NSEllekilde

Smalltalk termin juli 2016

911 indlæg i dette emne

Vi er overhovedet ikke klar, og har slet ikke tid til at hun kommer før tid :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nej slet ikke klar ;)

Renoveringen af huset er dog snart klar og inden for de næste 14 dage burde det være muligt at begynde at indrette værelse. Først i køen står dog Vigga som får værelset klaret denne weekend :)

Regner færdt med at få vasket tøj osv når jeg går på barsel :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er heller ikke klar, det sker nok også først når jeg går på barsel :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg slutter mig til koret ;) Jeg/vi er på ingen måde klar, så satser på den bliver derinde et par måneder endnu...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er så tørstig i de her dage!!! Jeg står op to gange om natten, bare for at drikke (og tisser da nu jeg er oppe, men ikke af nød!).. Drikker jeg mon for to her i varmen? :chin;

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er så tørstig i de her dage!!! Jeg står op to gange om natten, bare for at drikke (og tisser da nu jeg er oppe, men ikke af nød!).. Drikker jeg mon for to her i varmen? :chin;

Jeg har det præcis på samme måde! Troede faktisk bare at det var mig som var lidt skør :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har det præcis på samme måde! Troede faktisk bare at det var mig som var lidt skør :p

Det er det måske også, men du er ikke alene om det så! :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også konstant tørstig, men jeg sveder også helt vildt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men det er jo heller ikke mærkeligt når vi har brug for så meget væske i varmen i forvejen, at det bliver øget en smule under en graviditet.. Siger jeg hvertfald til mig selv :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu du snakker om varmen - kan I holde til det tøser??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh jeg synes at det er sindssygt hårdt :rolleyes

Specielt fordi jeg virkelig prøver at holde vægten, men trangen til is overmander mig hele tiden :klap

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh hvor jeg bare glæder mig nu :yay

5 uger til at hun lovligt må komme, 8 uger til termin og MAX 10 uger så er hun her :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh hvor jeg bare glæder mig nu :yay

5 uger til at hun lovligt må komme, 8 uger til termin og MAX 10 uger så er hun her :loveshower

Det er jo lige om lidt?! For sylan da jeg har travlt!!! :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jo lige om lidt?! For sylan da jeg har travlt!!! :blink

Jeg er også begyndt at blive lidt stresset (hygge-stress,ikke den farlige slags) :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

52 DAGE til termin :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

62 dage til termin :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er altså begyndt at glæde mig til at være mere aktiv end min krop tillader mig. Jeg synes at det er hyggeligt at være gravid og jeg elsker min lille baby, men helt ærligt er jeg lidt træt af at jeg knap kan gå en tur med Nichlas uden at jeg er voldsomt plaget af plukkeveer og ondt i ryggen/lænden...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Træls du er så plaget af plukveer og smerter i ryg. Hvor langt er det du har igen??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har er spørgsmål til jer, som har børn i forvejen. Hvornår vil I anbefale at købe amme bh? Har læst er man først kender den rigtige størrelse efter fødslen, hvor mælken løber. Men er jo nødt til at have et par stykker inden... Hvad vil I anbefale???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har er spørgsmål til jer, som har børn i forvejen. Hvornår vil I anbefale at købe amme bh? Har læst er man først kender den rigtige størrelse efter fødslen, hvor mælken løber. Men er jo nødt til at have et par stykker inden... Hvad vil I anbefale???

 

Jeg købte sådan nogle elastiske nogen i babysam… KLIK

 

Jeg synes faktisk de var udemærkede.. Jeg ammede så desværre ikke så længe, så jeg ved ikke om man bliver træt af dem på et tidspunkt og vil have nogle bedre ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har er spørgsmål til jer, som har børn i forvejen. Hvornår vil I anbefale at købe amme bh? Har læst er man først kender den rigtige størrelse efter fødslen, hvor mælken løber. Men er jo nødt til at have et par stykker inden... Hvad vil I anbefale???

Hege har et par billige fra h&m, så kan jeg købe nogle lidt bedre nogle når mine bryster har fundet sin "form". Dog synes jeg mine bryster ændrede sig MANGE gange i løbet af den tid jeg ammede, og desuden var drt ene bryst altid større end det andet afhængig af hvor hun lige havde spist...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt at vide, hvor jeg kan købe nogle :kram2 Det lyder som en god ide med nogle billige midlertidige. Hvornår købte I lidt ind??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidst ventede jeg til efter fødslen med at købe, og det fortrød jeg! Ved ikke helt hvad jeg tænkte på. Eller nej, det passer ikke helt, jeg havde købt en i H&M, men den kunne jeg slet ikke holde ud. 

 

Jeg brugte dem fra Carriwell - først i str L og senere i str M - og dem bruger jeg igen allerede nu, for jeg kunne lige pludselig ikke holde til bøjle bh. Jeg skal have investeret i nogle flere, for de begynder at blive slidte - men altså jeg ammede også i 16 måneder og har allerede gået med dem i et par måneder nu, så mine de bliver godt brugt ;) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Træls du er så plaget af plukveer og smerter i ryg. Hvor langt er det du har igen??

Jeg er 33+4 så maks 8 uger igen, og hvis jeg er heldig 4 uger :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt at vide, hvor jeg kan købe nogle :kram2 Det lyder som en god ide med nogle billige midlertidige. Hvornår købte I lidt ind??

Mine bryster var gigantiske de første 14 dage. Derefter blev de lidt mindre så ville vente til efter 14 dage :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER