tazdiginez

Brokke-tråden 2.0

8,458 indlæg i dette emne

Ej :(

:kram2 hvad har du dog fået?

En lanterne og eg bloklys.

Efter vores bryllup opbevarede vi nogle ting hos dem - bla lanterner og bloklys ;) Hun begyndte så at dele ud af vores lanterner, som om det var hendes. H fortalte med tiden, at vi gerne ville have dem tilbage. Lidt senere fandt jeg ud af, at hun brugte vores bloklys- de var ret nemt genkendelige med lyserødt bånd bundet om ;) Det ville hun ikke indrømme, selvom vi havde set det. De måtte være blevet spist af rotter, mente hun :blink Efter lidt diskussion frem og tilbage fik vi ti nye bloklys som kompensation for de 100, som var blevet væk. Og nu har jeg jo så fået en lanterne og et bloklys i julegave.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

En lanterne og eg bloklys.

Efter vores bryllup opbevarede vi nogle ting hos dem - bla lanterner og bloklys ;) Hun begyndte så at dele ud af vores lanterner, som om det var hendes. H fortalte med tiden, at vi gerne ville have dem tilbage. Lidt senere fandt jeg ud af, at hun brugte vores bloklys- de var ret nemt genkendelige med lyserødt bånd bundet om ;) Det ville hun ikke indrømme, selvom vi havde set det. De måtte være blevet spist af rotter, mente hun :blink Efter lidt diskussion frem og tilbage fik vi ti nye bloklys som kompensation for de 100, som var blevet væk. Og nu har jeg jo så fået en lanterne og et bloklys i julegave.

What?!?! :blink

Hun lyder sgu for viderekomne! Var I sammen juleaften?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg nogle gange er en meget lidt rummelig hustru <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

What?!?! :blink

Hun lyder sgu for viderekomne! Var I sammen juleaften?

Hun ER for viderekomne! Jeg kunne skrive et meget langt indlæg om hende, men jeg må hellere lade være :D

Og ja, vi var sammen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg nogle gange er en meget lidt rummelig hustru <_<

:Blush :ditto

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun ER for viderekomne! Jeg kunne skrive et meget langt indlæg om hende, men jeg må hellere lade være :D

Og ja, vi var sammen.

Hvordan reagerede du da du så gaven? Hvis du har lyst til at fortælle.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hun ER for viderekomne! Jeg kunne skrive et meget langt indlæg om hende, men jeg må hellere lade være :D

Og ja, vi var sammen.

Quoter lige denne.

Ej men :rolleyes hun lyder cracy! Mon hun har tænkt at du er meget passioneret omkring bloklys og lanterner :rolleyes

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæresten har aftalt vi skal hjem til hans søster og nevø i dag.. Havde virkelig håbet på en slap af dag- øv! Magter det ikke!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg har giga diarre, kvalme og opkast, og så bløder jeg også... 
Og jeg spiste altså næsten ingenting igår :(

 

Det har været en stressende december måned, og vi har ikke rigtigt haft jul i huset.

Der var først pyntet op den 22. pga. renovering.. Men vi havde da en hyggelig aften igår :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan reagerede du da du så gaven? Hvis du har lyst til at fortælle.

Jeg tror, jeg havde et ret klassisk "find en grimasse, der kan passe"-ansigtsudtryk. Hun så vist heldigvis ikke, at jeg pakkede den op.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Quoter lige denne.

Ej men :rolleyes hun lyder cracy! Mon hun har tænkt at du er meget passioneret omkring bloklys og lanterner :rolleyes

:kram

Jeg ved simpelthen ikke, hvad hun tænker, når hun køber gaver! Og det værste er, at det aldrig kan byttes, så man får fyldt huset op med skrammel, man aldrig får brugt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo mere, jeg tænker over det, desto mere ked af det bliver jeg bare over den her jul :( Glæder mig til at få rykket alt pynten ned!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo mere, jeg tænker over det, desto mere ked af det bliver jeg bare over den her jul :( Glæder mig til at få rykket alt pynten ned!

Hvad nu da?

Jeg går altså og fjerner lidt nu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fru.Mor din svigermor er sgi da så sindssyg at det er helt morsomt :D :kram Til hendes næste fødselsdag giver du hende en lille voodoo-dukke af dig selv. Eller 5 kg sukker (så hun kan blive lidt sød).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fru.Mor din svigermor er sgi da så sindssyg at det er helt morsomt :D :kram Til hendes næste fødselsdag giver du hende en lille voodoo-dukke af dig selv. Eller 5 kg sukker (så hun kan blive lidt sød).

Hvis hun ikke var min svigermor, ville jeg give dig ret! :D Hun er rablende vanvittig, virkelig!

Haha, gode forslag! :lolhit Dem vil jeg helt sikkert gemme ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo mere, jeg tænker over det, desto mere ked af det bliver jeg bare over den her jul :( Glæder mig til at få rykket alt pynten ned!

? :( fortæl... :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad nu da?

Jeg går altså og fjerner lidt nu.

Jeg har nok bare haft for høje forventninger... Jeg ville så gerne have haft et godt billede af os fire sammen juleaften, men det fik jeg ikke (Bs søster var ellers sød og tålmodig og forsøgte mange gange, men efter udpakning = vi ser meget slatne ud).

Jeg ville gerne have haft E med rundt om juletræet, men hun sov - og så skal hun selvfølgelig sove. Jeg føler bare ikke rigtig, at hun har været med til sin første jul.

Jeg så ikke B pakke gave op fra mig og ungerne, han så ikke mig pakke noget op, og jeg fik ikke sagt tak til V for hans gave (det har jeg selvfølgelig gjort idag).

