Girl Next Door

Hvad gør dig glad i dag? Vol. 2

4,011 indlæg i dette emne

William kyssede Nohr godnat!!!!!! Ej men wow! Altså, drengen har været bange for Nohr, det er godt nok vildt :biglove

:kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

William kyssede Nohr godnat!!!!!! Ej men wow! Altså, drengen har været bange for Nohr, det er godt nok vildt :biglove

:loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

William kyssede Nohr godnat!!!!!! Ej men wow! Altså, drengen har været bange for Nohr, det er godt nok vildt :biglove

:biglove

(Der gik forresten også lidt tid, før V ville røre E og nu er han helt vild med hende :))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At få min nye barnevogn i dag :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

William kyssede Nohr godnat!!!!!! Ej men wow! Altså, drengen har været bange for Nohr, det er godt nok vildt :biglove

Ej hvor dejligt! :biglove :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores nytårsmad er kommet :loveshower Så holdt de alligevel ord

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ny cykel og ny cykelstol :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vi er nået rigtig langt på Ericas værelse :yay

Reolen er nu malet, bagvæggen tapetseret, stole/bord er tapetseret og det bliver bare så fint! :yay

At vi stadig mangler en masse og at keg burde arbejde er en detalje :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har købt en ammekjole på nettet til dåben på næste søndag, den er lige kommet og sidder bare rigtig godt på mig og er super fin! :yay det sker altså aldrig, Graviditets- og ammetøj passer mig elendigt normalt

Det kræver link :) jeg leder efter en pæn ammekjole :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Lilys hofter blev frikendt af hospitalet :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:yay sammen med alle der er glade :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kræver link :) jeg leder efter en pæn ammekjole :)

 

Det er denne:

 

https://www.purlogpersille.dk/shop/queen-mum-festlig-31253p.html

 

Jeg var i tvivl om den også var pæn når man ikke er gravid, men det synes jeg virkelig den er. Og super behagelig at have på :) Jeg er meget tilfreds med den! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1. At det tyder på at tigeren er forsvundet igen :yay Natten var meget bedre, dagens lure var meget bedre og indtil videre er aftenen forløbet uden gråd (antijinx). Så er der mere håb for en god aften i morgen :) 

2. At vi generelt har fået lidt mere styr på aftenluren. C sover stadig ikke meget om aftenen, men vi har vist fundet noget der virker nogenlunde :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At komme ud og morgen fodre til dette syn

znr4so.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At komme ud og morgen fodre til dette syn znr4so.jpg

Så smukt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror Tulle er lige ved st have fået sin første tand :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand, som tog ungerne og har ryddet op her i Jerusalems ødelæggelse, imens jeg more og less har soooovet i 2 timer her til formiddag. Om lidt kommer han hjem med nytårsmenuen og laver kaffe til os.

Jeg elsker ham! Især når han er hjemme :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand, som tog ungerne og har ryddet op her i Jerusalems ødelæggelse, imens jeg more og less har soooovet i 2 timer her til formiddag. Om lidt kommer han hjem med nytårsmenuen og laver kaffe til os.

Jeg elsker ham! Især når han er hjemme :)

Øj en sød mand :loveshower go måde at starte dagen ud på!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min kærestes glæde ved at vise pigerne heksehyl og andet sjov. Han var nok den der havde det sjovest. Skønt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så smukt!

Ja det er fordelen ved at skal tidligt ud for at fodre grisene :) og der er bare ikke andet end vores læ-bælte der skygger for udsynet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg nåede satme i mål med seks retters menu til 11 personer og endda også opvasken FØR gæsterne kom. Hurra! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er glad for at vi er hjemme i aften! Det er simpelthen ikke Nohrs dag, ikke fordi han fejler noget eller noget, men bare sådan "jeg ville ammes eller vippes i arm ellers græder jeg" - og det skal han selvfølgelig have lov til. Så det er rart bare at kunne sidde i stuen og putte, at amme ved bordet og nu sidde og vippe liften i soveværelset, uden at stresse over at skulle skynde mig ud til et selskab!

Og så er det mega hyggeligt! William er total fan af glimmerpynt i hans "drink" (vand :lol ) og af stjernekastere og chips :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand, som tog ungerne og har ryddet op her i Jerusalems ødelæggelse, imens jeg more og less har soooovet i 2 timer her til formiddag. Om lidt kommer han hjem med nytårsmenuen og laver kaffe til os.

Jeg elsker ham! Især når han er hjemme :)

True love :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg nåede satme i mål med seks retters menu til 11 personer og endda også opvasken FØR gæsterne kom. Hurra! :loveshower

:super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anna, der ligger i sin seng og læser bog højt for sig selv :D :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.