tazdiginez

Brokke-tråden 2.0

8,458 indlæg i dette emne

Åhhhh!! Også mig!!

Vi købte nogle i kvickly for nogle dage siden - de var satme ringe. Der har vi ellers købt før med succes. <_<

Bageren i Vrå lavede i sin tid nogle knald gode fastelavnsboller. Dem drømmer jeg tit om :7himmel

Vi fik nogen fra Aabybro bageren for nogle uger siden. Nam. Jeg har drømt om dem lige siden. Det er så jeg næsten ikke kan holde det ud :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Af de fire uger jeg nu har været i praktik har vi været ramt af dødsfald (og fravær pga begravelse), barn syg, barn syg igen, mor syg, barn syg igen og nu er min mor indlagt :boo stop nu altså!

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh nej :( Mega nederen :(

Vi blev angrebet af det engang i Tyrkiet. Det var frygteligt. Nej, hvor jeg så ud. Det var lige før de ikke ville lade mig rejse hjem, fordi de troede jeg var syg og smittede. Det lykkedes os gudskelov at undgå at få dem med hjem.

Jeg håber, det ikke er det. Virkelig virkelig håber for jer

 

Ja det er simpelthen så træls. Kan slet ikke magte, hvis det er det :( Især fordi alt tøj, der ikke kan vaskes ved 60 grader (og det er jo ca. alt vores tøj - især mit), så skal fryses i stedet. Og vi har sgu da ikke plads i fryseren til fem tons tøj. Og det nytter jo ikke noget at fryse/vaske noget, for så at smide det tilbage sammen med noget, som endnu ikke har været i fryser eller vaskemaskine, så hvad stiller man lige op med det i mellemtiden? :unsure

 

Vi har ikke observeret nogle væggelus, ej heller ekskrementrester eller lignende - og jeg har virkelig kigget efter - men jeg har fået super mange bid over den seneste uge, hver eneste nat når jeg sover, og aner simpelthen ikke, hvad det ellers skulle være? Har overvejet om en af kattene kunne have fået lopper, det havde jeg foretrukket - men det er vel næppe sæson for det lige nu? :chin: Og kan heller ikke se noget på nogen af dem.

 

Godt at du trods alt fik lov at rejse hjem igen og at I undgik at få dem med hjem :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor vil mit pragteksemplar af et barn som altid falder i søvn med det samme, slet ikke sove idag og så lige i dag hvor far tog tidligt på arbejde. Sov da forhelved.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At man ringer og forklarer, at nu kan vi ikke købe tøj med knapper mere til barnet, fordi det kan hun ikke lide og det vil hun ikke have? Hva? Hun var åbenbart gået i koma over en bluse med en knap på.... Ej, vær dog forældre for barnet i stedet for at føje til højre og venstre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Af de fire uger jeg nu har været i praktik har vi været ramt af dødsfald (og fravær pga begravelse), barn syg, barn syg igen, mor syg, barn syg igen og nu er min mor indlagt :boo stop nu altså!

:kram :kram :kiss :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

:kram :kram :kiss :kram2

Tak søde :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak søde :kiss

Håber Murphys lov er færdig med jeres familie nu og at det vender. Håber desuden din mor er okay oh kommer sig hurtigt :kran2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber Murphys lov er færdig med jeres familie nu og at det vender. Håber desuden din mor er okay oh kommer sig hurtigt :kran2

Håber jeg virkelig også! Og god bedring med din lille tut :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber jeg virkelig også! Og god bedring med din lille tut :kiss

Tusind tak - håber der er mere bølle i hende imorgen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er simpelthen så træls. Kan slet ikke magte, hvis det er det :( Især fordi alt tøj, der ikke kan vaskes ved 60 grader (og det er jo ca. alt vores tøj - især mit), så skal fryses i stedet. Og vi har sgu da ikke plads i fryseren til fem tons tøj. Og det nytter jo ikke noget at fryse/vaske noget, for så at smide det tilbage sammen med noget, som endnu ikke har været i fryser eller vaskemaskine, så hvad stiller man lige op med det i mellemtiden? :unsure

Vi har ikke observeret nogle væggelus, ej heller ekskrementrester eller lignende - og jeg har virkelig kigget efter - men jeg har fået super mange bid over den seneste uge, hver eneste nat når jeg sover, og aner simpelthen ikke, hvad det ellers skulle være? Har overvejet om en af kattene kunne have fået lopper, det havde jeg foretrukket - men det er vel næppe sæson for det lige nu? :chin: Og kan heller ikke se noget på nogen af dem.

Godt at du trods alt fik lov at rejse hjem igen og at I undgik at få dem med hjem :kram2

Har du små blodpletter på lagnet? Det skulle være en ret god indikator.

Alt det der ikke bare kunne vaskes eller være i fryseren, kom i store sække og ud i garagen. Jeg mener det stod der en uges tid eller sådan noget. Det var efterår, så ikke frysegrader, men vi læste os frem til at det var måden at gøre det på. Og så blev alt finkæmmet efterfølgende inden det kom tilbage ind i huset.

Det var selvfølgelig også kun to kufferter og ikke et helt hjem :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor langt henne var du?

