tazdiginez

Brokke-tråden 2.0

8,458 indlæg i dette emne

Jeg er sikker på Adam har glæde af at komme ud til sin onkel hvor der er lidt overskud :kram Rigtig god bedring.

Tak søde :kiss og god bedring med Noah

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Flyttekaos. Det BLIVER godt, men føj hvor jeg ikke bryder mig om processen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du prøvet en akutbolig gennem kommunen?

Jep - Vollsmose. Og det vil jeg ikke...

Jeg vil ud og bo i cykelafstand til Camilles børnehave, så jeg ikke behøver have bil mere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun sover jo i dobbeltsengen efter første amning efter midnat, så kan ikke lige se hvor han skal tage hende hen? - hvis de går på værelset, så tror jeg virkelig ikke at der er nogen der får noget søvn overhovedet. Far har jo aldrig taget en nat, så det accepterer hun ikke sådan lige.

Nej ok, hvis hun ikke er vant til ham om natten, er det nok svært.

Jeg sov på sofaen i vores gamle lejlighed og ellers har vi nogle madrasser, som vi kan bruge i de andre rum.

Men det lyder bare så hårdt for dig :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidsteøjebliksafbud til dåb... Vi har bestilt et halvpebret arrangement og skulle melde bindende antal ind for tre dage siden.

Hvad er det ved "s.u. senest xx", der er så vanskeligt <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ham der Michael i Kongerigets Klogeste er kraftedme irriterende :klap

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej ok, hvis hun ikke er vant til ham om natten, er det nok svært.

Jeg sov på sofaen i vores gamle lejlighed og ellers har vi nogle madrasser, som vi kan bruge i de andre rum.

Men det lyder bare så hårdt for dig :kiss

Det er Rockerhårdt! Hvis jeg bare kunne få en lur i løbet af dagen, så ville det hjælpe en del.

Håber godt nok snart Vi får vores rolige jeg-skal-bare-ha-min-mor-og-babs-i-nærheden-tumling tilbage.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bliver så træt af at have ting til salg, suk. Man skal godt nok finde sig i mange skambud og kritiseren af ens varer :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bliver så træt af at have ting til salg, suk. Man skal godt nok finde sig i mange skambud og kritiseren af ens varer :(

Jeg skambyder nok efter manges mening. Men tarveligt at kritisere folks varer..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er Rockerhårdt! Hvis jeg bare kunne få en lur i løbet af dagen, så ville det hjælpe en del.

Håber godt nok snart Vi får vores rolige jeg-skal-bare-ha-min-mor-og-babs-i-nærheden-tumling tilbage.

:kram

post-5094-0-39693900-1454183236_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bliver så træt af at have ting til salg, suk. Man skal godt nok finde sig i mange skambud og kritiseren af ens varer :(

Åh, jeg bliver helt træt ved tanken...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skambyder nok efter manges mening. Men tarveligt at kritisere folks varer..

Fair nok at byde men skambud bliver jeg altså helt ærligt virkelig træt af. Det er simpelthen for irriterende og spild af tid. Især når det så bliver skrevet som om køber gør mig en kæmpe tjeneste?! Øh nej, så har jeg altså heller ikke mere travlt med at komme af med den vogn.

Må hellere få ændret annoncen til fast pris. Andet er total spild af min tid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, jeg bliver helt træt ved tanken...

Åh ja :(

Skal lige give barnevognen et sidste forsøg på at blive solgt og så lukker jeg altså også ned for alle annoncer. Giiiiiiiider ikke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh ja :(

Skal lige give barnevognen et sidste forsøg på at blive solgt og så lukker jeg altså også ned for alle annoncer. Giiiiiiiider ikke

Vi har lige solgt vores gamle barnevogn og i den forbindelse har vi fulgt lidt med i andre annoncer... Der så jeg en der bød 130kr for en barnevogn, der stod med en mindste pris på 1500kr :blink

Som sælger skrev, der var jo ingen grund til at skambyde, når der er en mindste pris.

Vi havde vores til salg til 3000kr, der var mange der bød 2000kr, men vi holdte hårdt og endte med at få 2500kr for den.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv for snot næse og ondt i halsen :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bliver så træt af at have ting til salg, suk. Man skal godt nok finde sig i mange skambud og kritiseren af ens varer :(

Åh kender det! Fik et (skam)bud på min juno seng i går. Af samme som skambød sidst :D Lidt komisk og pænt irriterende <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har lige solgt vores gamle barnevogn og i den forbindelse har vi fulgt lidt med i andre annoncer... Der så jeg en der bød 130kr for en barnevogn, der stod med en mindste pris på 1500kr :blink

Som sælger skrev, der var jo ingen grund til at skambyde, når der er en mindste pris.

Vi havde vores til salg til 3000kr, der var mange der bød 2000kr, men vi holdte hårdt og endte med at få 2500kr for den.

Seriøst altså! Jeg bliver så træt af folk. Suk.