B og jeg blev uvenner. Jeg syntes han var langsom og tankeløs, og han har formodentlig været træt af at blive rettet på og kommanderet med (hvilket jeg syntes, jeg var nødt til, når V havde brug for hjælp, mens jeg stod med E der græd så snart jeg lagde hende fra mig), for han endte med at snerre så meget, at jeg forlod stuen og gik ind i er andet rum for at dampe af (hvilket iøvrigt kun svigermor bemærkede...). Vi er gode venner igen, og han gjorde et flot forsøg på at lette stressen, men det gik bare i hårdknude.

Jeg synes, vi har fået uoverskueligt meget legetøj og flere af tingene skal byttes. Jeg ved godt, det lyder utaknemligt, men det handler også om sådan noget med størrelser og så at en af tingene var brugt (selvom det var købt som nyt).

Der var levende lys på træet. Og det er selvfølgelig en smagssag og for nogen er det ikke rigtig jul uden. Det er helt fair. Jeg er bare ikke fan, jeg synes det er for varmt og jeg får dårlige nerver af det, især når der pludselig er ild i noget af pynten :rolleyes

Jeg føler lidt at V hele tiden skulle passe sig selv, blev "udsat" ("lige om lidt, skat") eller fik uretfærdig skældud. Han HAR hygget sig på nogle af tidspunkterne, men flere gange bad han faktisk om at komme hjem, selv inden vi havde pakket gaver op.

Vs store fætre brugte meget tid på Nintendo/tablet, hvor V ikke rigtig kunne være med. Det virkede lidt som om, de syntes han var i vejen.

Det var meningen, at vi skulle spise kl 17 af hensyn til børnene. Det blev så 17.45. Jeg tror den var 20.30 inden vi pakkede gaver op.

Store og små ting, der bare til sammen gør mig rigtig ked af det. Maden var perfekt, besøg af "julemanden" var super og vi har fået mange gode gaver. Det var bare slet ikke sådan her, jeg havde ønsket og forestillet mig Es første jul og den første jul hvor V virkelig forstod det hele.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis jeg var alene hjemme og vores boligsituation havde været noget andet, havde jeg rykket alt ned nu. Men jeg er alene hjemme med begge børn og jeg overvejer lidt om julepynten skal i nogle andre kasser (som i så fald skal købes først) i anledning af flytning her om en måned...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej det kan jeg altså også godt forstå at du blev ked af :kram2 Ja det hele faktisk! Julen er bare skide følsom, med høje forventninger og alt det der.

Hvis det kan trøste dig bare lidt, så var N kun med til at danse om juletræet, som var 2 halve sange fordi W græd panisk (jeg tror han synes det var en meget bizar ting at gøre) så vi måtte droppe dansen. Og så sov N mens alle gaverne blev åbnet. Desuden synes jeg at min overlækre baby ser vildt kikset ud på de der billeder med familien og juletræ og sådan noget, for han kan jo kun ligge ned <_< og William gider bare OVERHOVEDET ikke posere til sådan noget. (behøver jeg at nævne at mine nerver er total flossede på forhånd over at vi skal til fotograf i januar :lolhit ).

Det er bare så umuligt svært når man går og håber og ønsker sig noget skal være på en bestemt måde :kram2 Og i de pressede øjeblikke (især med to børn :O ), så tror jeg nærmest ikke det kan undgås at mor og far snerrer lidt af hinanden. Man skal da stræbe sig efter at undgå det, men jeg tror altså også at man må øve sin "pyt" muskel en lille smule.

:kram2 og glædelig jul søde Mette! Skal vi skåle i et koldt glas cola?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis jeg var alene hjemme og vores boligsituation havde været noget andet, havde jeg rykket alt ned nu. Men jeg er alene hjemme med begge børn og jeg overvejer lidt om julepynten skal i nogle andre kasser (som i så fald skal købes først) i anledning af flytning her om en måned...

I see!

Kan du tage livet af nogle visne dekorationer måske?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun ER for viderekomne! Jeg kunne skrive et meget langt indlæg om hende, men jeg må hellere lade være :D

Og ja, vi var sammen.

 

Kællinger er der nok af (føler jeg lige for at skrive).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, BBM! Jeg kan godt forstå dig. Det lyder ikke sjovt :kram

A var heller ikke med rundt om juletræet. Vi prioriterede, at han skulle sove, som han plejer. For alles skyld, men mest for hans egen ;) Vi er jo ny som børnefamilie til jul, men er ved at finde ud af, hvordan det skal være for os de næste år. Vi har feks allerede besluttet, at i fremtiden er d25. hellig. Det betyder hygge derhjemme uden besøg eller aftaler. Det hjælper lidt på en ellers lidt kikset juleaften.

Jeg håber, du kan bruge din øv-følelse konstruktivt og lære af den til næste år :)

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kællinger er der nok af (føler jeg lige for at skrive).

Haha! Ja :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kram og forståelse og tilkendegivelse om at jeres jul heller ikke var efter ønske :lovebk

Det trøster! Og så trøster jeg mig også med:

- At vi tog hjem inden nogen fandt på, at der skulle rafles om Mandelgaven (= børnene raflede mod hinanden ved 22 tiden = kæmpe konflikt)

- At vi har slik i skabet til når ungerne sover

- At jeg jo ikke har mistet noget vigtigt. Vi har hinanden og har ingen alvorlige bekymringer. Det er BARE jul.

Glædelig jul og skål i kakao eller cola eller hvad I nu er til :kiss

Og giga meget held og lykke til januar Stephi!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.