tazdiginez

Brokke-tråden 2.0

8,458 indlæg i dette emne

At børnehaven har stemplet mig som dårlig mor fordi jeg prøver at møde Simons behov. Fuck Jeg kunne tude. Skriver et indlæg i min mor tråd senere.

Hvad! Er man dårlig mor, når man prøver at møde sit barns behov... Ej nu må de stoppe! Du er ikke dårlig mor... Den børnehave kan godt droppe det fis der!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:super Held og lykke :)

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er blevet indkaldt til jobsamtale. Jeg er til den tid 16 uger henne(kan godt skjule top-maven) MEN, jeg synes det er så moralsk forkert IKKE at fortælle dem det. Skal jeg gøre det via e-mail inden samtalen, eller??!!

Da jeg var 18 uger henne var jeg til samtale og man kunne inter se på maven men jeg fortalte det tilselve samtalen og de tilbudte mig et 3 mdr vikirat.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da jeg var 18 uger henne var jeg til samtale og man kunne inter se på maven men jeg fortalte det tilselve samtalen og de tilbudte mig et 3 mdr vikirat.

Fedt! Kunne jo håbe på noget af det samme. Bor 10 min fra arbejdet :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

 

 

Whaaaat? Dårlig mor er bestemt IKKE den opfattelse jeg har af dig :kram2

 

 

Hvad! Er man dårlig mor, når man prøver at møde sit barns behov... Ej nu må de stoppe! Du er ikke dårlig mor... Den børnehave kan godt droppe det fis der!

 

Tak alle sammen :kiss

jeg var bare totalt mundlam. Jeg havde slet ikke set den komme!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bliver altså liiiidt lunken, når jeg skriver en sms til A, om at jeg er virkelig træt, men at Lucca sover uroligt ude i barnevognen, så det er svært at finde ro til en lur på sofaen, men han svarer ikke - samtidig lægger han billeder på facebook af det nye maskingevær og en masse begejstrede gloser om hvor god en dag det er på arbejde.. <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bliver altså liiiidt lunken, når jeg skriver en sms til A, om at jeg er virkelig træt, men at Lucca sover uroligt ude i barnevognen, så det er svært at finde ro til en lur på sofaen, men han svarer ikke - samtidig lægger han billeder på facebook af det nye maskingevær og en masse begejstrede gloser om hvor god en dag det er på arbejde.. <_<

Uha det ville ikke bare gøre mig lunken -nærmere kogende! N kunne lige våge på at ignorere mig :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bliver altså liiiidt lunken, når jeg skriver en sms til A, om at jeg er virkelig træt, men at Lucca sover uroligt ude i barnevognen, så det er svært at finde ro til en lur på sofaen, men han svarer ikke - samtidig lægger han billeder på facebook af det nye maskingevær og en masse begejstrede gloser om hvor god en dag det er på arbejde.. <_<

Arh, den er streng. Det ville jeg også være liiidt mobset over. Men men, kan han være sådan en træls type som mig, som får trykket beskeden væk og derefter glemmer at svare? Eller skriver beskeden, og ikke trykker send? Det gør jeg sååå tit..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uha det ville ikke bare gøre mig lunken -nærmere kogende! N kunne lige våge på at ignorere mig :rolleyes

Jeg ser det nu ikke som at han ignorerer mig. A skriver sjældent tilbage på smser når han er på arbejde, og der ikke er et direkte spørgsmål deri.

Det er mere det at være fanget i barselsland med træthed og urolig baby, mens han bare har det sjovt. Måske det snart er en følelse du kender :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ser det nu ikke som at han ignorerer mig. A skriver sjældent tilbage på smser når han er på arbejde, og der ikke er et direkte spørgsmål deri.

