tazdiginez

Brokke-tråden 2.0

8,458 indlæg i dette emne

Haha - lad os bare deles om titlerne :lol Lige nu glæder jeg mig bare virkelig til at kunne putte den store. og så forhåbentligt vil den lille spille bold på søvnfronten i aften.

Pt ser vi Frost igen igen igen og jeg har lige husket, at jeg jo ikke fil købt ind, så jeg skal enten bestille pizza eller lave havregrød til min datter i aften.. Den her dag...

Den er nem - pizza. Fordi kold pizza er skidego frokost, og så er der ikke travlt med at handle imorgen :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Den er nem - pizza. Fordi kold pizza er skidego frokost, og så er der ikke travlt med at handle imorgen :p

I like the way you think :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er kun tirsdag, og jeg er allerede dødtræt. Det er sgu for tidligt, når A først kommer hjem torsdag.. <_<

Der har også bare samlet sig alt for meget denne uge, men det har bare ikke kunnet planlægges anderledes :( I går var jeg på besøg på mit arbejde, i dag har jeg været en tur i Aalborg, i morgen skal Lucca til KST fra morgenen, og Theodor holder fri fra børnehave, fordi vi skal besøge vuggestuen (som han savner)..

Heldigvis ingen planer torsdag! :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pyh for en dag med halv syg tumling...håber på en god nat ! Er ikke fan af mor syg dreng og så er manden kommet hjem og siger han føler han er ved at blive syg...suk!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

J skulle satme have en på lampen, da han til aftensmaden hvor jeg sidder total opløst af udmattelse og ked-af-det-hed, og synes at det var SÅ hårdt fordi de får besøg på jobbet i morgen fra Stokholm - altså det er ikke engang nogen der skal snakke med ham. Og så var der også noget med at han ikke var kommet på toilettet lige da han trængte fordi han var på tur i dag.

Åååååh staaaaaaaakkels J.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

J skulle satme have en på lampen, da han til aftensmaden hvor jeg sidder total opløst af udmattelse og ked-af-det-hed, og synes at det var SÅ hårdt fordi de får besøg på jobbet i morgen fra Stokholm - altså det er ikke engang nogen der skal snakke med ham. Og så var der også noget med at han ikke var kommet på toilettet lige da han trængte fordi han var på tur i dag.

Åååååh staaaaaaaakkels J.

:haha Jeg tvivler ikke på du har en god mand, det gør jeg virkelig ikke! :biglove Men ud fra hvad du fortæller, så er han samtidig sååååå typisk MAND! :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder på sygehuset med lede plukveer og smerter i maven. Min mor er indlagt, muligt med en blodprop

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder på sygehuset med lede plukveer og smerter i maven. Min mor er indlagt, muligt med en blodprop

Ej for fanden da! :o :kram Håber på det bedste for jer :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder på sygehuset med lede plukveer og smerter i maven. Min mor er indlagt, muligt med en blodprop

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder på sygehuset med lede plukveer og smerter i maven. Min mor er indlagt, muligt med en blodprop

Ej for fanden da. Tanker din vej :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var en blodprop, hun skal i CT scanning og indlægges på neurologisk. Hader at forlade min mor der....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var en blodprop, hun skal i CT scanning og indlægges på neurologisk. Hader at forlade min mor der....

Ej, hvor væmmeligt :(

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var en blodprop, hun skal i CT scanning og indlægges på neurologisk. Hader at forlade min mor der....

Åh nej :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gud hvor er det irriterende at vide at man har b&j is i fryseren som skulle hygges med idag efter en hård weekend og mandag, men pga nattevagten i nat har jeg sovet til kl 14 - igen fra kl 16-19 - og nu er jeg klar til at spise is men skal i seng fordi jeg har dagvagt imorgen :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var en blodprop, hun skal i CT scanning og indlægges på neurologisk. Hader at forlade min mor der....

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, hvor har jeg mange smerter i maven. Kan ikke bøje mig forover

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pludselige smerter der vækker mig ud af ingenting

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mie der vågnede 3:30 vil ind og putte i sengen men bare tumler og nu ikke gider sove mere. Og mig der er så vågen jeg ikke får sovet mere. Jamen 5 timer er da også rigelig til en lang arbejdsdag skat.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Få timers søvn og i alvorligt dårligt humør!

Skal nå ind og aflevere børn, lufte min mors hunde, videre til jordemoder, retur til hundene og så til sygehuset...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Få timers søvn og i alvorligt dårligt humør!

Skal nå ind og aflevere børn, lufte min mors hunde, videre til jordemoder, retur til hundene og så til sygehuset...

Pas på dig selv og baby :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Få timers søvn og i alvorligt dårligt humør!

Skal nå ind og aflevere børn, lufte min mors hunde, videre til jordemoder, retur til hundene og så til sygehuset...

Søde altså.. :kram2 Jeg er ked af du skal igennem det her! Du har nok at slås med i forvejen... :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for lort, familie, jeg gad da heller ikke sove alligevel. :prik

E er vågnet tusind gange i nat. Til morgen gad hun endelig sove men blev - forståeligt nok - vækket af Brians lorte-snooze-diskotek 5 (!!) gange. Med nød og næppe får jeg hende til at sove videre og da hun er helt væk, kravler V op og jubler "SE HUN ER JO VÅGEN". Og det var hun så - nu. B tager begge børn med ind i stuen (efter et kvarters tid, så de har nået at vække mig HELT først. Til gengæld havde han fuldstændig ro til at lave kaffe).

Og nu er jeg - som den heldige mor og kone jeg er - blevet bevilliget fred i soveværelset indtil de skal afsted. Hele tre kvarter. Det bliver en god dag. Eller noget :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Allerførste barselsdag og så mener manden at Erica stadig er syg. Det mener jeg ikke, så jeg havde tænkt hun kunne få en kort dag i bh. Men manden overtrumfer mig og siger da han tager på arbejde "kan du så have en god dag hjemme sammen med mor" :prik

Jeg har bare ingen tålmodighed, trænger til bare at være selv og kan ikke overskue en fræk energifyldt datter <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og nu også mega ked Caroline da jeg afleverede meget tidligt i bhv som de ikke er vant til

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Allerførste barselsdag og så mener manden at Erica stadig er syg. Det mener jeg ikke, så jeg havde tænkt hun kunne få en kort dag i bh. Men manden overtrumfer mig og siger da han tager på arbejde "kan du så have en god dag hjemme sammen med mor" :prik

Jeg har bare ingen tålmodighed, trænger til bare at være selv og kan ikke overskue en fræk energifyldt datter <_<

Ej! :blink :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.