tazdiginez

Brokke-tråden 2.0

8,458 indlæg i dette emne

Årh, han er bare så sur og ikke deltagende derhjemme. Er ved at få spat af at være den eneste der rydder op og gør rent :(

Han trænger lidt til at få nogle prioriteringer i orden. Nogen gange tænker jeg at arbejde føles vigtigere end vores lille familie :(

Åhr, øv. :(

Det er ikke nemt at være sammen med en arbejdsnarkoman. Det har jeg også prøvet. De gør det jo for familiens skyld, men det hjælper bare ikke, når man egentlig hellere ville have dem hjemme og nærværende. :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er jeg også!

Jeg er gået i seng.

Skriver, at han må gå i gæsteværelset.

Han er 100% sikkert fuld og jeg magter slet ikke fulde Søren lige nu :(

Og jeg er så ubeskriveligt vred over, at han ikke engang kan styre, at have en fredag eftermiddag/tidlig aften 'fri' uden det kammer over. Og det gør mig trist, at fredagsøl kan få ham til at glemme tid og ansvar :(

Både :( og :angry

Og stort :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Myliona har du ikke en sp du kan få en snak med om søvn?

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhr, øv. :(

Det er ikke nemt at være sammen med en arbejdsnarkoman. Det har jeg også prøvet. De gør det jo for familiens skyld, men det hjælper bare ikke, når man egentlig hellere ville have dem hjemme og nærværende. :kram2

Altså jeg synes jo også det er fantastisk, at han er så ambitiøs og engageret og jeg er skide stolt af, hvad han har opnået. Men når han nu selv har efterspurgt ekstra barsel, og det så pludselig alligevel er et problem med de første fire uger (indtil videre tager han på job i mindst 8 timer i løbet af de fire uger), så bliver jeg altså lidt træt.

Og han kan ikke tage stilling til noget som helst herhjemme, fordi han skal træffe beslutninger på arbejde?!?

For tre uger siden bad jeg ham om at støvsuge førstesalen. Det har han stadig ikke gjort. I sidste uge fortalte jeg, at jeg ikke længere kan samle Aksels legetøj op på gulvet. Idag måtte jeg bukke under og gøre det, fordi han endnu ikke har gjort det. Til anden lægeundersøgelse fik jeg at vide jeg ikke måtte støvsuge og vaske gulv. Intet problem, det skulle han da nok stå for. Han har støvsuget en gang!?! Jeg har jo så måttet klare resten. Det er sgu for sløvt!

Og så fik jeg lige lidt luft. Tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kommer hjem efter 2 1/2 time ved lægevagten også har M ikke ordnet de skide flasker..

Siger nå jeg vil gå i seng..

Hjælper du ikke med flaskerne?

:klap :klap jo selvfølgelig da du har heller ikke siddet i sofaen 1 1/2 time efter Markus sov :klap

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Myliona har du ikke en sp du kan få en snak med om søvn?

:kram

Hun siger det er tænder, at det er almindeligt at nogen børn helt op i to års alderen vågner, at jeg skal lade være at give mad om natten (hun får en flaske ud på morgen)..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mand billigt til salg! Han har været til koncert og nu sidder de fandeme i kælderen og hører HØJ musik og har vækket Noah! Klaphat, idiot og alt muligt andet.

Jeg har trampet hårdt I gulvet og skrevet sms'er og forsøgt at råbe med den stemme jeg ikke har at de skal slukke, men der er ligesom ingen kontakt.

Nøj jeg er gal!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej sus - jeg var satme også blevet vred! Og det der "jeg er så dum og kan ikke finde ud af noget" spiller anders også, og det er mega unfair. Især i situationer hvor de bare har opført sig direkte ubetænksomt og tarveligt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anders havde lovet at tage G om natten her i weekenden. Jeg er grundtræt efter sidste uges mange solonætter med begge piger, hvor Gunvor græd og Inger hostede. Og han lå syg,

G sover 1 ok stræk nu først på natten fra 22 - 3 ca, og der sover hun dejligt i liften først i stuen og så ved siden af sin far, som bringer hende ind til mig, og jeg tager hende resten af natten. Men herefter tager det hende pt over en time at finde ro, men hun spiser stadig med 3 timer imellem amningerne. Så det er ikke meget søvn til mig fra kl 2-3 stykker og frem.

Inger vågnede skrigende kl 01 og kom ind til mig. Fair nok. Men da G så kom ind tøffede A bare tilbage i seng. Og siden da har jeg sovet en halv time, fordi pigerne har vækket mig og hinanden på skift. Og jeg har været for sur til at gå ind og hente ham.

Idiot!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er du sikker på han er træt?

