Girl Next Door

Hvad gør dig glad i dag? Vol. 2

4,011 indlæg i dette emne

Et fantastisk 2015 der går på hæld og beslutningen om at tilbringe årets sidste aften alene med bebsen (kørte hjem efter aftensmad hos svigerne, manden og den store blev) er bare den helt rigtige.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det her! :biglove

25r0d1l.jpg

Det ser hyggeligt ud :)

Er det et spil for 2? Er det et spørgsmålsspil? Vi trænger til nye spil nemlig ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det ser hyggeligt ud :)

Er det et spil for 2? Er det et spørgsmålsspil? Vi trænger til nye spil nemlig ;)

Ja, det er sådan et spørgespil om tidsperioder.. Det var ret skægt (og så vandt jeg... ;))!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det er sådan et m spørgespil om tidsperioder.. Det var ret skægt (og så vandt jeg... ;))!

Er du total brainy eller er spørgsmålene til at svare på? Godt du fik ham, jeg har desværre tabt 1-2 <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er du total brainy eller er spørgsmålene til at svare på? Godt du fik ham, jeg har desværre tabt 1-2 <_<

Brainy er nok så meget sagt, men en bred vifte af fuldstændig ligegyldig viden... :lol Og så er spørgsmålene bestemt til at have med at gøre!

I må ta' et tredje inden sengetid.. Du kan ikke have det siddende på dig! :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En dejlig nytårsaften selv om vi kun var 3 - og skønne hilsner fra hver af de 3 som ikke var hjemme og fejre ❤️ Jeg går i seng træt og i lykkelig taknemmelighed for alt det jeg har.

Glædelig 2016 allesammen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hyggelig og skøn nytårsaften :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En hyggelig og sjov nytårsaften der blev bedre end "frygtet"

Min familie :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min kæreste der bare er den bedste partner og far :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En fantastisk nytårsaften, der samtidig markerede 10 års jubilæum for at kysse med manden, at sove længe her til morgen, snacke på rester fra igår og en søn, der er helt vild efter at rydde op og støvsuge :biglove :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vågne til lyden af glad søn i stuen og synet af smilende baby :kuller og at min mand er helt vildt god til at lege med vores søn - de hygger sig simpelthen sådan :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En fantastisk nytårsaften, der samtidig markerede 10 års jubilæum for at kysse med manden, at sove længe her til morgen, snacke på rester fra igår og en søn, der er helt vild efter at rydde op og støvsuge :biglove :7himmel

Mødte I hinanden nytårsaften? :loveyou

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mødte I hinanden nytårsaften? :loveyou

Hehe nej vi mødte hinanden i Bilka :lol (hvor jeg var kæreste med en af hans kammerater :rolleyes)

Men vi kyssede hinanden første gang nytårsaften :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe nej vi mødte hinanden i Bilka :lol (hvor jeg var kæreste med en af hans kammerater :rolleyes)

Men vi kyssede hinanden første gang nytårsaften :biglove

Ha ha fedt ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vågne op med glad datter og at have sovet ret fint :loveshower

Vi havde ikke den vildeste nytårsaften i går, men det er dejligt nu dagen efter :)

Normalt er jeg lidt mismodig nytårsdag - plejer at synes at året virker uoverskueligt! Men i dag er det nu helt ok :)

Godt nytår til jer!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At lille J tog nytårsaften i stiv arm. Lidt svært at falde i søvn pga raketter, men fra kl 18:45 hørte vi intet til ham :yay min dygtige lille fis :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tanken om en rigtig hyggelig nytårsaften og at se Ericas glæde over fyrværkeriet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At ligge på sofaen, alene i sommerhuset, med et godt stykke cheesecake fra igår og en knitrende brændeovn, mens svigerforældrene, C og Karla er gået en lang tur i skoven.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At ligge på sofaen, alene i sommerhuset, med et godt stykke cheesecake fra igår og en knitrende brændeovn, mens svigerforældrene, C og Karla er gået en lang tur i skoven.

Åh, jeg kunne godt spise cheesecake!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Åh, jeg kunne godt spise cheesecake!!

Den var også god :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores skønne naboer. :glad Der har lige været to hold forbi med gave til Lucca og for at se huset efter vi har bygget om. :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har været ude og ordne have og fælde træer, lave bål og rydde op i 4 dejlige timer! Skønt at kunne være aktiv

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil bare lige sige at jeg først lige er vågnet!!!

Jooo godt nok havde jeg nattevagt og kom først ind i sengen lidt over 9, vågnede kl 15 og skulle TISSE, gik i seng igen og er først vågnet for 20 min siden :D

Nu skal jeg lige have ryddet lidt op i stuen og køkkenet -og så starter vores nytårsaften med madlavning og maks hygge :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.