NSEllekilde

Smalltalk termin juli 2016

911 indlæg i dette emne

Det blev konstateret i mellem uge 30-32 og jeg blev sat igang af samme grund 37+4..

Okay... Dejligt du allerede har fundet en løsning med din arbejdsgiver :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Stort tillykke med en dejlig lille pige :kuller Og så fik du og Vigga ret :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke Mette :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak alle sammen :)

Så er det bare med at finde et godt pigenavn der matcher vigga :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvilken én?

Denne

post-6165-0-31443700-1452805701_thumb.pn

En Aton Q med ISO-FIX base

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med endnu en lækker lille pige, Mette :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih Mette stort tillykke :loveshower

Jeg har lige fået nerver på til på mandag! Hvad gemmer der sig mon herinde??!! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak alle sammen!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har fået annonceret på facebook i dag så nu er det endelig sådan helt officielt ude!

Offentliggjorde det med dette billede som jeg også lige har lagt op i en af de andre tråde:

j0wgIeb.jpg

Haha det var så besværligt altså! Manden måtte ikke bevæge sig for så faldt alle tylkjolerne af, vigga skulle holde bogen op og kiggede over kanten OG ind i kameraet og jeg skulle sidde med syltede asier, Chips, en is, en pizza på en tallerken og garnnøgler samtidig med jeg selv skulle tage billedet - troede slet ikke det ville lykkedes, men det gjorde det :D efter 20 forsøg haha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har fået annonceret på facebook i dag så nu er det endelig sådan helt officielt ude!

Offentliggjorde det med dette billede som jeg også lige har lagt op i en af de andre tråde:

j0wgIeb.jpg

Haha det var så besværligt altså! Manden måtte ikke bevæge sig for så faldt alle tylkjolerne af, vigga skulle holde bogen op og kiggede over kanten OG ind i kameraet og jeg skulle sidde med syltede asier, Chips, en is, en pizza på en tallerken og garnnøgler samtidig med jeg selv skulle tage billedet - troede slet ikke det ville lykkedes, men det gjorde det :D efter 20 forsøg haha

 

Haha, du sad simpelthen med fjernudløser, eller hvordan? jeg tænkte at i måtte have allieret jer med en der tog billedet, andet kunne jeg slet ikke rumme i mit lille ukreative hoved ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha, du sad simpelthen med fjernudløser, eller hvordan? jeg tænkte at i måtte have allieret jer med en der tog billedet, andet kunne jeg slet ikke rumme i mit lille ukreative hoved ;)

Ja jeg kan koble mit spejlrefleks på min mobil via wifi så jeg kan udløse den på mobilen :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en fed ide :respekt Det er godt gået!! Jeg troede nu også I måtte have fået en til at tage billedet... ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kønsskanning idag :unsure

Jeg har sovet så forfærdeligt med overdreven nervøsitet og spænding!

Jeg regner slet ikke med at blive skuffet, uanset køn, men samtidig så er det alligevel en sorg at skulle sige farvel til enten lyserøde kjoler eller blå striktrøjer. Jeg føler mig urolig for at det første jeg føler er sorg over at det ikke blev det andet køn, uanset...

Lyder det helt crazy?

Jeg har altid drømt om en dreng. Storebroren. Jeg har forestillet mig og ham hånd i hånd. Men efter jeg blev gravid voksede pigen på mig, og drømmen om et gråt og lyserødt værelse blev stor -og hende og jeg med matchende regnfrakker i det danske sommervejr :rolleyes

Så jeg har en stor drøm og begge køn, men jeg kan jo kun få det ene.. Årh ja :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kønsskanning idag :unsure

Jeg har sovet så forfærdeligt med overdreven nervøsitet og spænding!

Jeg regner slet ikke med at blive skuffet, uanset køn, men samtidig så er det alligevel en sorg at skulle sige farvel til enten lyserøde kjoler eller blå striktrøjer. Jeg føler mig urolig for at det første jeg føler er sorg over at det ikke blev det andet køn, uanset...

Lyder det helt crazy?

Jeg har altid drømt om en dreng. Storebroren. Jeg har forestillet mig og ham hånd i hånd. Men efter jeg blev gravid voksede pigen på mig, og drømmen om et gråt og lyserødt værelse blev stor -og hende og jeg med matchende regnfrakker i det danske sommervejr :rolleyes

Så jeg har en stor drøm og begge køn, men jeg kan jo kun få det ene.. Årh ja :rolleyes

Jeg tror du skal vende den om og tænke, at uanset køn, så får du et ønske opfyldt! Om det er superhelteværelse og storebror eller matchende tøj og lyserødt værelse!

Og lad dig være skuffet, hvis du føler det, så kommer du hurtigt videre!!

Jeg håbede inderst inde på en pige denne gang - jeg ønskede mig en mini-mig med sløjfer, fletninger, rosa værelser og sølvsko mm. Ønsket udsprang fra at T ikke på nuværende tidspunkt ønsker flere børn! Men da det så viste sig at blive en dreng, så blev jeg faktisk lettet og ret overrasket over mig selv over følelsen! Drenge er noget at det mest fantastiske og charmerende jeg ved :loveshower

Jeg ved ikke om du kan bruge min besvarelse til noget.. Men jeg er sikker på at du får det køn, som passer bedst til jeres familie og første barn!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kønsskanning idag :unsure

Jeg har sovet så forfærdeligt med overdreven nervøsitet og spænding!

Jeg regner slet ikke med at blive skuffet, uanset køn, men samtidig så er det alligevel en sorg at skulle sige farvel til enten lyserøde kjoler eller blå striktrøjer. Jeg føler mig urolig for at det første jeg føler er sorg over at det ikke blev det andet køn, uanset...

Lyder det helt crazy?

Jeg har altid drømt om en dreng. Storebroren. Jeg har forestillet mig og ham hånd i hånd. Men efter jeg blev gravid voksede pigen på mig, og drømmen om et gråt og lyserødt værelse blev stor -og hende og jeg med matchende regnfrakker i det danske sommervejr :rolleyes

Så jeg har en stor drøm og begge køn, men jeg kan jo kun få det ene.. Årh ja :rolleyes

Sådan havde jeg det også! Nu har jeg jo en pige i forvejen så det oplagte var jo at ønske sig en dreng. Jeg VILLE også meget gerne have en dreng men synes simpelthen at to piger kunne være så skønt og de ville få så meget glæde af hinanden så jeg kunne simpelthen heller ikke finde ud af hvad jeg helst ville. Og det er jo dejligt så blir man ikke skuffet - men ja man kan jo bare ikke få begge dele - i hvert fald ikke når der kun er én ;) glæder mig til at høre hvad det bliver

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er så spændt på hvad du venter dig NSEllekilde, snart kun en times ventetid tilbage. Mon ikke du selv tæller ned hehe.

Og Pada må vide kønnet nu, håber på en opdatering snart

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Its a Girl ❤️

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Its a Girl ❤️

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Its a Girl ❤

:wub Tillykke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Its a Girl ❤️

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yay en pige :loveshower tillykke med hende :) :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak piger :loveshower Jeg er så glad :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med en dejlig pige :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har allerede fået svar på moderkagebiopsi og alt så helt fint ud :yay :yay Vi er simpelthen så glade :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER