Girl Next Door

Hvad gør dig glad i dag? Vol. 2

4,011 indlæg i dette emne

Jeg skal til 2 timers gravidmassage i dag :loveshower

 

Åh det lyder lækkert..!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg skal til 2 timers gravidmassage i dag :loveshower

Det er fantastisk!

Det er næsten pengene værd, bare at ligge på maven :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal til 2 timers gravidmassage i dag :loveshower

Årh... Gad godt bytte for mine 2 timers glukosebelastning :D God fornøjelse.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har sovet til kl. 9! Det var dælme da rart (og sjældent) :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh... Gad godt bytte for mine 2 timers glukosebelastning :D God fornøjelse.

Haha, not gonna happen baby :lol

Og ja Susanne - glæder mig så meget til den briks!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg umiddelbart kun har taget 600 gram på i julen :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Held og timing. I morges gik jeg ind på Karlas værelse for at måle op, om den reol jeg havde i tankerne ville passe ind på hendes værelse, og da jeg gik ind for at snakke med c om at vi skulle købe den, fortæller han, at der er en på Kollegiet, der forærer lige præcist den reol væk, og om det var noget for os. Så nu har vi den "nye" reol stående, og den har ikke kostet os en krone. :super Nu kan lillemandens tøj komme på plads, og Karla kan få en reol med skuffer, der kan lukkes ordentligt :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gør mig rigtig glad at min søster endelig har fundet sig en sød fyr!

Hun har altid været utrolig uheldig førhen... De faldt for hendes store babser og ikke min fantastiske søsters personlighed, og det sårer sq!

Men nu har hun offentliggjort at hun er i et forhold, og det må tyde på at han er en "good guy!"

Fedt! Jeg glæder mig til min søster kommer med samme nyhed. Det er ikke lige byens bedste mænd hun før har fundet, så jeg håber sådan, at hun vil finde sig en fyr, der har andet end primitive tanker mellem ørerne

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt! Jeg glæder mig til min søster kommer med samme nyhed. Det er ikke lige byens bedste mænd hun før har fundet, så jeg håber sådan, at hun vil finde sig en fyr, der har andet end primitive tanker mellem ørerne

Jeg håber sådan for hende at ham her har ægte følelser for hende! For hun er virkelig glad og næsten kuller når hun snakker om ham :wub

Hun fortjener at opleve rigtig gensidig kærlighed..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

At være hjemme igen med min lille familie samlet! Ild i brændeovnen, Sofie der sover i liften og Søren og Anna der samler Lego Friends. I can wish for no more :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg fik revet mig selv op ved hårrødderne og fik fjernet juletræ, støvsuget og pakket al julepynten ned mens ungerne sov middagslur

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At være hjemme igen med min lille familie samlet! Ild i brændeovnen, Sofie der sover i liften og Søren og Anna der samler Lego Friends. I can wish for no more :7himmel

:loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg fik revet mig selv op ved hårrødderne og fik fjernet juletræ, støvsuget og pakket al julepynten ned mens ungerne sov middagslur

:super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At være godt i gang med make-over på Ericas værelse. :yay Jeg kom til at købe tapet til at sætte på bagvæggen på hendes nymalede reol samt på bordpladen og stolefladerne, da de er hårdt medtagede. Nu er jeg bare spændt på om jeg kan finde ud af at sætte det pænt på :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nye strømper :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At være godt i gang med make-over på Ericas værelse. :yay Jeg kom til at købe tapet til at sætte på bagvæggen på hendes nymalede reol samt på bordpladen og stolefladerne, da de er hårdt medtagede. Nu er jeg bare spændt på om jeg kan finde ud af at sætte det pænt på :unsure

Det kræver så meget billeder når du er færdig :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kræver så meget billeder når du er færdig :yay

 

Ok :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mor blev glad for invitation til nytår hos os. Skal spise sushi med en god veninde på onsdag! Det er altså en god blanding, især nu hvor jeg kan spise igen :-))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har fået juletræet ud i dag og har rykket rundt på pigernes værelser, så nu er der mere plads og til at overskue igen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mega optur :glad

Er lige hoppet i mine før graviditets jeans.

Vel og mærke mine før graviditet med Freja jeans som jeg ikke har kunnet passe mellem de to graviditeter :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min søn! Han er simpelthen så fantastisk for tiden. Den bedste storebror :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har købt en ammekjole på nettet til dåben på næste søndag, den er lige kommet og sidder bare rigtig godt på mig og er super fin! :yay det sker altså aldrig, Graviditets- og ammetøj passer mig elendigt normalt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

William kyssede Nohr godnat!!!!!! Ej men wow! Altså, drengen har været bange for Nohr, det er godt nok vildt :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At møde hende den fantastiske læge der lavede vandrejournalen med Marius. Hun var vagtlæge idag. Hun er så skøn, rar og grundig. Æv st hun blot var reservelæge ude bed os for 4 år siden...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.