tazdiginez

Brokke-tråden 2.0

8,458 indlæg i dette emne

Er det mon gået helt af mode at gøre sig umage? Eller florerer der en slags hjernevirus et sted i service/håndværks-fagene? Det er menneskeligt at fejle, men helt ærligt:

- Køleskabsjohn, der taber køleskabet og laver ridser i gulvet (hvorfor er de ikke to om at montere et køleskab?)

- Medarbejdere fra ovenståendes butik, der svarer to gange oveni hinanden på ens mail. Én beder om et telefonnummer (hvilket stod tydeligt i mailen) og en anden skriver, at de er igang med at behandle sagen, men intet om hvordan eller tidshorisont, nada, og vi venter stadig på at høre noget.

- Kommode, hvor 2 ud af 4 skuffer er i stykker

- Spisebord med 4 skæve stole, som man kan bytte til 4 nye skæve stole

- Lampe, hvor der mangler en del, og 2 medarbejdere, der er en halv time+ om at beslutte at tage delen fra en af de andre lamper på hylden

- Køkkenmontører, der laver ridser i splinternye låger

- Vindueskarm-mager, der laver et hul for dybt og tænker "Det fylder jeg sgu da bare lige med noget fugemasse"

- Webshop, der stadig ikke har sendt lovet gavekort efter to påmindelser

- Anden webshop der bytter rundt på min og en anden kundes ordre (de opdagede det dog selv og reagerede prompte og fornuftigt)

- Tredje webshop, hvor man bestiller og øjeblikkeligt betaler for en vare med levering 27/12-15, får en melding om at den er forsinket (men ikke hvor længe), spørger igen i februar og får at vide at den sendes 10/2, og D. 11/2 spørger igen og får at vide, at varen først udgives 31/12-16.

- Wallstickers hvor der er klippet henover motiverne

- JustEat spisested, hvor man bestiller en Icetea og en Pepsi, men får 2 X Coca cola - leveret i bæger?! :huh Og som glemmer osten i burgeren.

I det store perspektiv betyder det ingenting, og jeg er nok bare mavesur over sidstnævnte fejl, der ligesom var dråben der fik mit blodtryk til at flyde over, men FFS tag jer dog sammen derude! <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:boo :boo :boo

 

Nu kan denne dag da virkelig ikke blive dårligere. Har lige fået brev fra Politiet vedr. voldtægten og selvom udfaldet er som jeg havde forventet er jeg alligevel utrolig skuffet. Føler virkelig der bliver talt ned til mig og udfra det skrevne er jeg bare en eller anden fuld kvinde, der har sex med alt og alle.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

M er ude med arbejdet. Aftalen var, at de skulle køre go-cart og spise aftensmad. Nu har han lige meddelt at han regner med at være hjemme kl 1 i nat - og SMS'erne bærer tydeligt præg af, at han har drukket mere end han bør en torsdag aften <_<

Fatter simpelthen ikke, at han ikke kan tage ud en helt almindelig torsdag aften, uden at det skal blive til druk :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:boo :boo :boo

Nu kan denne dag da virkelig ikke blive dårligere. Har lige fået brev fra Politiet vedr. voldtægten og selvom udfaldet er som jeg havde forventet er jeg alligevel utrolig skuffet. Føler virkelig der bliver talt ned til mig og udfra det skrevne er jeg bare en eller anden fuld kvinde, der har sex med alt og alle.

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:boo :boo :boo

Nu kan denne dag da virkelig ikke blive dårligere. Har lige fået brev fra Politiet vedr. voldtægten og selvom udfaldet er som jeg havde forventet er jeg alligevel utrolig skuffet. Føler virkelig der bliver talt ned til mig og udfra det skrevne er jeg bare en eller anden fuld kvinde, der har sex med alt og alle.

Nu ved jeg ikke hvad der er sket, men WTF?!?!?!?!?! :gal

Og så masser af :Kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Træt. Leah er SÅ nem om dagen.. Men jeg kan bare ikke det søvn helvede om natten..

Ved virkelig ikke hvad filan vi skal gøre altså...

Jeg kan slet ikke fungerer om dagen, og slet ikke når jeg er alene.. Øv hvor jeg glæder mig til at komme hjem, og kunne få noget hjælp.. Bare at få en time eller to i streg...

Leah stod op kl 4.45...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sur dementor mand fra morgenstunden. Godt han skulle afsted på kursus. Det gad jeg ikke lige spilde min tid på

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:boo :boo :boo

Nu kan denne dag da virkelig ikke blive dårligere. Har lige fået brev fra Politiet vedr. voldtægten og selvom udfaldet er som jeg havde forventet er jeg alligevel utrolig skuffet. Føler virkelig der bliver talt ned til mig og udfra det skrevne er jeg bare en eller anden fuld kvinde, der har sex med alt og alle.

:kram

Det er bare ikke okay fra politiets side.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det mon gået helt af mode at gøre sig umage? Eller florerer der en slags hjernevirus et sted i service/håndværks-fagene? Det er menneskeligt at fejle, men helt ærligt:

- Køleskabsjohn, der taber køleskabet og laver ridser i gulvet (hvorfor er de ikke to om at montere et køleskab?)

- Medarbejdere fra ovenståendes butik, der svarer to gange oveni hinanden på ens mail. Én beder om et telefonnummer (hvilket stod tydeligt i mailen) og en anden skriver, at de er igang med at behandle sagen, men intet om hvordan eller tidshorisont, nada, og vi venter stadig på at høre noget.

- Kommode, hvor 2 ud af 4 skuffer er i stykker

- Spisebord med 4 skæve stole, som man kan bytte til 4 nye skæve stole

- Lampe, hvor der mangler en del, og 2 medarbejdere, der er en halv time+ om at beslutte at tage delen fra en af de andre lamper på hylden

- Køkkenmontører, der laver ridser i splinternye låger

- Vindueskarm-mager, der laver et hul for dybt og tænker "Det fylder jeg sgu da bare lige med noget fugemasse"

- Webshop, der stadig ikke har sendt lovet gavekort efter to påmindelser

- Anden webshop der bytter rundt på min og en anden kundes ordre (de opdagede det dog selv og reagerede prompte og fornuftigt)

- Tredje webshop, hvor man bestiller og øjeblikkeligt betaler for en vare med levering 27/12-15, får en melding om at den er forsinket (men ikke hvor længe), spørger igen i februar og får at vide at den sendes 10/2, og D. 11/2 spørger igen og får at vide, at varen først udgives 31/12-16.

- Wallstickers hvor der er klippet henover motiverne

- JustEat spisested, hvor man bestiller en Icetea og en Pepsi, men får 2 X Coca cola - leveret i bæger?! :huh Og som glemmer osten i burgeren.

I det store perspektiv betyder det ingenting, og jeg er nok bare mavesur over sidstnævnte fejl, der ligesom var dråben der fik mit blodtryk til at flyde over, men FFS tag jer dog sammen derude! <_<

Min mand som er håndværker - siger at det er over hele linien de oplever manglende service og i særdeleshed det med at gøre sig umage.

Han arbejder i et lille nichevirksomhed.. Som leverer topkvalitet og super service.. Og jeg lover dig at de ligger vandret! De får ordre fra hele DK og udlandet.. Samtidig med at de nu bliver hyret til at tage ud i virksomheder, hvor der er repræsenteret flere nationaliter, for at fortælle om deres produktion som er i så høj kvalitet..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:boo :boo :boo

Nu kan denne dag da virkelig ikke blive dårligere. Har lige fået brev fra Politiet vedr. voldtægten og selvom udfaldet er som jeg havde forventet er jeg alligevel utrolig skuffet. Føler virkelig der bliver talt ned til mig og udfra det skrevne er jeg bare en eller anden fuld kvinde, der har sex med alt og alle.

Stort kram til dig - ud over at have oplevet noget af det værst tænkelige - og så ikke få medhold.. Må være svært at bære.

Jeg ved ikke om det er ok at skrive.. Men DR 3 kører pt. En række programmer om netop voldtægt og har fokus på den manglende indsats fra politiet., altså at de ikke håndterer anmeldelserne ordentligt.., at de negligerer det og taler ned...

Så kære dig.. Det er ikke dig den er gal med, og du er ikke en fuld kvinde der bare dyrker sex med alt og alle.. Lige nu ligger problemet ved politiet.. Og det er slet ikke din skyld.. :kiss

Det hjælper selvfølgelig ikke på hvordan du har det.. Men det er ikke din skyld og vil aldrig nogensinde være det..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kriller i halsen og propper i ørerne. Please lad mig ikke blive syg :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh men for pokker.

Har endelig fået købt den spray der forhåbentlig skulle gøre at jeg kan bage pop cakes i min nye form og den skulle selvfølgelig afprøves her til morgen sammen med Freja, da vi lige havde en time og slå ihjel.

Og så glemmer jeg at spraye formen... :klap

Så nu er mine pop cakes blevet til romkugler i stedet...

Kæft jeg bliver tromle fed inden Frejas fødselsdag hvis mine forsøg fortsætter sådan her :Sandie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kriller i halsen og propper i ørerne. Please lad mig ikke blive syg :unsure

altså jeg kan jo ikke garantere, at det virker, men jeg har haft det sådan om aftenerne i denne uge og har masseret disse punkter: https://www.facebook.com/katrinebirk.dk/?fref=ts

 

og jeg er altså ikke syg endnu :) og det skader jo ikke!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ham der den nye Go'morgen Danmark-vært er altså ikke et hit! :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ham der den nye Go'morgen Danmark-vært er altså ikke et hit! :(

Nej for pokker! Virkelig dårlig erstatning for Morten resen :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

altså jeg kan jo ikke garantere, at det virker, men jeg har haft det sådan om aftenerne i denne uge og har masseret disse punkter: https://www.facebook.com/katrinebirk.dk/?fref=ts

 

og jeg er altså ikke syg endnu :) og det skader jo ikke!

Hovsa, jeg tyvstjal lige her. Er giga snottet og hoster som en gal, og nu prøvede jeg lige to af videoerne, og det gav faktisk en bedring :yay

 

Så nu ved jeg hvad jeg skal hver eneste dag indtil jeg føder :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej for pokker! Virkelig dårlig erstatning for Morten resen :prik

Ja, den er helt gal :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Myrer i mit køkken :puke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mænd!

Jeg har besluttet mig for at komme i form nu hvor Freya er startet i vs og jeg har lidt tid inden arbejdet kalder igen. Min mand har LÆNGE villet komme i form selv, men bare ikke kunnet tage sig sammen. Så jeg beslutter at hive ham med i fitness! Vi aftalte i går at når vi havde afleveret Freya så tog vi derop. Så var der også lige tid til at vi kan nå at finde en fødselsdagsgave til en fødselsdag vi skal til i morgen, før vi henter Freya igen...

Ja... så blev det morgen og manden er som sædvanligt gået sent i seng og er ikke til at hive ud af sengen. Han kommer dog op så han lige kan komme med og aflevere. Men han har ikke spist morgenmad. Så først hjem igen og vente på han spiser - han er I øvrigt røv langsom. Og så vil han lige spille lidt ps4 først. Hvilket er det han gør nu. Og så sidder han gudhjælpemig og beklager sig over at han er træt og har ondt i nakken og ikke gider! Hvis du nu lettede røven og kom afsted så ville du opdage at træning giver mere energi, så du ikke er så træt hele tiden! SÅ TAG DIG DOG SAMMEN MENNESKE!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

altså jeg kan jo ikke garantere, at det virker, men jeg har haft det sådan om aftenerne i denne uge og har masseret disse punkter: https://www.facebook.com/katrinebirk.dk/?fref=ts

og jeg er altså ikke syg endnu :) og det skader jo ikke!

Det vil jeg meget gerne prøve. Men jeg kommer bare ind på hendes side? Hvilken video er det? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det vil jeg meget gerne prøve. Men jeg kommer bare ind på hendes side? Hvilken video er det? :)

Den er et stykke nede. Lige efter mavebilledet. Det er den med albuen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Opgiver snart :boo

Men kan slet ikke se nogen mulige udveje, eller løsninger :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Opgiver snart :boo

Men kan slet ikke se nogen mulige udveje, eller løsninger :boo

Hvad opgiver du?? :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh men for pokker.

Har endelig fået købt den spray der forhåbentlig skulle gøre at jeg kan bage pop cakes i min nye form og den skulle selvfølgelig afprøves her til morgen sammen med Freja, da vi lige havde en time og slå ihjel.

Og så glemmer jeg at spraye formen... :klap

Så nu er mine pop cakes blevet til romkugler i stedet...

Kæft jeg bliver tromle fed inden Frejas fødselsdag hvis mine forsøg fortsætter sådan her :Sandie

Jeg vil officielt gerne trække ovenstående indlæg tilbage :lolhit

Mine romkugler er blevet hammergode og da jeg måtte afsted for at handle krymmel, ja så havde Rema da lige udsalg på alt deres krymmel/pynt tam tam, så nu er pynten også hjemme til når mine popcakes faktisk bliver ordentlige.

Og endda til en brøkdel af prisen :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det en dum ide at overveje at smide sin mand ud her 40+1?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.