Sofie er allermest vred, når man mener hun skal sove og hun ikke er enig :rolleyes

Skrigende babyer er aldrig fedt :kiss

Altså hans skrige ture starter ofte allerede før kl otte om aftenen...Han får som regel mad mellem 17.30 og 19...og derefter begynder det...så er det sådan on off indtil næste måltid som er 20.30 til 21.30 som regel alt efter længde på hans skrigeture. Derefter så forsøger vi bare at holde ham hen uden skrigeture indtil han ved ti tiden bliver træt...

Det er ok han ikke er træt hvis det er men gad godt vi ku ha aftenen med vågen tid som var uden utilfreds baby...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså hans skrige ture starter ofte allerede før kl otte om aftenen...Han får som regel mad mellem 17.30 og 19...og derefter begynder det...så er det sådan on off indtil næste måltid som er 20.30 til 21.30 som regel alt efter længde på hans skrigeture. Derefter så forsøger vi bare at holde ham hen uden skrigeture indtil han ved ti tiden bliver træt...

Det er ok han ikke er træt hvis det er men gad godt vi ku ha aftenen med vågen tid som var uden utilfreds baby...

:Kram

Det var præcis det samme som os! Det sluttede da hun var omkring 2,5 måned. Hun sover stadig sent så der er stadig ikke meget voksentid om aftenen, men det er meget bedre med en glad baby!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror sørme vi er de heldige vindere af en omgang hånd-fod-mund eller skoldkopper :rolleyes vi har heldigvis heller ikke været særlig meget syge herhjemme siden jul :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er irriterende at mine børn ikke kan sove mere end til kl 06... Jeg har været vågen siden og jeg er vild træt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej sus - jeg var satme også blevet vred! Og det der "jeg er så dum og kan ikke finde ud af noget" spiller anders også, og det er mega unfair. Især i situationer hvor de bare har opført sig direkte ubetænksomt og tarveligt!

:ditto <_<

Har du fået en forklaring her til morgen Susanne? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg har svært ved at ryste nattens perfide sms'er fra særbørnenes mor af <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er en sur og knotten kone i dag :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg har svært ved at ryste nattens perfide sms'er fra særbørnenes mor af <_<

Perfide sms'er om natten? :huh :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg har svært ved at ryste nattens perfide sms'er fra særbørnenes mor af <_<

Åh :( hvad nu?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto <_<

Har du fået en forklaring her til morgen Susanne? :unsure

Næh. Jeg vil ikke snakke om det, når Anna kan høre os.

 

Han har sovet hele natten i kælderen. Han var uden tvivl meget fuld, så jeg er virkelig glad for, at han bare holdt sig dernede - det ved han godt jeg foretrækker. Jeg gad dog godt, at han lige havde fundet mig og sagt undskyld eller bare et eller andet, inden han forsvandt derned.

 

Jeg har haft en lidt træls nat med Sofie - mest af alt har hun bare været vågen mange gange for at spise. Dumme Tiger! <_<

 

Søren stod op med Anna ved 6-tiden og det var også der Sofie syntes det var morgen. Jeg gav hende tøj på og gik ned. Søren sad i sofaen og så meget lille ud. Han spurgte om han skulle tage Sofie, så jeg kunne få morgenmad. 5 min efter kom han ud i køkkenet med hende på armen og sagde:"jeg er simpelthen så træt af det" hvortil jeg uden at kigge på ham svarede:"du er satme heller ikke populær lige nu". Han sagde, at det vidste han godt og så sagde han ikke mere. Ved ikke om han forventede, at jeg skulle sige mere. Det er da ligesom ikke mig, der har et forklaringsproblem?! Og hvorfor f****** siger han ikke undskyld - altså direkte? Det kunne jeg virkelig godt bruge, selvom jeg godt ved, at han på ingen måde er stolt af sig selv og udemærket er klar over, at han har kvajet sig.

 

Anyways. Der har været okay stemning. Jeg gider ikke være sur og Anna ville opfange en sådan ting med det samme og det skal hun ikke. Jeg har taget lur med Sofie i soveværelset - kl. 07 var altså for tidligt at komme ud i barnevognen, især når hun ikke rigtig havde spist siden kl. 03 (lorte-tiger!) og Søren har været med Anna på hendes værelse.

Nu har han taget begge piger med ud i lortevejret, for Anna ville gerne ud :blink

 

Vi må tage snakken senere. Jeg vil gerne have af vide hvad der gik galt for ham og hvad han selv tænker. Og hvad filan der gik galt, så han endte med at stå på Lyngby station i en hel time, selvom jeg kunne se, at togene da kørte hvert 20. minut :unsure

 

Derudover er jeg også nødt til at huske, at sådan noget her normalt kun sker, når han er presset og faktisk ikke har det særlig godt :(

 

I det mindste stod han op med Anna kl. l**** og virker ikke ynkelig over det!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Næh. Jeg vil ikke snakke om det, når Anna kan høre os.

