tazdiginez

Brokke-tråden 2.0

8,458 indlæg i dette emne

Leah skriger og bæster at sove.. Ved ikke hvordan jeg skal få vendt det puttehelvede... Er så træt, træt af lortesøvn og putninger.

Og det går helt elendigt herhjemme...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Leah skriger og bæster at sove.. Ved ikke hvordan jeg skal få vendt det puttehelvede... Er så træt, træt af lortesøvn og putninger.

Og det går helt elendigt herhjemme...

Hvor gammel er hun nu? Hvilken form for skrig er det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Leah skriger og bæster at sove.. Ved ikke hvordan jeg skal få vendt det puttehelvede... Er så træt, træt af lortesøvn og putninger.

Og det går helt elendigt herhjemme...

 

Tjek Facebook :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ligger på sofaen og glor ligegyldigt tv - kan ikke foretage mig så pokkers meget andet med den forbandede bækkenløsning. Men føler mig så forfærdelig doven ved at ligge her og glo hele dagen <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ligger på sofaen og glor ligegyldigt tv - kan ikke foretage mig så pokkers meget andet med den forbandede bækkenløsning. Men føler mig så forfærdelig doven ved at ligge her og glo hele dagen <_<

Det skal du ikke ha dårlig samvittighed over! Du skal passe på dig selv og slappe af på de "dårlige" dage. Giv dig selv lov til det - og på de gode dage kan du lave noget ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Leah skriger og bæster at sove.. Ved ikke hvordan jeg skal få vendt det puttehelvede... Er så træt, træt af lortesøvn og putninger.

Og det går helt elendigt herhjemme...

Har du snakket med Sp om det? Er hun en du har en go kemi med? For vores har været helt fantastisk ifht flere ting - og med hjælp til vores 3-årige, som vi havde svært ved at putte.

Hvor lang tid er leah vågen fra den sidste lur inden hun blir puttet? Og hvor længe har det stået på?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det skal du ikke ha dårlig samvittighed over! Du skal passe på dig selv og slappe af på de "dårlige" dage. Giv dig selv lov til det - og på de gode dage kan du lave noget ;)

Tak søde :kiss

Det er ikke så meget dårlig samvittighed, men mere følelsen af at jeg ikke rigtigt kan foretage mig andet end at gå på toilettet :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder jo som et sandt mareridt! :o

Håber I fik sovet lidt og har det bedre i dag :kram2

Ouch! :(

LilleMi´s kæreste er også syg. Så det er vist bedst for alle parter, at udskyde hyggen til alle er friske. God bedring med familien :kiss

Edit: hvad var konklusionen på fyringsrunden? :unsure

Luna har lidt mere energi i dag, men har stadig feber, mega hoste og øjenbetændelse.

Liff er om/off pyller med feber, snot i lange baner, massiv hoste og øjenbetændelse.

Mads har mega feber, ondt i kroppen, hoster og sover konstant.

Jeg prøver så imens at holde snuden oven vande! Har dog et "hold" i lænden - kom pludseligt i søndags. Så jeg går som en krøpling, drikker spandevis af kaffe og gør mit bedste!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bliver sindssyg! Den migræne vil bare ikke skride

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak søde :kiss

Det er ikke så meget dårlig samvittighed, men mere følelsen af at jeg ikke rigtigt kan foretage mig andet end at gå på toilettet :rolleyes

Nåhhh, så er det jo bare med at få fundet en go serie du kan blive helt hooked på, så du glemmer at det er træls bare at ligge og være doven. PS det er sjældent at en mor er doven - specielt når hun blir mor til to - så det er nu du skal dovne! Dovn' for pokker, dovn'!!! :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tigerramt baby og syg storesøster. Hvor kan man købe ekstra hænder og arme henne ??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja, lortedag...

men jeg har dog stadig mit arbejde... ved ikke, om andre i min sektion er ramt

Årh det var da dejligt. Men øv med kollegaen :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tigerramt baby og syg storesøster. Hvor kan man købe ekstra hænder og arme henne ??

Hvis du finder et godt tilbud, så køb en helt palle! Jeg tager gerne et par ekstra sæt i hvert fald!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har en ekstrem mor syg tumling som ikke er helt frisk...en urolig baby der har svært ved at sove her i eftermiddag...

Og nu er manden kommet hjem og har et par fridage men siger han føler han er på vej til at blive syg...øv altså!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tigerramt baby og syg storesøster. Hvor kan man købe ekstra hænder og arme henne ??

:ditto

Hvis du finder de ekstra lemmer et sted må du da gerne lige sige til eller endnu bedre smide et link :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis du finder et godt tilbud, så køb en helt palle! Jeg tager gerne et par ekstra sæt i hvert fald!

Også mig!

Vi kan dele portoen måske ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Også mig!

Vi kan dele portoen måske ;)

Deal :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Oh fuck jeg har stor respekt for enlige forældre... Sweet Jesus, jeg er træt og nederen fesenmor. Borgmester af nederenkøbing right here!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hahaha :lolhit Bk piger har nu en hel speciel humor..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Oh fuck jeg har stor respekt for enlige forældre... Sweet Jesus, jeg er træt og nederen fesenmor. Borgmester af nederenkøbing right here!

hvis du er borgmesteren, så er jeg altså præsident! Jeg har 1 mål når jeg vågner om morgenen: få os alle bragt levende frem til sovetid igen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvis du er borgmesteren, så er jeg altså præsident! Jeg har 1 mål når jeg vågner om morgenen: få os alle bragt levende frem til sovetid igen!

Haha - lad os bare deles om titlerne :lol Lige nu glæder jeg mig bare virkelig til at kunne putte den store. og så forhåbentligt vil den lille spille bold på søvnfronten i aften.

Pt ser vi Frost igen igen igen og jeg har lige husket, at jeg jo ikke fil købt ind, så jeg skal enten bestille pizza eller lave havregrød til min datter i aften.. Den her dag...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha - lad os bare deles om titlerne :lol Lige nu glæder jeg mig bare virkelig til at kunne putte den store. og så forhåbentligt vil den lille spille bold på søvnfronten i aften.

Pt ser vi Frost igen igen igen og jeg har lige husket, at jeg jo ikke fil købt ind, så jeg skal enten bestille pizza eller lave havregrød til min datter i aften.. Den her dag...

Vi skal have rugbrødsmadder, så her er det altså heller ikke fancy! Jeg har mega meget lyst til McD, men det føles altså også ret fesent over for W (igen!).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal have rugbrødsmadder, så her er det altså heller ikke fancy! Jeg har mega meget lyst til McD, men det føles altså også ret fesent over for W (igen!).

Vores rugbrød er muggent :lolhit (altså hvor utjekket er jeg lige)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores rugbrød er muggent :lolhit (altså hvor utjekket er jeg lige)

Dit mugne rugbrød gav et stort smil på læben hos mig. Intet er så skidt at det ikke er godt for noget ;)

Jeg var så overskudsagtig (læs: DUM!!! At gå i seng klokken 23) at jeg bagte rugbrød i går aftes. Jow jow, sådan kan man også bruge sine sidste kræfter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At ligge ALENE og fimse i sengen under en varm dyne i fuldstændig stilhed...

... og være nødt til at stå op, ikke fordi børnene behøver en, men for at nå i bad og soignere sig inden søde svigermor kommer på besøg. Æv :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.