NSEllekilde

Smalltalk termin juli 2016

911 indlæg i dette emne

Vi har allerede fået svar på moderkagebiopsi og alt så helt fint ud :yay :yay Vi er simpelthen så glade :)

Jaaaah, hvor er det godt!!! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har allerede fået svar på moderkagebiopsi og alt så helt fint ud :yay :yay Vi er simpelthen så glade :)

Hurraaaaa! Ih hvor godt :loveshower må være en stor lettelse :)

Spurgte I om køn?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal også have en pige :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har allerede fået svar på moderkagebiopsi og alt så helt fint ud :yay :yay Vi er simpelthen så glade :)

Ej hvor godt :yay

Det var da alligevel noget nær den bedste nyhed i dag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal også have en pige :loveshower

Tillykke :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal også have en pige :loveshower

Weee tillykke!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal også have en pige :loveshower

:wub

Hvordan var din reaktion?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:wub

Hvordan var din reaktion?

Jeg var lidt chokeret, glad og overrasket :D ligesom jeg ville have været med en dreng :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak alle sammen :) En kæmpe lettelse. Tak Ditte :kram2 Nu kan vi se fremad og manden er klar til at gå shopamok :D

Jeg blev spurgt om jeg vil vide kønnet, men takkede nej tak. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med en dejlig pige :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nakkefoldsscanning overstået med en guldklump, der drillede scanningsdamen. Desuden viste scanningen at jeg allerede er 14+2 og ikke 13+4 som vi troede. Det vil sige at vi ikke fik nogen risikovurdering, fordi jeg er for langt henne. Så jeg skal vist have taget nogle blodprøver istedet, men det bliver jeg klogere på på fredag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nakkefoldsscanning overstået med en guldklump, der drillede scanningsdamen. Desuden viste scanningen at jeg allerede er 14+2 og ikke 13+4 som vi troede. Det vil sige at vi ikke fik nogen risikovurdering, fordi jeg er for langt henne. Så jeg skal vist have taget nogle blodprøver istedet, men det bliver jeg klogere på på fredag.

 

Åh hvor dejligt at det gik godt søde du :kram2 Øv med den manglende risikovurdering, men fint hvis de vil tage blodprøve i stedet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at høre scanning gik godt. :loveshower En lille ballademager :biglove Øv med den manglende risikovurdering...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har luret barnevogn i dag og må indrømme, at manden næsten har overbevist mig om, at emmaljunga barnevognen er alle pengene værd... Han mener jo, at han har det sidste ord ang barnevogn og autostol, så kan jeg bestemme de andre ting :biglove total tosset :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tanken om svangerskabsforgiftning er lukket for nu, da dagens tjek af urin var uden protein.. Dog er min blodprocent faldet yderligere, på trods af øget jerndosis, så det giver lidt mening at jeg er skidt tilpas! Lillebror tager jo det han har brug for ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tanken om svangerskabsforgiftning er lukket for nu, da dagens tjek af urin var uden protein.. Dog er min blodprocent faldet yderligere, på trods af øget jerndosis, så det giver lidt mening at jeg er skidt tilpas! Lillebror tager jo det han har brug for ;)

De drenge altså.. :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har vi været til anden kønsscanning! Først og fremmest dejligt at den lille havde det fantastisk derinde selvom jeg har været så hundesyg de sidste par dage. Og så fik vi bekræftet det vi så sidst - nu gik vi fra 90% sikkerhed til 100% - det er en lille pige vi skal have! 

 

Men hooold da op hvor er der mange ting at forholde sig til så pludselig! Alt det med tøj, hvad kan jeg lide og ikke lide, og hvad kan genbruges fra storebror? Og hvad med navn? Vi er virkelig ikke enige - jeg tror det havde været meget nemmere med endnu et drengenavn. Og kan jeg overhovedet finde ud af at være både en drengemor og en pigemor? Men jeg glææææder mig! Og hun er simpelthen så fin og perfekt og alt ser SÅ godt ud derinde  :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at høre, at svangerskabsforgiftning ikke var aktuelt :) Sikke en lettelse... :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Selvfølgelig kan du finde ud af at være pigemor. Det bliver da også dejligt med en lille pige :biglove Dejligt alt så fint ud derinde.... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det imorgen vi finder ud af om der gemmer sig en lille lækker dreng eller pige i maven :wub

Nøj jeg er spændt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det imorgen vi finder ud af om der gemmer sig en lille lækker dreng eller pige i maven :wub

Nøj jeg er spændt

det er altså også bare spændende!!! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Venter i spænding Ditte :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal have en pige :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke  :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal have en pige :kuller

Også tillykke herinde! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER