tazdiginez

Brokke-tråden 2.0

8,458 indlæg i dette emne

Sit eget stunt og den situation han havde fået sat os i. Går jeg ud fra - vi snakkede jo ikke mere om det lige der.

Han har, på eget initiativ, sagt undskyld og at han er virkelig ked af det.

Han var faldet i søvn i toget, så han havde ikke været i Lyngby i en time, men været et smut forbi Hillerød :rolleyes

Vi har snakket det der skal snakkes. Gider ikke bore mere i det. Han ved godt han har kvajet sig og han er god til at slå sig selv oveni hovedet, så jeg behøver ikke.

Vi er okay :kiss

Er faktisk glad for at høre at han var faldet i søvn :) så giver det mening :)

Godt at I har fået talt! :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hold nu op Lise den tone lyder meget bekendt desværre, øv troede I havde fået hende trænet fra det. Kan godt forstå hvis hun og pigerne syns det er ærgerligt, men den gang galde har vist dybe rødder der handler om noget helt andet hva. Trist at årene ikke har mildnet det mere...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Susanne du er en god, rolig og rummelig kone. Respekt og god karma

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Susanne du er en god, rolig og rummelig kone. Respekt og god karma

:ditto

Dejligt I er okay igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, det kan jeg sørme godt forstå! :lol

Har ellers store planer om at føde i nat, så måske jeg er klar alligevel :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har ellers store planer om at føde i nat, så måske jeg er klar alligevel :lol

 

haha.. hvis du tropper op med nyfødt baby, så tror jeg altså jeg smider dig hjem igen :P Så skal du have ro! ;) Jeg har heldigvis fået lokket en veninde med nu! :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej for pokker, Lise! Jeg mangler ord!

Hurtigt forslag til damage control, som jeg ved du ved - men alligevel - under ingen omstændigheder svar på de sms'er overhovedet. Få luft alle andre steder end til hende. Og tal, tal, tal med pigerne så de får deres information fra jer og ikke fra hende. Hvis hun overhovedet skal nævnes, så noget ned - jeres mor er rigtig ked af på jeres vegne at vi skal til at bo så langt fra hinanden. Puh altså! :(

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

haha.. hvis du tropper op med nyfødt baby, så tror jeg altså jeg smider dig hjem igen :P Så skal du have ro! ;) Jeg har heldigvis fået lokket en veninde med nu! :super

Godt du fundet en :glad Og god fornøjelse. Jeg er lidt misundelig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold nu op Lise den tone lyder meget bekendt desværre, øv troede I havde fået hende trænet fra det. Kan godt forstå hvis hun og pigerne syns det er ærgerligt, men den gang galde har vist dybe rødder der handler om noget helt andet hva. Trist at årene ikke har mildnet det mere...

Det er også mange år siden efterhånden, at det har været så slemt. Jeeez altså, og første gang med direkte henvendelser til mig. Pigernes ked-af-det-hed har jeg fuld respekt for - den er legitim og forståelig - og noget kunne jeg også bære over med fra deres mor, men det her forekommer mig nærmest sygeligt... Suk.

Det var såmænd endda i sin tid hende selv, der skred, da børnene var cirka 1 1/2 og 4.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wooow Lise :blink :kram Børst dine skuldre alt hvad du kan :kram2

Um... Det gik bedre med at ryste det første udfald af for en uge siden - der regnede jeg med, at hun ville falde ned og holde inde... Nu ved jeg sq ikke rigtig...

Jeg får lige nu en ret trist følelelse over at have bragt små børn ind i det cirkus, og at mine elskede små smølfer indirekte skal være i familie med et menneske, der ser sådan på deres far og mor (og formentlig på dem selv). Sådan lidt, "hvad har jeg dog gjort at rode mig ind i den familie" :unsure

- og så er jeg selvfølgelig ked af, at den dårlige stemning kommer til at gøre det hele sværere for min mands søde piger. Det er os, der har truffet en for dem ubelejlig beslutning, og det er vores ansvar, men det tegner bare til at blive meget værre, end vi havde forudset og end det havde behøvet at være.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Um... Det gik bedre med at ryste det første udfald af for en uge siden - der regnede jeg med, at hun ville falde ned og holde inde... Nu ved jeg sq ikke rigtig...

Jeg får lige nu en ret trist følelelse over at have bragt små børn ind i det cirkus, og at mine elskede små smølfer indirekte skal være i familie med et menneske, der ser sådan på deres far og mor (og formentlig på dem selv). Sådan lidt, "hvad har jeg dog gjort at rode mig ind i den familie" :unsure

- og så er jeg selvfølgelig ked af, at den dårlige stemning kommer til at gøre det hele sværere for min mands søde piger. Det er os, der har truffet en for dem ubelejlig beslutning, og det er vores ansvar, men det tegner bare til at blive meget værre, end vi havde forudset og end det havde behøvet at være.

Livet stinker bare nogle gange :( Jeg ved ikke engang, hvad jeg ellers skal sige. :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er også mange år siden efterhånden, at det har været så slemt. Jeeez altså, og første gang med direkte henvendelser til mig. Pigernes ked-af-det-hed har jeg fuld respekt for - den er legitim og forståelig - og noget kunne jeg også bære over med fra deres mor, men det her forekommer mig nærmest sygeligt... Suk.

Det var såmænd endda i sin tid hende selv, der skred, da børnene var cirka 1 1/2 og 4.

Har hun fortrudt, at hun gik fra ham? For det lyder da som om, at hun er voldsomt jaloux over, at han har fået en ny familie :unsure

Det må ikke være nemt for jer :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej for pokker, Lise! Jeg mangler ord!

Hurtigt forslag til damage control, som jeg ved du ved - men alligevel - under ingen omstændigheder svar på de sms'er overhovedet. Få luft alle andre steder end til hende. Og tal, tal, tal med pigerne så de får deres information fra jer og ikke fra hende. Hvis hun overhovedet skal nævnes, så noget ned - jeres mor er rigtig ked af på jeres vegne at vi skal til at bo så langt fra hinanden. Puh altså! :(

:kram

:kiss

Ingen af os har besvaret nogen af beskederne. Men lige nu har pigerne deres uge hos hende, så jeg er sq noget spændt på, hvordan stemningen er, når de kommer retur på fredag... Jeg er lidt flinkere end ellers til at få besvaret deres tegninger i drawsomething o.l. end ellers, og foreløbig er jeg da ikke blevet helt frosset ud.

Jeg er jo sådan set vant til mennesker, der ikke kan lide mig - det i sig selv forstyrrer sq ikke min sindsro det store, selvom den elegante sprogbrug er lidt udover det sædvanlige, (bortset fra de deciderede tosser på mit arbejde). Det bliver bare svært at håndtere, fordi hun er pigernes mor og derfor kan gøre reel skade:-/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Livet stinker bare nogle gange :( Jeg ved ikke engang, hvad jeg ellers skal sige. :kram

Du er sød :kiss og jeg klarer mig jo - nå alt kommer til alt, så er mine børn og jeg, dem det er mindst synd for det hele. Vi kan jo langt hen ad vejen undgå damen, så snart vi flytter, og telefonnumre kan skiftes om galt skal være (og jeg tror for så vidt ikke, at hun gider at blive ved for evigt). Smølferne kommer til at bo i et fredeligt hus to timer herfra sammen med deres mor og far - og selvom jeg kan blive edderspændt på min gemal (som nu ellers er kommet stærkt igen på flere ting de sidste par dage), så tør jeg godt garantere, at de selv i tilfælde af skilsmisse aldrig vil komme til at opleve den form for uvilje imellem deres forældre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har hun fortrudt, at hun gik fra ham? For det lyder da som om, at hun er voldsomt jaloux over, at han har fået en ny familie :unsure

Det må ikke være nemt for jer :kram

Det tror jeg sq ikke - de havde det skidt sammen i forvejen, og hun er stadig gift med ham, hun knaldede ved siden af med :rolleyes

Mest af alt var det vist bare et gedigent fejlskøn, at de overhovedet fik børn sammen - og det kan man og hun da så frit ærgre sig over, men det kan jo ikke nytte...

Og tak :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, de hjemlige små skærmydsler er kommet til at fylde meget mere her, end jeg egentlig lige havde tænkt :rolleyes

Som nævnt et sted, så er jeg for engangs skyld i en situation, hvor jeg ikke helt kan tillade mig at være blæse andre menneskers mening om mig en lang march - men alligevel vil jeg lige i dagens anledning dele et af mine absolutte favoritcitater med brokketråden:

"Lille hund - gå hen og pis på noget mindre, for jeg kan ikke mærke det!"

(Fru Junkersen i Rifbjergs "Den kroniske uskyld")

:balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, de hjemlige små skærmydsler er kommet til at fylde meget mere her, end jeg egentlig lige havde tænkt :rolleyes

Som nævnt et sted, så er jeg for engangs skyld i en situation, hvor jeg ikke helt kan tillade mig at være blæse andre menneskers mening om mig en lang march - men alligevel vil jeg lige i dagens anledning dele et af mine absolutte favoritcitater med brokketråden:

"Lille hund - gå hen og pis på noget mindre, for jeg kan ikke mærke det!"

(Fru Junkersen i Rifbjergs "Den kroniske uskyld")

:balloons

Fantastisk citat! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lise - du er fantastisk sej synes jeg, for du bekymrer dig jo om pigerne ift den negative tilgang som deres mor har! Øv, vi har også den følelse hver gang Z er på samvær hos mor, at hun bruger ca 4 dage på at "spolere" barnet med negativ info om os. Feks siger mor "at du har meget sminke og er en dulle" og at vi har mange penge... Altså? Ved jo ikke hvor det reelt kommer fra, men altså - de følelser hun sætter i barnet afspejler sig klart de første par dage, og det er rigtig rigtig svært. Især når hun kun er 4... Kan man melde sig ud som bonusmor )??? Arghhhjj

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan ikke prøver lige at svare alle:

Han vil IKKE til lægen - har forsøgt.

Sidst vores sundhedsplejerske var her, sagde hun "i talte om at i arbejdede på forholdet og egentlig havde overvejet at gå fra hinanden, allerede mens du var gravid, så der må jo være en grund til i stadigvæk er sammen"..

Hun mente det positivt - som om vi var sammen pga kærlighed..

Sandheden er, at mig og Camilels far gik fra hinanden før Camille var fyldt et år - og det VIL jeg ikke igen!

sandheden er at jeg slet ikke kan overskue en hverdag alene, uden meget netværk og med en baby der sover så dårligt..

Sandheden er at jeg slet ikke kan huske hvornår jeg sidst har følt mig elsket.. Hvornår jeg sidst har følt mig som "kæreste"..

Jeg kan godt selv se hvilken retning det går i... Og jeg tror ikke vi kommer udenom minimum at bo fra hinanden en periode.

Jeg har det bare så dårligt med at skulle igennem det her med Leah... Og at Camille skal miste "sin Gert" :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil godt brokke mig over, at jeg ikke lige har lejlighed til at bruge Lises citat fra Fru Junckersen, for det er godt nok fedt :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram Myliona. Som jeg sagde til Lise: Livet stinker bare nogle gange :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I øvrigt, Myliona, skal du ikke læse resten af dette indlæg, for det er sikkert ikke et ret godt råd.

Men hvis jeg var dig, så tror jeg, jeg ville filme et lille klip af min kæreste, der sover fra sit skrigende barn i højstol, og så gemme det langt væk, men trods alt have det som bevis og ammunition til "Han må IKKE være alene med hende" hvis det nogensinde skulle komme til sådan en krig, altså nu hvor du selv tænker at det kunne ske.

Det er mega ukonstruktivt for forholdet at samle skyts til en evt samværs-sag, men jeg synes faktisk, at det lyder til at Leah vil være i decideret fare i hans varetægt og det trumfer alt andet.

Kæft, hvor lyder det hårdt, og jeg er med på, at han sikkert er kærlig og sød og sjov og gerne vil en masse, når kan er vågen. Men man kan i min optik ikke være alene med en baby, hvis man ikke kan vågne op/holde sig vågen når hun skriger og/eller sidder i en højstol.

Sorry :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville ikke overlade ham med ansvaret. Sikkert er han kærlig og god far, men det er ganske enkelt ikke til debat for det handler om barnets tarv

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I øvrigt, Myliona, skal du ikke læse resten af dette indlæg, for det er sikkert ikke et ret godt råd.

Men hvis jeg var dig, så tror jeg, jeg ville filme et lille klip af min kæreste, der sover fra sit skrigende barn i højstol, og så gemme det langt væk, men trods alt have det som bevis og ammunition til "Han må IKKE være alene med hende" hvis det nogensinde skulle komme til sådan en krig, altså nu hvor du selv tænker at det kunne ske.

Det er mega ukonstruktivt for forholdet at samle skyts til en evt samværs-sag, men jeg synes faktisk, at det lyder til at Leah vil være i decideret fare i hans varetægt og det trumfer alt andet.

Kæft, hvor lyder det hårdt, og jeg er med på, at han sikkert er kærlig og sød og sjov og gerne vil en masse, når kan er vågen. Men man kan i min optik ikke være alene med en baby, hvis man ikke kan vågne op/holde sig vågen når hun skriger og/eller sidder i en højstol.

Sorry :(

Jeg har tænkt nøjagtig det samme :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan ikke prøver lige at svare alle:

Han vil IKKE til lægen - har forsøgt.

Sidst vores sundhedsplejerske var her, sagde hun "i talte om at i arbejdede på forholdet og egentlig havde overvejet at gå fra hinanden, allerede mens du var gravid, så der må jo være en grund til i stadigvæk er sammen"..

Hun mente det positivt - som om vi var sammen pga kærlighed..

Sandheden er, at mig og Camilels far gik fra hinanden før Camille var fyldt et år - og det VIL jeg ikke igen!

sandheden er at jeg slet ikke kan overskue en hverdag alene, uden meget netværk og med en baby der sover så dårligt..

Sandheden er at jeg slet ikke kan huske hvornår jeg sidst har følt mig elsket.. Hvornår jeg sidst har følt mig som "kæreste"..

Jeg kan godt selv se hvilken retning det går i... Og jeg tror ikke vi kommer udenom minimum at bo fra hinanden en periode.

Jeg har det bare så dårligt med at skulle igennem det her med Leah... Og at Camille skal miste "sin Gert" :boo

Åh, du sidder godt nok i saksen... :( Det er jeg ked af på dine og dine børns vegne... :kram

- i øvrigt er jeg enig med Barbamama: det er frygtelig giftigt og som udgangspunkt helt uacceptabelt at samle skyts mod ens partner på den måde - men at dømme ud fra løbende indlæg herinde, så er det vigtigt, at du har mulighed for at forhindre, at du eventuelt skal udlevere et lille barn til utrygge forhold :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.