tazdiginez

Brokke-tråden 2.0

8,458 indlæg i dette emne

Hold op, hvor er der mange med dårlig mave lige for tiden. På Facebook har jeg set de første fire, der brokkede sig over det og herinde er der også en del, inklusiv mig selv.

 

God bedring til alle, der må have det skidt :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nederen. Så skal du vel ikke betale ekstra alligevel?

Og 18. februar? Seriøst, der er jo flere år til (det er min terminsdag ;) )

 

Hmm.. Det kan måske godt betale sig at brokke sig lidt. Skrev til Elgiganten i går og fik svar hertil morgen om at de altså ikke kunne gøre noget ved det. For 30 minutter siden fik jeg en mail om at det nu var afsendt fra lageret. :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm.. Det kan måske godt betale sig at brokke sig lidt. Skrev til Elgiganten i går og fik svar hertil morgen om at de altså ikke kunne gøre noget ved det. For 30 minutter siden fik jeg en mail om at det nu var afsendt fra lageret. :yay

Wuhu, hvor dejligt :glad Så gik det trods alt hurtigere for dig end mig :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wuhu, hvor dejligt :glad Så gik det trods alt hurtigere for dig end mig :D

 

Du kan nå det endnu ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

åh gud, nu med mand, som føler, at han er ved at blive syg.... dét magter jeg ikke

Crap shit!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Orker ikke de her dage med nul overskud og hovedpine :-( Den her graviditet må bare ikke være nem

Og uden gener

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu vil jeg virkelig gerne snart have et dankort, jeg kan bruge. Først sender de til den forkerte adresse, hvor der så er en der åbner brevet og sender det tilbage - banken sender bare det åbnede brev videre til mig. Det kan jeg jo ikke bruge til en fis, så jeg ringer og beder dem sende et nyt, denne gang til den rigtige adresse. De sender et nyt, som er forsinket, fordi det skal forbi den forkerte adresse igen, hvor det så ikke bliver åbnet denne gang, men bare sendt retur. Nåh, det kommer endelig frem, og så er det kraftedeme til den forkerte konto. Ringer til dem igen, og får et nyt kort, denne gang sendt til den rigtige adresse. Jeg venter på koden, som ikke kommer, men bliver oplyst, at vi har fælles kode. Jeg står så nede i Superbrugsen, og koden virker ikke. Ringer igen, og får oplyst, at det var koden til det første kort de sendte, jeg skulle bruge. Men de sender en ny kode. Den er endelig kommet, og nu burde alt være som det skulle være. Bortset fra, at jeg så lige har prøvet at købe noget på nettet - betaling afvist.  :shooter Er spændt på hvad de siger, når jeg nu ringer til dem. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske mere ked-af-det end brok men...

Manden og jeg har begge følelsen af at vi glider fra hinanden :boo :( :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske mere ked-af-det end brok men...

Manden og jeg har begge følelsen af at vi glider fra hinanden :boo :( :boo

:kiss Noget i vil arbejde på at rette op på?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske mere ked-af-det end brok men...

Manden og jeg har begge følelsen af at vi glider fra hinanden :boo :( :boo

:kram :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske mere ked-af-det end brok men...

Manden og jeg har begge følelsen af at vi glider fra hinanden :boo :( :boo

 

:kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske mere ked-af-det end brok men...

Manden og jeg har begge følelsen af at vi glider fra hinanden :boo :( :boo

:kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske mere ked-af-det end brok men...

Manden og jeg har begge følelsen af at vi glider fra hinanden :boo :( :boo

Åh :( I er jo også i en svær tid med to små børn, logistik osv. Måske bliver det bedre? :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske mere ked-af-det end brok men...

Manden og jeg har begge følelsen af at vi glider fra hinanden :boo :( :boo

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske mere ked-af-det end brok men...

Manden og jeg har begge følelsen af at vi glider fra hinanden :boo :( :boo

:kram2

Har det mon noget at gøre med at det er lidt hårdt med ungerne?

