kyssede de meget intenst..så skændtes de lidt..Så dansede de tæt.. Så kyssede de igen og igen..og så kl 01.30..blev manden hentet i bilen af sin kone..

:blink

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.