tazdiginez

Brokke-tråden 2.0

8,458 indlæg i dette emne

Og nu også mega ked Caroline da jeg afleverede meget tidligt i bhv som de ikke er vant til

Æv det lyder bare som en generel skod dag for jer alle... :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Allerførste barselsdag og så mener manden at Erica stadig er syg. Det mener jeg ikke, så jeg havde tænkt hun kunne få en kort dag i bh. Men manden overtrumfer mig og siger da han tager på arbejde "kan du så have en god dag hjemme sammen med mor" :prik

Jeg har bare ingen tålmodighed, trænger til bare at være selv og kan ikke overskue en fræk energifyldt datter <_<

Ej hvad sker der lige det for?!! Nøj jeg kan godt forstå hvis du er muggen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Æv det lyder bare som en generel skod dag for jer alle... :kram

Det er det også... Især fordi Caroline skulle hjem og sove hos mormor på fredag, og det er lang tid siden pga vores uoverensstemmelser..... Og jeg kan ikk lide at min mor er skidt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Møde i børnehaven aflyst pga. Sygdom :prik Nu har jeg fået en fridag for at få det til at hænge sammen. Så har de bare at hoste op med en tid SNART! :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En syg mand herhjemme <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Møde i børnehaven aflyst pga. Sygdom :prik Nu har jeg fået en fridag for at få det til at hænge sammen. Så har de bare at hoste op med en tid SNART! :P

Ej hvor skod Louise! Det er træls når man har taget fri for det, men der er godt nok også bare influenza epidemi lige nu... Håber at i snart får en tid. Det er jo spændende sådan noget - og ku forestille mig at du havde glædet dig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Allerførste barselsdag og så mener manden at Erica stadig er syg. Det mener jeg ikke, så jeg havde tænkt hun kunne få en kort dag i bh. Men manden overtrumfer mig og siger da han tager på arbejde "kan du så have en god dag hjemme sammen med mor" :prik

Jeg har bare ingen tålmodighed, trænger til bare at være selv og kan ikke overskue en fræk energifyldt datter <_<

Ej <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Astrid var lige faldet til ro og i søvn, og så kommer de og skal tage blodprøve <_< Og har kun 10% strøm tilbage :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sendte Tobias i dagpleje og så har han fået feber igen...og er nu hjemme og putter hos mig...suk gå væk sygdom

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold op hvor er der meget sygdom. Børnehaven har skrevet, at der kun er vikarer i eftermiddag, og at man gerne må hente tidligt, hvis man kan.

Så jeg smutter hen efter Theo, så snart Lily tillader det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores børnehave er også ramt hårdt af sygdom. Sidste uge holdt Lilly fri flere dage, jeg følte simpelthen ikke de havde overskud til alle børn...

 

Håber det blir en god uge i næste uge med mange der holder vinterferie, mens Lilly skal i børnehave. Forhåbentlig hygge og ro der ovre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Allerførste barselsdag og så mener manden at Erica stadig er syg. Det mener jeg ikke, så jeg havde tænkt hun kunne få en kort dag i bh. Men manden overtrumfer mig og siger da han tager på arbejde "kan du så have en god dag hjemme sammen med mor" :prik

Jeg har bare ingen tålmodighed, trænger til bare at være selv og kan ikke overskue en fræk energifyldt datter <_<

 

Ej, det var jo ikke lige sådan barslen skulle indledes  :klap Håber at I trods alt er endt med at få en fin dag alligevel :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

4 timers søvn.... Hænger dårligt sammen og først nu er det gået op for mig, hvor heldig min mor har været. Hun fik en blodprop i hjernen og er allerede hjemme i dag....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror at jeg kunne gøre alt for en bigmac menu lige nu. Det er det eneste jeg har lyst til at spise. Hvorfor er mcd så langt væk???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Aaaargghhhhh. 41+2 og STADIG gravid. Er nået til det punkt hvor jeg bare ikke magter det mere. Synes den her graviditet har varet forevigt og jeg kunne slet ikke overskue det da jeg vågnede i morges og stadig havde baby indvendig. Tudede uafbrudt i 3 timer (også under booking af 41+3 undersøgelse med jordmoderen), mens kæresten gik hjælpeløst rundt. Alle jeg kender som havde termin både før og efter mig har født, og føler virkelig verden er et uretfærdigt sted. Føler mig forrådt af min krop og forrådt af baby. Hvorfor kan kroppen ikke finde ud af at sætte en fødsel i gang og hvorfor kan baby ikke bevæge sig mod udgangen???