Han har sovet hele natten i kælderen. Han var uden tvivl meget fuld, så jeg er virkelig glad for, at han bare holdt sig dernede - det ved han godt jeg foretrækker. Jeg gad dog godt, at han lige havde fundet mig og sagt undskyld eller bare et eller andet, inden han forsvandt derned.

Jeg har haft en lidt træls nat med Sofie - mest af alt har hun bare været vågen mange gange for at spise. Dumme Tiger! <_<

Søren stod op med Anna ved 6-tiden og det var også der Sofie syntes det var morgen. Jeg gav hende tøj på og gik ned. Søren sad i sofaen og så meget lille ud. Han spurgte om han skulle tage Sofie, så jeg kunne få morgenmad. 5 min efter kom han ud i køkkenet med hende på armen og sagde:"jeg er simpelthen så træt af det" hvortil jeg uden at kigge på ham svarede:"du er satme heller ikke populær lige nu". Han sagde, at det vidste han godt og så sagde han ikke mere. Ved ikke om han forventede, at jeg skulle sige mere. Det er da ligesom ikke mig, der har et forklaringsproblem?! Og hvorfor f****** siger han ikke undskyld - altså direkte? Det kunne jeg virkelig godt bruge, selvom jeg godt ved, at han på ingen måde er stolt af sig selv og udemærket er klar over, at han har kvajet sig.

Anyways. Der har været okay stemning. Jeg gider ikke være sur og Anna ville opfange en sådan ting med det samme og det skal hun ikke. Jeg har taget lur med Sofie i soveværelset - kl. 07 var altså for tidligt at komme ud i barnevognen, især når hun ikke rigtig havde spist siden kl. 03 (lorte-tiger!) og Søren har været med Anna på hendes værelse.

Nu har han taget begge piger med ud i lortevejret, for Anna ville gerne ud :blink

Vi må tage snakken senere. Jeg vil gerne have af vide hvad der gik galt for ham og hvad han selv tænker. Og hvad filan der gik galt, så han endte med at stå på Lyngby station i en hel time, selvom jeg kunne se, at togene da kørte hvert 20. minut :unsure

Derudover er jeg også nødt til at huske, at sådan noget her normalt kun sker, når han er presset og faktisk ikke har det særlig godt :(

I det mindste stod han op med Anna kl. l**** og virker ikke ynkelig over det!

Åh for hulen Sus :( Jeg får så ondt i maven. Du ved jeg forstår :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh for hulen Sus :( Jeg får så ondt i maven. Du ved jeg forstår :kram2

Jeg ved at du (desværre) forstår. Tak :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil væk.

Vi har begge piger..

Leah har haft en rigtig god nat! Så har kun været inde ved hende 2 gange.. Camille kom ind på et tidspunkt, og kunne ikke helt finde ro.. Men 3 opvågninger for mig, er bedre end den sidste uge!

Min kæreste tog Leah - hun stod først op kl 7!!! Men satte hende i højstolen, og kunne høre han så snorkede :(

Og han har sovet på sofaen siden.. Da jeg gik på toilet, vækkede jeg ham og sagde om han ville kigge efter børnene uden at sove "det kan jeg ikke" også snorkede han videre :boo

Er så skuffet.. Ved virkelig ikke hvad filan jeg skal gøre... Det her er bare slet ikke holdbart! Jeg vil ikke mere :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min forbandede søster! :angry

"Håber O har givet besked (men tvivler) men han skal arbejde i dag og kommer derfor ikke med."

Drengen er 15! Så må du sgu give besked for ham, når du TVIVLER! :klap

Ikke mere end 10 minutter tidligere sad vi og snakkede med Theodor om alle dem der kommer senere - inkl. store fætter O. <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og ja - jeg overvejer vi ikke skal være sammen...

Men han hører hende ikke om natten. Og pt er det grund nok til at blive sammen... Fordi han ikke skal have ansvaret alene :( altså come On, hun sad og skreg ham ind i hovede lige ved siden af i højstolen mens han sov :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og ja - jeg overvejer vi ikke skal være sammen...

Men han hører hende ikke om natten. Og pt er det grund nok til at blive sammen... Fordi han ikke skal have ansvaret alene :( altså come On, hun sad og skreg ham ind i hovede lige ved siden af i højstolen mens han sov :(

Ej, det er simpelthen så skræmmende, det der! :o :(

 

Du lod hende ikke sidde, vel? :unsure At han ikke kan have ansvaret alene, er i min optik ikke grund til at blive sammen. Så må han jo lade være med at have hende alene! Han er da på ingen måde opgaven voksen alligevel. Sørgeligt, men sandt :(

 

Pas på dig selv og dine piger, søde :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.