Girl Next Door

Hvad gør dig glad i dag? Vol. 2

4,011 indlæg i dette emne

De bedste gaver fra min mand og Aksel :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

At N står og laver lækre boller :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har fået en garnhylde i vores nye reol  :7himmel (Ja, jeg er meget glad for min nye hylde  ;)) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har fået en garnhylde i vores nye reol :7himmel (Ja, jeg er meget glad for min nye hylde ;))

Garnhylder er bestemt heller ikke at kimse af :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejlig dag med Mama Lou :biglove Astrid og jeg fik shoppet lidt efter hun tog hjem :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Garnhylder er bestemt heller ikke at kimse af :glad

 

Nej, det er virkelig lækkert :) Og manden synes også det ser godt ud ;) :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At lægge i Rasmus' arme igen. :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg er stået op i god tid så jeg kan nyde en kop varm te OG morgenmad :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejlig dag med Mama Lou :biglove Astrid og jeg fik shoppet lidt efter hun tog hjem :)

Det var sååå hyggeligt :biglove :kiss Og hold nu fast hvor er hun LÆKKER :kuller

Altså havde min krop ikke været elendig til graviditeter og lidt andre ting, så havde jeg taget en 3'er :P :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var sååå hyggeligt :biglove :kiss Og hold nu fast hvor er hun LÆKKER :kuller

Altså havde min krop ikke været elendig til graviditeter og lidt andre ting, så havde jeg taget en 3'er :P :wub

Det var smadder hyggeligt! :biglove Eneste ulempe er at tiden går alt for stærkt ;) Hun er ret lækker hvis jeg selv skal sige det ^_^ Og jeg nupper gerne en til. Også selvom hun pt kun vil sove på arm og jeg stadig sidder i nattøj og med fedtet hår :D Det opvejer godt at jeg er ved at bage franskbrød :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Bs eksamen er overstået så jeg jeg har fået min glade og effektive mand tilbage :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var smadder hyggeligt! :biglove Eneste ulempe er at tiden går alt for stærkt ;) Hun er ret lækker hvis jeg selv skal sige det ^_^ Og jeg nupper gerne en til. Også selvom hun pt kun vil sove på arm og jeg stadig sidder i nattøj og med fedtet hår :D Det opvejer godt at jeg er ved at bage franskbrød :P

ALT for hurtigt :blink Hvad sker der for det... Det er det gode selskab :kiss Vi må lige nå en dag mere, så kan du også få flaskerne :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Bs eksamen er overstået så jeg jeg har fået min glade og effektive mand tilbage :loveshower

:yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ALT for hurtigt :blink Hvad sker der for det... Det er det gode selskab :kiss Vi må lige nå en dag mere, så kan du også få flaskerne :D

Det må vi! Jeg glemte også at købe skraldeposer :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg har bestilt en strikkekurv til mig selv :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det må vi! Jeg glemte også at købe skraldeposer :D

Jeg skal vist have et rivejern mere :P Også skal jeg have lidt assistance til forslag til hvad vi stiller op med en stor hvid væg, der har du garanteret forslag ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Sigrid for første gang i uger har taget en god lur et andet sted end på min arm :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At kunne trække vejret :yay :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Dejlig gåtur med min nabo og alle vores hunde :yay glæder mig til vi også skal have barnevognen med!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Theo: "Mor jeg er så glad for, at Lily er kommet. For jeg elsker hende jo" :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Theo: "Mor jeg er så glad for, at Lily er kommet. For jeg elsker hende jo" :kuller

Årh :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pigerne går til gymnastik igen. Denne gang UDEN mig. De er blevet så store altså!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Børnehaven har ryddet op i depotet og havde lige gemt et par meter katvig-stof til mig, fordi de jo ved jeg syer tøj til Theodor. Sejt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.