 

Var åbnet 2 cm og med 1 cm livmoderhals tilbage for 9 dage siden, det giver bare ingen mening. ARHHHJJJGGGHHHH... Havde bare ikke regnet med at igangsættelse skulle blive en del af min graviditetshistorie, eftersom jeg har haft mensmurren og kraftige plukveer i halvanden måned. KOM NU UD BABY. :( :( :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vi skal bruger 2-3 timer på at putte en baby, der bare skriger lige meget hvad man gør... Det har stået på i 3 dage nu. Jeg magter ikke mere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aaaargghhhhh. 41+2 og STADIG gravid. Er nået til det punkt hvor jeg bare ikke magter det mere. Synes den her graviditet har varet forevigt og jeg kunne slet ikke overskue det da jeg vågnede i morges og stadig havde baby indvendig. Tudede uafbrudt i 3 timer (også under booking af 41+3 undersøgelse med jordmoderen), mens kæresten gik hjælpeløst rundt. Alle jeg kender som havde termin både før og efter mig har født, og føler virkelig verden er et uretfærdigt sted. Føler mig forrådt af min krop og forrådt af baby. Hvorfor kan kroppen ikke finde ud af at sætte en fødsel i gang og hvorfor kan baby ikke bevæge sig mod udgangen???

Var åbnet 2 cm og med 1 cm livmoderhals tilbage for 9 dage siden, det giver bare ingen mening. ARHHHJJJGGGHHHH... Havde bare ikke regnet med at igangsættelse skulle blive en del af min graviditetshistorie, eftersom jeg har haft mensmurren og kraftige plukveer i halvanden måned. KOM NU UD BABY. :( :( :(

Stort stort kram :kiss

Kom ind til os i februartermin hvis du har lyst. Vi vil gerne lytte, brokke og være trætte af det hele sammen med dig. Det er bare dødfrustrerende med denne her venteperiode :( Man er i limbo og kan intet. Jeg er allerede træt af det og er ikke engang gået over tid endnu. Tør slet ikke tænke på hvordan du har det :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

250 kroner for to biografbilletter :O

IMAX?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

IMAX?

Nix, Big Bio. Og der er overhængende risiko for, jeg falder i søvn, når nu man kan ligge helt ned :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nix, Big Bio. Og der er overhængende risiko for, jeg falder i søvn, når nu man kan ligge helt ned :D

Du snorker ikke vel?

Jeg så en af de 8 Harry Potter film i semi-liggende stol - og min (fremmede) sidemand snorkede næsten hele filmen <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du snorker ikke vel?

Jeg så en af de 8 Harry Potter film i semi-liggende stol - og min (fremmede) sidemand snorkede næsten hele filmen <_<

Haha, nej, det gør jeg ikke :D

Men nu ser det ud til, at vi ikke kan komme afsted alligevel, og det vil jeg så godt brokke mig over <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

4 timers søvn.... Hænger dårligt sammen og først nu er det gået op for mig, hvor heldig min mor har været. Hun fik en blodprop i hjernen og er allerede hjemme i dag....

Det er godt nok hurtigt alligevel!! :blink Hvor kan det være?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

... Jeg blev såmænd tacklet i dag af ældre dame med gangstativ, der ville problematisere, at jeg hørte musik og kiggede på min telefon, imens jeg var afsted med barnevognen. Hun var godt nok svær at slippe af med - og min bemærkning om, at jeg selv godt nok meget sjældent standser fremmede mennesker og kommenter på dem, hørte hun tilsyneladende ikke... Geeeez... :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

... Jeg blev såmænd tacklet i dag af ældre dame med gangstativ, der ville problematisere, at jeg hørte musik og kiggede på min telefon, imens jeg var afsted med barnevognen. Hun var godt nok svær at slippe af med - og min bemærkning om, at jeg selv godt nok meget sjældent standser fremmede mennesker og kommenter på dem, hørte hun tilsyneladende ikke... Geeeez... :rolleyes

Åh Gud! Ældre mennesker kan viiiirkelig være nogle regulære bitches m/k...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.