Vores står til 500. Det synes jeg personligt er en rigtig fin pris, selvom den trænger til en kærlig hånd. Så jeg står også fast. Har haft en der gerne ville give prisen. Til gengæld skulle jeg så lige få den til Esbjerg :lol Jeg bor i Pandrup. Come on altså :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidsteøjebliksafbud til dåb... Vi har bestilt et halvpebret arrangement og skulle melde bindende antal ind for tre dage siden.

Hvad er det ved "s.u. senest xx", der er så vanskeligt <_<

Ej! ^_^ Der skal være en vældig god forklaring, så?!

Skal jeg komme og overtage kuverten? :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh kender det! Fik et (skam)bud på min juno seng i går. Af samme som skambød sidst :D Lidt komisk og pænt irriterende <_<

Åh nej, seriøst? Det er jo faktisk virkelig virkelig sjovt... Hvis ikke det var så nederen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Seriøst altså! Jeg bliver så træt af folk. Suk.

Vores står til 500. Det synes jeg personligt er en rigtig fin pris, selvom den trænger til en kærlig hånd. Så jeg står også fast. Har haft en der gerne ville give prisen. Til gengæld skulle jeg så lige få den til Esbjerg :lol Jeg bor i Pandrup. Come on altså :D

Jamen altså min mand havde også forhandlet frem og tilbage med en i længe og de var blevet enige og så sker følgende:

Køber: "Betaler du portoen?"

Min mand: "portoen, hvad mener du?"

Køber: "ja, for at sende den med posten, jeg bor på sjælland, det er jo intet problem jeg fik også sendt en tvillinge barnevogn med posten i min sidste graviditet"

Så skrev min mand pænt til hende, at handlen ikke blev til noget. Vi vil sgu ikke til at købe bobleplast og papkasser, så vi kunne sende en barnevogn til Sjælland og da slet ikke når prisen var blevet forhandlet ned... Hvem fanden sender en barnevogn med posten :blink :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen altså min mand havde også forhandlet frem og tilbage med en i længe og de var blevet enige og så sker følgende:

Køber: "Betaler du portoen?"

Min mand: "portoen, hvad mener du?"

Køber: "ja, for at sende den med posten, jeg bor på sjælland, det er jo intet problem jeg fik også sendt en tvillinge barnevogn med posten i min sidste graviditet"

Så skrev min mand pænt til hende, at handlen ikke blev til noget. Vi vil sgu ikke til at købe bobleplast og papkasser, så vi kunne sende en barnevogn til Sjælland og da slet ikke når prisen var blevet forhandlet ned... Hvem fanden sender en barnevogn med posten :blink :lol

Ha ha, det er simpelthen så åndssvagt.

Jeg havde også en interesseret, som ville have vognen billigere og samtidig skulle jeg også lige kontakte transportfirmaer og finde ud af hvordan den kunne blive fragtet til Sjælland. Jeg skrev pænt "nej tak" ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh nej, seriøst? Det er jo faktisk virkelig virkelig sjovt... Hvis ikke det var så nederen!

Jeg skrev pænt at det bud var også for lidt sidst hun skrev :D Tror hun havde glemt at hun havde skrevet før ;) Og den næste der prøver at skambyde med sætningen "jamen der skal jo gøres meget ved den og en lakering kostet 1100 kr... Bla bla bla.. Får tilbage at jeg er en studerende nybagt mor der snart skal holde barnedåb og det koster også en del. Basta!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fair nok at byde men skambud bliver jeg altså helt ærligt virkelig træt af. Det er simpelthen for irriterende og spild af tid. Især når det så bliver skrevet som om køber gør mig en kæmpe tjeneste?! Øh nej, så har jeg altså heller ikke mere travlt med at komme af med den vogn.

Må hellere få ændret annoncen til fast pris. Andet er total spild af min tid

Altså, kom også an på hvad skambud er ;)

Men fx på reshopper, hvis jeg kan se en varer har været til salg i 1 mdr eller mere, tilbyder jeg som regel 50-75% af prisen den er sat til, mod at hente dagen efter :) men det er ting til 100kr max jo..

Hvis din vogn stod til 500, og havde været til salg i et par måneder, ville jeg måske presse den og skrive 300kr, også afhentning dagen efter - ville så regne med handlen ville ende på omkring 400kr :) er det dårlig stil??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov, og hvis annoncen er flere måneder gammel, byder jeg selvom der står fast pris :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For hulen!!!

Ester har fået pillet sonden ud i nat...

Det betyder til dels at jeg nu er nødt til at køre ind på sygehuset for at få lagt en ny..

Men også at måltidet her kl 6 gik totalt i kage fordi manden ventede 3 timer med at vække med til at give næste måltid selvom pigebarnet kun havde spist 25 ml, fremfor selv lige at give hende mad måske efter 2 timer. Det er så den tak man får for at sidde oppe med hende fra 22-3 så han kunne sove, i håbet om at jeg så kunne få lov at sove efterfølgende.

Not so much...

Ah hvor træls! Og rimelig fesent af mand :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.