Jeg mener at jeg havde passeret de 12 uger og været til NF. Måske omkring 14 uger :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puh V er mærket af det her flytning :( Vi skal ligge hos ham indtil han sover, han vil ikke i bh (men heller ikke med hjem så han hygger sig derovre ;)) og virker bare generelt sådan lidt usikker på det hele. Han kysser kasserne med hans ting i, og spørger meget om, hvornår vi får nøglerne til vores nye hjem. Det gør vi heldigvis imorgen og forhåbentlig hjælper det at komme derover og kigge, men uf jeg synes det virker hårdt for min følsomme lille dreng :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puh V er mærket af det her flytning :( Vi skal ligge hos ham indtil han sover, han vil ikke i bh (men heller ikke med hjem så han hygger sig derovre ;)) og virker bare generelt sådan lidt usikker på det hele. Han kysser kasserne med hans ting i, og spørger meget om, hvornår vi får nøglerne til vores nye hjem. Det gør vi heldigvis imorgen og forhåbentlig hjælper det at komme derover og kigge, men uf jeg synes det virker hårdt for min følsomme lille dreng :(

Øv ja, det er en hård omgang :( Jeg er sq spændt på, hvordan min lille supermand tager det her - han er ret præcis et år yngre end V..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er simpelthen så træls. Kan slet ikke magte, hvis det er det :( Især fordi alt tøj, der ikke kan vaskes ved 60 grader (og det er jo ca. alt vores tøj - især mit), så skal fryses i stedet. Og vi har sgu da ikke plads i fryseren til fem tons tøj. Og det nytter jo ikke noget at fryse/vaske noget, for så at smide det tilbage sammen med noget, som endnu ikke har været i fryser eller vaskemaskine, så hvad stiller man lige op med det i mellemtiden? :unsure

Vi har ikke observeret nogle væggelus, ej heller ekskrementrester eller lignende - og jeg har virkelig kigget efter - men jeg har fået super mange bid over den seneste uge, hver eneste nat når jeg sover, og aner simpelthen ikke, hvad det ellers skulle være? Har overvejet om en af kattene kunne have fået lopper, det havde jeg foretrukket - men det er vel næppe sæson for det lige nu? :chin: Og kan heller ikke se noget på nogen af dem.

Godt at du trods alt fik lov at rejse hjem igen og at I undgik at få dem med hjem :kram2

Vi havde lopper indendørs et helt år! Så jo, det kan godt være lopper :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv ja, det er en hård omgang :( Jeg er sq spændt på, hvordan min lille supermand tager det her - han er ret præcis et år yngre end V..

Jeg håber han tager det godt :kram2

V har klaret lillesøster, bh, briller og klap til UG, men det virker lidt som om, at han - forståeligt nok - er ved at løbe tør for tapperhed :unsure Jeg håber virkelig virkelig virkelig, at han bliver lidt mere glad og tryg, når vi er kommet på plads i det nye!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så hold dog op med at gylpe udover det hele, E... <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde lopper indendørs et helt år! Så jo, det kan godt være lopper :)

Hvis det stinker, er det nok desværre sandsynligt, at det er væggelus. Hvad stinker det som?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis det stinker, er det nok desværre sandsynligt, at det er væggelus. Hvad stinker det som?

Hov, undskyld, spørgsmålet var til Alura☺

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At pigebarnet er så røv forkølet at hun slet ikke kan sove pga slimmet hoste og stoppet næse. Så nu er sidste løsning taget i brug. Jeg lunter rundt på en mørk blæsende villavej med barnevognen, for at hun kan få ro og frisk luft til at falde hen. <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Søvnløs. Typisk op til travle dage. Lige nu kan jeg slet ikke overskue træthed oveni krævende planer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du små blodpletter på lagnet? Det skulle være en ret god indikator.

Alt det der ikke bare kunne vaskes eller være i fryseren, kom i store sække og ud i garagen. Jeg mener det stod der en uges tid eller sådan noget. Det var efterår, så ikke frysegrader, men vi læste os frem til at det var måden at gøre det på. Og så blev alt finkæmmet efterfølgende inden det kom tilbage ind i huset.

Det var selvfølgelig også kun to kufferter og ikke et helt hjem :(

 

Nej, ingen blodpletter, ingen ekskrementrester, ingen dyr - hverken døde eller levende - ikke noget som helst. Men altså noget der jo være, de bid kommer jo ikke af sig selv :chin:

 

Ja jeg har også overvejet at garagen må i spil. Så må alt simpelthen derud og først ind igen når der er plads i fryser/vaskemaskine. Men sikke da et arbejde, hvis det kommer dertil :( Nu har jeg først og fremmest lige vasket al sengetøjet og så giver jeg for en sikkerheds skyld lige kattene en gang loppemiddel. Og så havde manden læst sig frem til en eller anden måde, hvorpå man kunne teste, om det nu også var det man havde, som han ville prøve, når han kommer hjem i morgen.

 

Og indtil da er jeg fortrukket til vores anden seng med nyvasket sengetøj :rolleyes Fik da ikke nogen nye bid i nat, mens jeg sov der i det mindste.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde lopper indendørs et helt år! Så jo, det kan godt være lopper :)

 

Åh, altså det håber jeg næsten at det er, det kan jeg lidt bedre overskue. Tænk at sidde og håbe på lopper :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis det stinker, er det nok desværre sandsynligt, at det er væggelus. Hvad stinker det som?

 

Jamen der er slet ikke noget, der lugter af noget. Præcis som at der ingenting er at se. Altså udover de der skide bid jeg er vågnet op med hver morgen den sidste lille uges tid <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.