Girl Next Door

Hvad gør dig glad i dag? Vol. 2

4,011 indlæg i dette emne

12+0! :loveshower Når NF er vel overstået på tirsdag, så tør jeg for alvor glæde mig!!! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

12+0! :loveshower Når NF er vel overstået på tirsdag, så tør jeg for alvor glæde mig!!! :yay

:yay :yay :kram2 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vi fik tid til at køre en prøvetur til Herlev, og at jeg nu ikke længere er halvvejs panisk over ikke at kunne vej til fødemodtagelsen, når det gang går løs for alvor :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

- at min lille baby smiler, når hun ser sin mor :kuller og min søns glæde over at få sat nyt batteri i sit tog :) at han så burde have sovet lur istedet er en anden sag :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Overvejer seriøst en Rudolf steiner vuggestue til den lille....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg fik hængt Ericas nye lampe op i dag - hendes værelse begynder at tage form :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Overvejer seriøst en Rudolf steiner vuggestue til den lille....

 

Lyder spændende!

Er det til at få plads? En tidligere veninde prøvede at få hendes datter i en (eller var det børnehave? Husker det ikke helt præcist), men det var stort set umuligt at få plads...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg fik hængt Ericas nye lampe op i dag - hendes værelse begynder at tage form :)

 

Dejligt! Viser du billede, når det er færdigt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Karla og C er i bad sammen, og de har en fest. Det var hendes egen ide, så nu sidder jeg i stuen, mens de skråler "let it go" ude fra badeværelser :D Elsker, når de 2 har sådan nogle stunder sammen :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt! Viser du billede, når det er færdigt?

Ja, når hele værelset er klar poster jeg billeder i min mor-tråd. Men det bliver nok tidligst i weekenden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Karla og C er i bad sammen, og de har en fest. Det var hendes egen ide, så nu sidder jeg i stuen, mens de skråler "let it go" ude fra badeværelser :D Elsker, når de 2 har sådan nogle stunder sammen :biglove

:biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vi har været virkelig effektive i dag så har både fået gjort rent (det trængte virkelig!) og ordnet diverse andre små projekter :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vi har været virkelig effektive i dag så har både fået gjort rent (det trængte virkelig!) og ordnet diverse andre små projekter :)

Det er altså også en skøn fornemmelse! Jeg elsker de dage, hvor man virkelig får rykket.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Julius og Marius' sammen ❤️ Der er ingen der kan få Julius til at grine som Marius kan :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vi fik tid til at køre en prøvetur til Herlev, og at jeg nu ikke længere er halvvejs panisk over ikke at kunne vej til fødemodtagelsen, når det gang går løs for alvor :)

God ide :)

Går du ikke til jordemoder derude også? Jeg nåede at være derude en del gange :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At det har været en helt vidunderlig juleferie, der slutter nu.

Store C har bare været super dejlig og vi har ikke haft så mange threeager-perioder med hende som vi plejer. Samtidig er der bare sket et eller andet med hende i forhold til lille C, hun er blevet meget mere vild med lille søster og pjatter gerne med hende.

Og så har mit forhold til hende også haft godt af at far har været hjemme til at aflaste, så vi har haft gode hyggestunder og tror måske jalousien, som jo er gået ekstrem ud over mig, er begyndt at aftage. Det vil være super rart, så man igen kan være alene med begge børn.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

God ide :)

Går du ikke til jordemoder derude også? Jeg nåede at være derude en del gange :D

Nope jeg går på Frederiksberg Hospital :) Det ligger noget tættere på os end Herlev, så det er meget rart.

Jeg har jo så været en del til scanning, men det foregår jo ikke samme sted som fødemodtagelse eller fødegang.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg har jeans på i dag :glad det er vel 7-8 måneder siden :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg har jeans på i dag :glad det er vel 7-8 måneder siden :P

:toot

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At der muligvis bliver oprettet ekstra hold kemi, så jeg har er lillebitte håb om, at jeg alligevel når det inden marts :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At der muligvis bliver oprettet ekstra hold kemi, så jeg har er lillebitte håb om, at jeg alligevel når det inden marts :goodluck

:goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Johannes var simpelthen så sej i dag til børnehavestart :) han var bare klar med sin rygsæk, madpakke og drikkedunk.. jeg var med derovre til frugt og så kunne jeg ellers godt fise af. Hvis ikke jeg hører andet, så henter jeg ham ved 12 tiden, når de har spist madpakker. Er altså lidt stolt af min store dreng :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har gjort køleskab rent! Hvilket i sig selv jo ikke er ophidsende, men hold nu op hvor er jeg glad for, at jeg nåede det en gang inden baby :loveshower 

Herudover har jeg lavet dej til en ordentlig omgang boller til fryseren OG vasket den lille bunke tøj til håndvask, som har gloet på mig de sidste par dage samt støvsuget! Og nu er jeg så øm, som havde jeg løbet 10 km. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At være alene hjemme med meget søvnig E = Jeg får lavet en hel masse :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt SP-besøg :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.