SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

32 minutes ago, skruk said:

Jeg åbner alle breve herhjemme :badgirl

Det gør jeg også herhjemme..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
34 minutes ago, skruk said:

Jeg åbner alle breve herhjemme :badgirl

 

Det gør jeg også, medmindre han specifikt har sagt jeg skal lade være. Men det er jo bare sådan vi har det herhjemme :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

6 minutes ago, Fru.Mor said:

Jeg er simpelthen bare så harm og gal over politik :gal 

 

Hvad er der så? :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

15 minutes ago, Barbamama said:

 

Hvad er der så? :D

Jeg bliver bare helt og aldeles grundked og modløs :( 

Jeg så TV2 news i morges, og de første to historier var "fødselslæge siger op i protest pga travlhed" og bagefter "ældre mand med fyldt ble i mange timer". Det er fandme ikke i orden! Det er jo bare to emner ud af mange! De sidste dage har der også været historier om glemte børn i institutionerne, uddannelsesloft, at folkepensionen skal afskaffes og så selvfølgelig en masse om flere udgifter til politikerne selv.

Hvis vi ikke har råd til at passe på vores ældre, vores børn og vores fødende, hvor er vi så? Jeg er så helt og aldeles ked af, at jeg skal sidde og være glad for, at vi har mange penge, så vi kan købe vores egen jordemoder næste gang, kan spare rigtig meget op til vores alderdom og sende vores børn i privat pasning. Det er kraftedme ikke ok!!!

Og så faktisk en reel undring; hvordan faen er det blevet SÅ skidt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

21:20 og så sover begge unger da :prik vi startede med at putte klokken 19:00 :blink 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

10 hours ago, skruk said:

Mit stofskifte er tjekket og helt fint :) jeg tror også, at det måske mere hænger sammen med stress, jeg er bare så træt af det :( især fordi jeg inden jeg blev gravid med Im endelig havde fået en okay vægt. 

Jeg mener, at jeg vejede 70 kg,  men da han var ude og jeg vejede mig efter 3 dage 54 :blush så meget af det var væske :(:lolhit jeg elsker simpelthen dine kommentarer og selvironi :kiss

 

Godt at stofskiftet er fint, men træls at du oplever stress. Har du ikke også en del smerter? Det er da om noget stressende for kroppen (og psyken). Jeg føler med dig! 

 

Håber at du trods alt ikke taber dig for meget når baby kommer ud, evt. at kroppen hurtigere kommer op igen på en vægt du har det godt med. Det lyder jo til at du gør hvad du kan. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

2 hours ago, Alura said:

Min mands angst. Hvor ville jeg dog gerne give den et forbandet stort los i røven!! :slag:  :gal

 

:kram Kørekort?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hjemme hos os åbner vi altså også hinandens post, en pakke op til fødselsdag, jul eller som jeg ikke kender Indeholdet af på forhånd, ville jeg dog ikke åbne.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv min tumling er skidtmas pt...:ba

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

5 minutes ago, Maj 2014 said:

Hjemme hos os åbner vi altså også hinandens post, en pakke op til fødselsdag, jul eller som jeg ikke kender Indeholdet af på forhånd, ville jeg dog ikke åbne.

 

:ditto Vi plejer at advare hinanden om, hvis vi venter noget med posten, som den anden skal holde fingrene fra :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, PernilleMaj said:

 

:kram Kørekort?

 

Tak søde :kiss Og ja. Altså ikke fordi han har været oppe i dag, men det er lige oppe over snart. Og han er bare helt ude af den allerede. Aner simpelthen ikke hvad jeg skal gøre, for at hjælpe ham. Rationalitet hjælper (sjovt nok) overhovedet ikke og opmuntring heller ikke. Nu har vi smidt 3000 kroner efter noget hypnoterapi, som bare nul effekt har haft og købt diverse kosttilskud og homøopatiske midler, som skulle forestille at virke beroligende - heller ingen virkning. Og betablokkere ses der åbenbart meget skævt til i den sammenhæng i Sverige og er slet ikke en option på samme måde som i DK.

 

Er ærlig talt pisse bange for at han heller ikke består næste gang, for jeg aner ikke, hvordan jeg skal samle ham op igen bagefter :(  Og så er der alt det der med flytningen, som vi i teorien ikke kan, før han har fået det kørekort, fordi han ikke længere må tage det her, når først han er flyttet. Så skal han helt give op og så er vi bare ca. 30.000 kroner fattigere (hvilket det projekt vel snart er løbet op i) og han har stadig intet kørekort, hvilket er uholdbart, også når vi flytter til det nye sted. Det er bare noget rod og det er virkelig svært for mig, ikke at blive smittet af pessimisme omkring det også efterhånden. Jeg har virkelig undervurderet, præcis hvor invaliderende den angst er for ham :( 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

10 minutes ago, girly1988 said:

Øv min tumling er skidtmas pt...:ba

 

God bedring med ham søde, håber at han hurtigt bliver frisk igen :kram2 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder meget frustrerende, Alura! Det må være frygteligt for ham, også. Presset bliver vel ikke just mindre af pengene og alt det andet der er på spil. 

