SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

Ooooog så er vi tilbage på 39,2... <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
5 minutes ago, Mrs-Rina said:

Ooooog så er vi tilbage på 39,2... <_<

Ej, altså! :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Julefrokost i aften med mandens job..efter 3 graviditeter, ligner jeg en der er gravid i 5 måned i min julekjole..dumme fødedeller.. Også selvom jeg har stram-ind-mave-og-numse-nylonstrømper på..:prik..

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

10 minutes ago, Fru.Mor said:

Ej, altså! :(

 

Lige min tanke. Stakkels lille mus :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

10 minutes ago, ccc said:

Julefrokost i aften med mandens job..efter 3 graviditeter, ligner jeg en der er gravid i 5 måned i min julekjole..dumme fødedeller.. Også selvom jeg har stram-ind-mave-og-numse-nylonstrømper på..:prik..

 

Du må finde en anden kjole! Og vær så lige stolt af dine fødedeller! Det er fandme sejt at være gravid, føde og opfostre tre børn! :animated-kung-fu-panda-emoticon-3:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

5 minutes ago, Mrs-Rina said:

 

Lige min tanke. Stakkels lille mus :(

Ja, det er synd for ham :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Note to self: Når du tager noget ud af en 250 grader varm ovn, så skal du nok ikke kun have handsker på, når det skal ud, men også, når du flytter det rundt på bordet.

 

(Aaaaaaav!!!!)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

29 minutes ago, Barbamama said:

Note to self: Når du tager noget ud af en 250 grader varm ovn, så skal du nok ikke kun have handsker på, når det skal ud, men også, når du flytter det rundt på bordet.

 

(Aaaaaaav!!!!)

Skynd dig at komme hånden i lunken vand, til den ikke brænder mere! AV!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

JustMe, jeg håber da ikke at den skramme i fryseren er der, fordi I smed drengen ned i som straf?? :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 minutes ago, BabyBlue said:

JustMe, jeg håber da ikke at den skramme i fryseren er der, fordi I smed drengen ned i som straf?? :D

Gør du da ikke det, når du får nok? :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

7 minutes ago, Fru.Mor said:

Skynd dig at komme hånden i lunken vand, til den ikke brænder mere! AV!

 

Lunken vand, jeg troede det var koldt? Anyway det er vel for sent nu? Det var vist heller ikke slemt men det gør stadig nas <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 minutes ago, JustMe said:

Nej, dog ikke. Den stod og var flabet da jeg skulle ud til Aron for 10. Gang på 30 minutter efter en nat med 30 opvågninger :lol:lol:lol 

Dybfrysere nu til dags! SÅ uforskammede!!! :lol 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, Barbamama said:

 

Lunken vand, jeg troede det var koldt? Anyway det er vel for sent nu? Det var vist heller ikke slemt men det gør stadig nas <_<

Nej, det må nemlig ikke være for koldt. Min veninde lavede samme stunt, og det krævede altså en tur på skadestuen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

43 minutes ago, Fru.Mor said:

Nej, det må nemlig ikke være for koldt. Min veninde lavede samme stunt, og det krævede altså en tur på skadestuen ;)

 

Åh så lærte jeg da også det :D Tror nu ikke, jeg kandiderer til skadestuen heldigvis :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er efterhånden jævnt træt af at sende V i bh med tyk trøje og få ham hjem i t-shirt, hvor ingen så ved, hvor trøjen er <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror altså DP glemmer lidt at Clara altså ER den yngste! <_<

Nej hun siger måske ikke så mange ord (som nogle af de andre), men jeg tror ikke det er fordi vi bruger babytegn og derved holder hende tilbage sprogligt (som dp ellers flere gange har udvist bekymring for) men måske at hun stadig bare er knap 14 måneder. Og ja hun bliver sur når hun ikke må tage det legetøj de andre har eller andre prøver at tage hendes, men er det ikke også helt normalt at hun ikke er så god til at dele i den alder? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 hours ago, Barbamama said:

 

Lunken vand, jeg troede det var koldt? Anyway det er vel for sent nu? Det var vist heller ikke slemt men det gør stadig nas <_<

 

