tazdiginez

Brokke-tråden 2.0

8,458 indlæg i dette emne

Måske mere ked-af-det end brok men...

Manden og jeg har begge følelsen af at vi glider fra hinanden :boo :( :boo

:kram

I det mindst ved I begge at I har det sådan og kan jo netop gøre noget for at ændre det :kiss

Men det er dræbende når forholdet glider

Edit: pt har jeg selv svært ved at sige ret mange pæne ting om min mand, det mest positive indtil igår var at han laver gode frikadeller og sovs :o men så ud af det blå så jeg igen tegn på hvorfor det er ham jeg elsker. Men vi glider også og det med at holde fast/holde ved og holde af hinanden med fokus på kærligheden, er meget svært i travl små børns hverdag hvor man konstant er presset

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Synes det er über trættende at kunder kommer forbi vores hus kl 18 for at bytte bil!!! Det sker i hvert fald to gange om ugen, og jeg synes ikk det er OK!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min irriterende mand har ikke indgivet sommerferieønsker på jobbet <_< så nu har han fået tildelt de mest irriterende uger (26, 27, 28), som endda er ude for Williams børnehaves lukkeuger.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske mere ked-af-det end brok men...

Manden og jeg har begge følelsen af at vi glider fra hinanden :boo :( :boo

 

:kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min irriterende mand har ikke indgivet sommerferieønsker på jobbet <_< så nu har han fået tildelt de mest irriterende uger (26, 27, 28), som endda er ude for Williams børnehaves lukkeuger.

<_< flot hr. mand :rolleyes Havde I talt om, hvilke uger han skulle bede om?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske mere ked-af-det end brok men...

Manden og jeg har begge følelsen af at vi glider fra hinanden :boo :( :boo

:kiss :kiss :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

suk, min mor :klap

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor kan jeg ikke finde ud af at putte børn???

Skal børn igennem perioder hvor de skriger?? Hvordan filan får man dem til at falde i søvn i sengen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

<_< flot hr. mand :rolleyes Havde I talt om, hvilke uger han skulle bede om?

Nej for han har ikke nævnt med er ord, at han skulle planlægge ferie :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bestilte dåbs invitationer fra vistaprint for to uger siden...de skulle være leveret den 2...og er her først nu..well så er kuverterne ikke med og der er mærker i dem grundet indpakning..hold nu op jeg sys det er piv ringe...og dåben er om under 3 uger så når ikke at få nogle nye..

Godt vi da har meldt dato ud til dem der skal med...

Men ja bestilte for at gøre det nemt...og så blev det alligevel ikke bedre end hvis jeg havde lavet nogle selv og sendt...

Så vista print første og sidste gang jeg handler hos dem!

Har du prøvet at kontakte dem? Det kan jo godt være, de kan nå at rette op på det. Så vidt jeg ved, har de jo også sådan en ekspreslevering, og når nu fejlen er deres... Et forsøg værd?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

4. Uge med sygdom er nu påbegyndt! (Pånær 3dage i sidste uge)

3ud af 4 i hytten er nedlagt med høj feber.

2af dem også med øjenbetændelse og en af dem har lige overbrækket sin seng og sin mor...

Halle-fucking-luja!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er krøbet sammen på sofaen med en spand og et glas koldt vand.. Har den ondeste kvalme! :puke Aner ikke hvor det kommer fra, jeg har ikke spist anderledes end Storm, og han har det fint! Og jeg har ikke været sammen med andre mennesker siden fredag.. :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er krøbet sammen på sofaen med en spand og et glas koldt vand.. Har den ondeste kvalme! :puke Aner ikke hvor det kommer fra, jeg har ikke spist anderledes end Storm, og han har det fint! Og jeg har ikke været sammen med andre mennesker siden fredag.. :boo

Kan det ikke være graviditeten? Jeg havde sådan en jævn, underliggende kvalme i 1. Trimester, men har nogle gange i 2. Og 3. Være overvældet af en ret stærk, ret pludselig kvalme. Den ene gang måtte jeg køre ind i nødsporet og stå der til frit skue :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan det ikke være graviditeten? Jeg havde sådan en jævn, underliggende kvalme i 1. Trimester, men har nogle gange i 2. Og 3. Være overvældet af en ret stærk, ret pludselig kvalme. Den ene gang måtte jeg køre ind i nødsporet og stå der til frit skue :rolleyes

Jeg tror det ikke, det har udviklet sig til en fullblown mavebug, med både det ene og det andet... :puke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dumme arbejdstider.. For en gangs skyld har N taget fri, gået tidligt i seng og været i godt humør -og så sidder jeg her og har nattevagt.. Er det for meget for langt at have en enkel normal nat med min elskede skat?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At have været vågen med W i over 1 time allerede <_< og nu begynder N også at drille og ikke vil sove!

Ballade unger altså! Søvn er ikke en straf, søvn er virkelig dejligt. Nå!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand er syg, Inger er syg, og om 16 minutter offentliggøres fyringerne i en massiv fyringsrunde på arbejdet... Gå hjem tirsdag - du er jo fuld!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand er syg, Inger er syg, og om 16 minutter offentliggøres fyringerne i en massiv fyringsrunde på arbejdet... Gå hjem tirsdag - du er jo fuld!!

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand er syg, Inger er syg, og om 16 minutter offentliggøres fyringerne i en massiv fyringsrunde på arbejdet... Gå hjem tirsdag - du er jo fuld!!

Yikes!

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

4. Uge med sygdom er nu påbegyndt! (Pånær 3dage i sidste uge)

3ud af 4 i hytten er nedlagt med høj feber.

2af dem også med øjenbetændelse og en af dem har lige overbrækket sin seng og sin mor...

Halle-fucking-luja!

Det lyder jo som et sandt mareridt! :o

Håber I fik sovet lidt og har det bedre i dag :kram2

 

Min mand er syg, Inger er syg, og om 16 minutter offentliggøres fyringerne i en massiv fyringsrunde på arbejdet... Gå hjem tirsdag - du er jo fuld!!

Ouch! :(

LilleMi´s kæreste er også syg. Så det er vist bedst for alle parter, at udskyde hyggen til alle er friske. God bedring med familien :kiss

 

Edit: hvad var konklusionen på fyringsrunden? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

 

 

Ouch! :(

LilleMi´s kæreste er også syg. Så det er vist bedst for alle parter, at udskyde hyggen til alle er friske. God bedring med familien :kiss

 

Edit: hvad var konklusionen på fyringsrunden? :unsure

ja, lortedag... 

men jeg har dog stadig mit arbejde... ved ikke, om andre i min sektion er ramt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja, lortedag... 

men jeg har dog stadig mit arbejde... ved ikke, om andre i min sektion er ramt

Pyh :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pyh :kiss

Ja.. Har dog lige fundet ud af, at jeg i hvert fald har mistet én kollega.. Fandeme en underlig følelse altså

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja.. Har dog lige fundet ud af, at jeg i hvert fald har mistet én kollega.. Fandeme en underlig følelse altså

Sikke en lorte dag. Øv!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når min mand kommer retur fra arbejde - 1 time derop og en time hjem. Så er han syg! Han er SÅ ramt. Og jeg er med migræne

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.