De dage mine drenge driller mest, har jeg lyst til at smide J laaaaangt væk :Blush og ham ligeså med mig :( Fordi der går ALT op i at få det til at virke med drengene. Og er der endelig ro på dem, så orker vi nærmest ikke at tale sammen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fatter ikke, at min mand slet ikke forstår, at jeg er træt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bestilte dåbs invitationer fra vistaprint for to uger siden...de skulle være leveret den 2...og er her først nu..well så er kuverterne ikke med og der er mærker i dem grundet indpakning..hold nu op jeg sys det er piv ringe...og dåben er om under 3 uger så når ikke at få nogle nye..

Godt vi da har meldt dato ud til dem der skal med...

Men ja bestilte for at gøre det nemt...og så blev det alligevel ikke bedre end hvis jeg havde lavet nogle selv og sendt...

Så vista print første og sidste gang jeg handler hos dem!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bestilte dåbs invitationer fra vistaprint for to uger siden...de skulle være leveret den 2...og er her først nu..well så er kuverterne ikke med og der er mærker i dem grundet indpakning..hold nu op jeg sys det er piv ringe...og dåben er om under 3 uger så når ikke at få nogle nye..

Godt vi da har meldt dato ud til dem der skal med...

Men ja bestilte for at gøre det nemt...og så blev det alligevel ikke bedre end hvis jeg havde lavet nogle selv og sendt...

Så vista print første og sidste gang jeg handler hos dem!

Ej hvor surt <_<

Jeg har handlet hos dem mange gange. Og jeg har altid kun oplevet at få tingene leveret længe før.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor surt <_<

Jeg har handlet hos dem mange gange. Og jeg har altid kun oplevet at få tingene leveret længe før.

:ditto Og rigtig gode resultater hver gang

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2

Har det mon noget at gøre med at det er lidt hårdt med ungerne?

De dage mine drenge driller mest, har jeg lyst til at smide J laaaaangt væk :Blush og ham ligeså med mig :( Fordi der går ALT op i at få det til at virke med drengene. Og er der endelig ro på dem, så orker vi nærmest ikke at tale sammen.

Sådan er det nemlig lige præcis også hos os! Dejligt at høre en sætte ord på det, for jeg har haft brug for at vide at det er sådan det kan være lige nu..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan er det nemlig lige præcis også hos os! Dejligt at høre en sætte ord på det, for jeg har haft brug for at vide at det er sådan det kan være lige nu..

"Godt" at høre vi ikke er alene.

Vi har lovet hinanden, at vi ikke engang må overveje om vi mon ikke hører sammen, før vores mindste (ufødte!) barn er blevet 3 år ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske mere ked-af-det end brok men...

Manden og jeg har begge følelsen af at vi glider fra hinanden :boo :( :boo

:kram

Det er bare hårdt for parforholdet at få børn...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan er det nemlig lige præcis også hos os! Dejligt at høre en sætte ord på det, for jeg har haft brug for at vide at det er sådan det kan være lige nu..

Sådan tror jeg, at det er for rigtig mange :kram2 Og netop også derfor, at de kloge siger, at man "skal" holde sammen de første 3 år, for derefter bliver det lettere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

"Godt" at høre vi ikke er alene.

Vi har lovet hinanden, at vi ikke engang må overveje om vi mon ikke hører sammen, før vores mindste (ufødte!) barn er blevet 3 år ;)

Det synes jeg lyder som en go plan! Og så skal man sørge for kæreste-aftener så ofte som det er muligt. Gerne hvor man også kommer ud af huset - så man har noget i hverdagens nogengange trælse tummerum at se frem til...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan tror jeg, at det er for rigtig mange :kram2 Og netop også derfor, at de kloge siger, at man "skal" holde sammen de første 3 år, for derefter bliver det lettere.

Ja det tror jeg også - jeg har også sagt til husbonden at det nok skal blive bedre, når han snakker om al det sex vi havde før vi fik børn...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.