tazdiginez

Brokke-tråden 2.0

8,458 indlæg i dette emne

At Steam er blevet hacket :(

Stort set alle Ks spil er på deres server :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu også med en søn med forhøjet temperatur. Please lad det ikke udvikle sig til mere. Magter ikke mere sygdom :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har slugt min medicin forkert.

Så har ondt i halsen, kvalme og kan ikke sove. Æv!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har slugt min medicin forkert.

Så har ondt i halsen, kvalme og kan ikke sove. Æv!!!

:kram Kan heller ikke sove. <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv!

Jeg lider af hoste fra ugens sygdom -ikke forhøjet temperatur længere bare hoste.

Men fordi jeg er gravid så er min hals ekstra følsom, så hver gang jeg hoster kaster jeg op..

Det har været en lang nat, og jeg har det rigtig skidt fordi jeg selvfølgelig er sulten og træt :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kunne være at man skulle tage den op..

Vi har i hvert fald slugt den! Men man skal lige give den en chance. Vi var ikke solgt efter første afsnit ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

har haft endnu en dum nat... Og det hjalp ikke når Zia kommer op i løbet af natten i vores seng og 3 gange skulle op, enten for at skulle på toilettet og skal have noget drikke... Og bagefter kommer Clara op til vores seng... Øv!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er hos min mor alene med Sofie og min lillesøster kaster op og har diarré. Jeg kan slet slet ikke rumme det!! :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er hos min mor alene med Sofie og min lillesøster kaster op og har diarré. Jeg kan slet slet ikke rumme det!! :(

:kram2

I er ikke blevet smittet?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2

I er ikke blevet smittet?

Aner det ikke. Hun er først blevet syg i nat. I går var vi ikke sammen efter kl. 12, da hun tog hjem for at tage i byen. Hun siger hendes veninde (som hun var sammen med i går) havde været bræksyg juleaften (hvorfor fanden, tager man så i byen d. 25/12?!:prik), så enten er hun smittet af hende med meget kort inkubationstid eller også har hun spist noget eller rørt ved noget i byen med virus på. Ingen ved det. Og jeg ved ikke engang hvornår jeg evt kan erklære mig fri. Lort! :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er hos min mor alene med Sofie og min lillesøster kaster op og har diarré. Jeg kan slet slet ikke rumme det!! :(

Åh, jeg kan virkelig godt forstå dig! :( Jeg håber i går fri!! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber dælme min kæreste bliver færdig med alle de projekter han har kørende udendørs. Det er så trættende at se på hans til tider sure ansigt, fordi tingene ikke lige lykkes ham... Baaaaah

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aner det ikke. Hun er først blevet syg i nat. I går var vi ikke sammen efter kl. 12, da hun tog hjem for at tage i byen. Hun siger hendes veninde (som hun var sammen med i går) havde været bræksyg juleaften (hvorfor fanden, tager man så i byen d. 25/12?!:prik), så enten er hun smittet af hende med meget kort inkubationstid eller også har hun spist noget eller rørt ved noget i byen med virus på. Ingen ved det. Og jeg ved ikke engang hvornår jeg evt kan erklære mig fri. Lort! :(

Og det er ikke tømmermænd, hvis hun har været i byen?

Håber I går fri :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv øv har måtte melde afbud til julefrokost med min fars familie da Tobias begyndte at kaste op i nat.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og det er ikke tømmermænd, hvis hun har været i byen?

Håber I går fri :kram2

Det er hun slet ikke i tvivl om, at det ikke er. Hun har vist kun kastet op en enkelt gang, men har virkelig dårlig mave. Hun har sovet i et par timer nu, så det går vist allerede bedre, selv det først startede kl. 07. Min mor har lige splittet hele badeværelset af og vil gøre det hver gang Nicoline har været derude og så krydser vi alt hvad vi kan.

Vi har heldigvis været meget lidt i kontakt siden i går til middag, så der er håb :unsure (antijinx!)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har så dårlig samvittighed overfor mine kollegaer :(

Jeg meldte mig syg i morges og har faktisk ikke ringet og meldt mig rask. Jeg hoster jo stadigvæk med følge af opkast.

Så jeg kommer jo egentlig heller ikke i morgen, men åh altså.. Jeg er jo heller ikke helt vildt syg og bundet til sengen -men når jeg skal hoste så skal jeg bare hoste og så kaster jeg op..

Det vil jeg jo ikke byde patienterne.

Men hvornår kan man egentlig være syg med god samvittighed?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er til julefrokost.

Og jeg gider simpelthen Ikke høre mere om hvornår og hvor længe jeg sover!!!!!

Jeg har et stort søvnbehov, og når jeg først falder i søvn ved 2 tiden, og er oppe to gange og står op kl 7.15, og så ligger mig igen fra 8.30 til 11.30.. Så synes jeg faktisk ikke det er voldsomt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er til julefrokost.

Og jeg gider simpelthen Ikke høre mere om hvornår og hvor længe jeg sover!!!!!

Jeg har et stort søvnbehov, og når jeg først falder i søvn ved 2 tiden, og er oppe to gange og står op kl 7.15, og så ligger mig igen fra 8.30 til 11.30.. Så synes jeg faktisk ikke det er voldsomt.

Såvidt jeg kan tælle sammen er det 8,25 timer i døgnet, og det er da helt normalt :huh Man kan endda forstå, hvis du er træt, når timerne er afbrudte :kram2 En indsats for at sove før 2 ville måske hjælpe, men det skal andre da bare blande sig udenom :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har så dårlig samvittighed overfor mine kollegaer :(

Jeg meldte mig syg i morges og har faktisk ikke ringet og meldt mig rask. Jeg hoster jo stadigvæk med følge af opkast.

Så jeg kommer jo egentlig heller ikke i morgen, men åh altså.. Jeg er jo heller ikke helt vildt syg og bundet til sengen -men når jeg skal hoste så skal jeg bare hoste og så kaster jeg op..

Det vil jeg jo ikke byde patienterne.

Men hvornår kan man egentlig være syg med god samvittighed?

Så længe du kaster op i tide og utide kan du i hvert fald godt :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Såvidt jeg kan tælle sammen er det 8,25 timer i døgnet, og det er da helt normalt :huh Man kan endda forstå, hvis du er træt, når timerne er afbrudte :kram2 En indsats for at sove før 2 ville måske hjælpe, men det skal andre da bare blande sig udenom :prik

Det gør jeg også, men i går havde jeg slugt pillen Forkert, og i forgårs var det jul hehe..

Og jeg er jo oppe to gange, for at give mad (udover det giver jeg sut et par gange i søvne).. Så det kommer max op på de 8 timer - og jeg kan ikke fungere med mindre søvn end det. Slet ikke når vi er ude, og jeg ikke sådan kan "lade op". Jeg er ikke så god til at være social - det gør mig meget træt..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At være til julefrokost med familien og slet ikk føle mig velkommen overhovedet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bræksyge er simpelthen det værste :klap

Håber i slipper, Susanne :kiss

Min mor havde det tirsdag og jeg har løbet på toilet siden juleaften kombineret med vild kvalme og nogle ondsindede mavesmerter. Jeg håber snart det stopper, men min mor døjer stadig med det :blink Og manden er begyndt at løbe på toilet her sidst på eftermiddagen :( Håber virkelig børnene går fri.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bræksyge er simpelthen det værste :klap

Håber i slipper, Susanne :kiss

Min mor havde det tirsdag og jeg har løbet på toilet siden juleaften kombineret med vild kvalme og nogle ondsindede mavesmerter. Jeg håber snart det stopper, men min mor døjer stadig med det :blink Og manden er begyndt at løbe på toilet her sidst på eftermiddagen :( Håber virkelig børnene går fri.

Åh nej :(

So far er min mor og jeg ikke smittede, men det viser sig vel også først i nat eller i morgen hvis vi er. Åha, hvor jeg håber!

Jeg håber også dine børn går fri! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At være til julefrokost med familien og slet ikk føle mig velkommen overhovedet.

Det lyder godt nok ikke sjovt :( :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alle er gået over og spille - og jeg sidder bare her tilbage..

Er træt.. Ikke sådan, sove træt.. Men sådan trænger til "ro i hovedet"-træt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.