Så længe det gør ondt, så hjælper det :) Men jo hurtigere jo bedre ;) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 hours ago, Fru.Mor said:

Gør du da ikke det, når du får nok? :lol

 

Vi har kun sådan en fesen skabsfryser, hvor skufferne ikke engang kan indeholde en kat. :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 hours ago, JustMe said:

Nej, dog ikke. Den stod og var flabet da jeg skulle ud til Aron for 10. Gang på 30 minutter efter en nat med 30 opvågninger :lol:lol:lol 

 

:lol

Herhjemme er katten en madskål fattigere af samme årsag :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 hours ago, Aja said:

Jeg tror altså DP glemmer lidt at Clara altså ER den yngste! <_<

Nej hun siger måske ikke så mange ord (som nogle af de andre), men jeg tror ikke det er fordi vi bruger babytegn og derved holder hende tilbage sprogligt (som dp ellers flere gange har udvist bekymring for) men måske at hun stadig bare er knap 14 måneder. Og ja hun bliver sur når hun ikke må tage det legetøj de andre har eller andre prøver at tage hendes, men er det ikke også helt normalt at hun ikke er så god til at dele i den alder? 

Altså alle steder vi har været med Im har vi fået at vide, hvor godt og vigtigt tegn til tale er, bl.a. ørelæge :)  så hun kan bare pakke sammen :prik hun lyder helt perfekt, din lille mus :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At viaplay igen stinker og de nu har fjernet muligheden for at man skrive til dem på deres væg :gal:gal

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 hours ago, Aja said:

Jeg tror altså DP glemmer lidt at Clara altså ER den yngste! <_<

Nej hun siger måske ikke så mange ord (som nogle af de andre), men jeg tror ikke det er fordi vi bruger babytegn og derved holder hende tilbage sprogligt (som dp ellers flere gange har udvist bekymring for) men måske at hun stadig bare er knap 14 måneder. Og ja hun bliver sur når hun ikke må tage det legetøj de andre har eller andre prøver at tage hendes, men er det ikke også helt normalt at hun ikke er så god til at dele i den alder? 

Jeg tror hun kan lige præcis det hun skal i sin alder. Astrid kan da heller ikke sige mange ord og hun kan da i hvert fald heller ikke finde ud af at dele. Måske du bare har set sig lidt sur på det der babytegn... 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 hours ago, Aja said:

Jeg tror altså DP glemmer lidt at Clara altså ER den yngste! <_<

Nej hun siger måske ikke så mange ord (som nogle af de andre), men jeg tror ikke det er fordi vi bruger babytegn og derved holder hende tilbage sprogligt (som dp ellers flere gange har udvist bekymring for) men måske at hun stadig bare er knap 14 måneder. Og ja hun bliver sur når hun ikke må tage det legetøj de andre har eller andre prøver at tage hendes, men er det ikke også helt normalt at hun ikke er så god til at dele i den alder? 

 

Jeg synes det lyder helt bagvendt, hvis hun er bekymret over babytegn, for jeg tror netop på, at det udvikler sproget. Jeg er selv ked af, at jeg ikke får brugt det mere end jeg gør til E og mine dp-børn.

 

Og ved knap 14 mdr er der stadig plads til ret store forskelle både mht sprog og at kunne dele. Det skal NOK komme alt sammen!

 

Jeg får lidt indtrykket af, at din dp er lidt fejlfinder-dame, her :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 hours ago, roselein said:

 

Så længe det gør ondt, så hjælper det :) Men jo hurtigere jo bedre ;) 

 

Det gør ikke længere ondt nok til at jeg gider rejse mig fra sofaen, så det er nok ikke så galt :lol Men tak for tippet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Just now, Barbamama said:

 

Det gør ikke længere ondt nok til at jeg gider rejse mig fra sofaen, så det er nok ikke så galt :lol Men tak for tippet :)

 

Skulle det være en anden gang :) Hvis der ikke er vabler på, så er det ikke så slemt.

 

Min mand gjorde for et par år siden samme trick med en pande, der havde været i ovnen på 200 grader, og som lige var sat på kogepladen. På trods af, at den røg under den kolde han med det samme, så fik han nogle grimme vabler :( Men heldigvis ingen ar.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.