Posted July 31, 2016 Ååh hvor jeg håber for dig! :yay Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 31, 2016 Hep hep! Det er også sidste chance for at få en juli-baby i dag, så jeg håber at det er en rettidig baby! Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 31, 2016 Så kom prinsessen ud. Kl19.05 efter vandet gik 18.45. Hun er 50 cm og 3250 gram Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 1, 2016 Yay stort tillykke :loveshower håber fødslen gik godt :) og så nåede du lige med i juli :D Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 1, 2016 Yay :loveshower stort tillykke med hende betina88 :kiss I dag skal vi til Efterfødselssamtale - det er jeg godt nok spændt på.. Håber på at få en god snak om det intense forløb! Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 1, 2016 Kæmpe tillykke med jeres prinsesse... :glad :glad Hvor er det skønt hun endelig meldte sin ankomst... Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 20, 2016 Kæmpe tillykke med jeres prinsesse... :glad :glad Hvor er det skønt hun endelig meldte sin ankomst... Mange tak. Har slet ikke fået set her ind siden. Det har været turbulent siden fødslen synes jeg. Har været ramt af alt muligt. Pt er det galdesten der plager. Men håber snart at være ovenpå 100% . Share this post Link to post Share on other sites