Det er mere det at være fanget i barselsland med træthed og urolig baby, mens han bare har det sjovt. Måske det snart er en følelse du kender :lol

Hehe, bare almindelig barselsbitchen ;) Det kan du sq godt få både et kram og et lille grin for ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Stephi lægger billede op af chokoladekage med flødeskum. Jeg har ikke tænkt på andet siden :klap

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Stephi lægger billede op af chokoladekage med flødeskum. Jeg har ikke tænkt på andet siden :klap

Sorry :kiss

Den er altså ret go' :sandie og ret nem! Altså W bagte den nærmest selv :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sorry :kiss

Den er altså ret go' :sandie og ret nem! Altså W bagte den nærmest selv :P

Så kan han vel også selv tage toget hertil og aflevere et stykke? <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kan han vel også selv tage toget hertil og aflevere et stykke? <_<

Argh det er måske lige lidt langt :P

Hvorfor er der ingen "JustEatCake" egentligt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh det er måske lige lidt langt :P

Hvorfor er der ingen "JustEatCake" egentligt?

Ja det er da virkelig en fejl! På den anden side tror jeg det ville blive lidt for farligt med sådan en :D (og dyrt for sådan en som mig, som normalt ikke er fristet af fastfood)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe, bare almindelig barselsbitchen ;) Det kan du sq godt få både et kram og et lille grin for ;)

Mange tak :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Af de fire uger jeg nu har været i praktik har vi været ramt af dødsfald (og fravær pga begravelse), barn syg, barn syg igen, mor syg, barn syg igen og nu er min mor indlagt :boo stop nu altså!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Absolut ingen energi. Igår aftes bestod aftensmaden af to håndfulde popcorn og et bolche, fordi jeg var alt for træt til at lave mad. I dag er den gal igen og jeg skal altså have lavet mad, ryddet op og bagt kage til sidste dag på arbejdet. :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh det er måske lige lidt langt :P

Hvorfor er der ingen "JustEatCake" egentligt?

Årh årh :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er bange for at vi har fået væggelus :(  :klap Efter 6 år med en mand, der konstant tjekker ind og ud af hoteller, skal jeg måske bare prise mig lykkelig for, at det ikke er sket tidligere, men fuck hvor det stinker. Og klør alle de steder, hvor jeg er blevet bidt :(

 

Og hvor kan jeg bare ikke magte tanken om, hvor pokker vi skal gøre af os selv og kattene, mens/efter der er blevet saneret + alt det sengetøj, tøj osv. der skal vaskes nærmest på én gang. Det er ikke projekter jeg mangler, tak! <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har sagt ja til jobsamtalen og siger det først hvis de tilbyder mig jobbet! Kæft hvor jeg elsker, at i altid er klar med gode pointer! Og I har jo ret

Jeg fik mit job mens jeg var gravid, og sagde intet til dem før jeg havde fået jobbet og skrevet under på kontrakten.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er bange for at vi har fået væggelus :( :klap Efter 6 år med en mand, der konstant tjekker ind og ud af hoteller, skal jeg måske bare prise mig lykkelig for, at det ikke er sket tidligere, men fuck hvor det stinker. Og klør alle de steder, hvor jeg er blevet bidt :(

Og hvor kan jeg bare ikke magte tanken om, hvor pokker vi skal gøre af os selv og kattene, mens/efter der er blevet saneret + alt det sengetøj, tøj osv. der skal vaskes nærmest på én gang. Det er ikke projekter jeg mangler, tak! <_<

Åh nej :( Mega nederen :(

Vi blev angrebet af det engang i Tyrkiet. Det var frygteligt. Nej, hvor jeg så ud. Det var lige før de ikke ville lade mig rejse hjem, fordi de troede jeg var syg og smittede. Det lykkedes os gudskelov at undgå at få dem med hjem.

Jeg håber, det ikke er det. Virkelig virkelig håber for jer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik mit job mens jeg var gravid, og sagde intet til dem før jeg havde fået jobbet og skrevet under på kontrakten.

Hvor langt henne var du?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kunne virkelig godt spise fastelavnsboller lige nu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kunne virkelig godt spise fastelavnsboller lige nu

Åhhhh!! Også mig!!

Vi købte nogle i kvickly for nogle dage siden - de var satme ringe. Der har vi ellers købt før med succes. <_<

Bageren i Vrå lavede i sin tid nogle knald gode fastelavnsboller. Dem drømmer jeg tit om :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.