 

Jeg bliver nødt til at anbefale kognitiv adfærdsterapi hos en der virkelig kan det. Det går bl.a. ud på at man bl.a. identificerer HVAD det er man er angst for, og arbejder med at udsætte sig for det, lidt efter lidt, med hjælp fra gode teknikker til at håndtere angsten. Måske kan han nå at lære nogle af de teknikker inden han skal op? Det lyder urealistisk at nå at komme problemet til livs inden, men nogle gode teknikker kan hjælpe.

 

Mange tanker og kram.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alura - ville han kunne få en betablokker i Danmark?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er Bette manden vågen før 5 idag som vi plejer....så det må være tegn på sygdommen er på vej væk.....Nuj jeg er træt pt...og har brug for en pause fra den her trælse uge....:huug

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

44 minutes ago, girly1988 said:

Så er Bette manden vågen før 5 idag som vi plejer....så det må være tegn på sygdommen er på vej væk.....Nuj jeg er træt pt...og har brug for en pause fra den her trælse uge....:huug

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

44 minutes ago, girly1988 said:

Så er Bette manden vågen før 5 idag som vi plejer....så det må være tegn på sygdommen er på vej væk.....Nuj jeg er træt pt...og har brug for en pause fra den her trælse uge....:huug

:kram2 håber der er pause på vej

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 minute ago, Saga74 said:

:kram2 håber der er pause på vej

Tak ja håber ihvertfald på en god dag...

Niklas er så faldet i søvn i min seng nu...så ligger og slapper af indtil de begge vågner ...og krydser fingre for de er friske !

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Have planlagt en hyggedag. Mig og pigerne, formiddagen i nattøj, frokost i stuen med juletv, og efter Leahs lur ud og aflevere pakkekalender ved Camilles farmor.

foreslår det til Camille.. som siger:

hvis jeg gerne må komme i børnehave, vil jeg gerne det. Vi skal nemlig øve Lucia.

 

 

nå nå nå! Så hygger mig og Leah da bare selv :dance:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

8 hours ago, millivanilli said:

 

Godt at stofskiftet er fint, men træls at du oplever stress. Har du ikke også en del smerter? Det er da om noget stressende for kroppen (og psyken). Jeg føler med dig! 

 

Håber at du trods alt ikke taber dig for meget når baby kommer ud, evt. at kroppen hurtigere kommer op igen på en vægt du har det godt med. Det lyder jo til at du gør hvad du kan. 

Tak :kiss jo, jeg har mange smerter, så det spiller helt sikkert også ind, desværre :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øj hvor blev jeg pludselig TRÆT!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

7 hours ago, Alura said:

 

Tak søde :kiss Og ja. Altså ikke fordi han har været oppe i dag, men det er lige oppe over snart. Og han er bare helt ude af den allerede. Aner simpelthen ikke hvad jeg skal gøre, for at hjælpe ham. Rationalitet hjælper (sjovt nok) overhovedet ikke og opmuntring heller ikke. Nu har vi smidt 3000 kroner efter noget hypnoterapi, som bare nul effekt har haft og købt diverse kosttilskud og homøopatiske midler, som skulle forestille at virke beroligende - heller ingen virkning. Og betablokkere ses der åbenbart meget skævt til i den sammenhæng i Sverige og er slet ikke en option på samme måde som i DK.

 

Er ærlig talt pisse bange for at han heller ikke består næste gang, for jeg aner ikke, hvordan jeg skal samle ham op igen bagefter :(  Og så er der alt det der med flytningen, som vi i teorien ikke kan, før han har fået det kørekort, fordi han ikke længere må tage det her, når først han er flyttet. Så skal han helt give op og så er vi bare ca. 30.000 kroner fattigere (hvilket det projekt vel snart er løbet op i) og han har stadig intet kørekort, hvilket er uholdbart, også når vi flytter til det nye sted. Det er bare noget rod og det er virkelig svært for mig, ikke at blive smittet af pessimisme omkring det også efterhånden. Jeg har virkelig undervurderet, præcis hvor invaliderende den angst er for ham :( 

Min mand har/havde det samme problem. Han fik sit kørekort med hiv og sving, men jeg har siddet ved siden af ham, hvor han var chauffør og har i bogstaveligt forstand kunnet lugte angsten på ham - han lugtede af rovdyr! - altså, Jeg kørte mig selv på hospitalet, da jeg skulle føde...foreslog ham noget terapi for fobi, hvilket han selvfølgelig nægtede. Så fandt han ud af at problemet for ham var gearet og så fik vi automatgear. Problem solved. Så måske kan I identificere præcis hvad skræmme ham og arbejde på lige det? (Og dermed også identificere alt det der går godt). 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er de der julesmileys - overvejer en protestdemonstration -> :gal

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

10 minutes ago, JustMe said:

At jeg er en bitterfisse i dag... (parfon ny french)... jeg har den største lyst til at skrive 'kender i det der med... nå nej, det gør i ikke...' og det er bare ikke særlig konstruktivt...

 

Det er sgu i orden at have sådan en dag!

 

Håber ikke :kram virker overfladisk...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.