Girl Next Door

Hvad gør dig glad i dag? Vol. 2

4,011 indlæg i dette emne

Det har jeg også prøvet.. Det er angstprovokerende. :kram2

Ja for hvornår er det lige, at det så går ned ad bakke igen :unsure

Men man må jo gøre sit bedste for at nyde det, mens det står på :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

At en skøn jul er overstået, og at vi nu kan putte i sengen med tegnefilm og nattøj, uden at skulle stresse. :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogle rigtig gode juledage :7himmel

 

Jeg var lidt nervøs for om det blev for meget at være sammen med mandens familie d. 23, køre direkte op til min familie (Erica faldt i søvn til nat i bilen) for at holde jul ved mine forældre (13 personer) overnatte ved mine forældre og så til julefrokost med de samme 13 personer den 25. til frokost. Altså tre dage i streg med julesammenkomster.

 

Men Erica har bare været et pragteksemplar :loveshower Hun har været SÅ god til at holde jul - glædet sig til at give og få gaver, været længe oppe og nem at putte (juleaften blev hun først puttet efter kl 22, så havde forudset at hun ville trække tiden og mange "jeg skal liiiige ..." men første gang jeg sagde til hende, at nu skulle hun snart puttes, så begyndte hun helt af sig selv at give godnatkrammere til alle og spurgte om hendes store kusine ville putte hende :kuller) Om formiddagen 1. Juledag legede vi med alt hendes nye legetøj, og da vi skulle til at i bad og gøre os klar til julefrokost var hun helt med og valgte selv tøj og ingen brok over at hun bare ville lege med sit nye legetøj. Simpelthen SÅ dejligt!

 

Nu har vi ikke aftaler før den 29, så nu skal der bare hygges og ny-indrettes på Ericas værelse, så hun kan få plads til sit nye legetøj.

 

Julestemningen var svær at finde i løbet af december måned - men de sidste par dage har godt nok taget revanche - det har været SÅ hyggeligt!! :loveshower

 

(og manden er i gang med at lave is i vores nye ismaskine - glæder mig!! :yay Vi har alle fået SÅ gode gaver! :glad)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At være hjemme hos os selv... Aaaaahhhh :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vi fik begge tøser passet, så vi kunne tage i biffen og se Star Wars i middags :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At få at vide at vi klarer familieforøgelsen rigtig godt, og at vi virker meget rolige omkring det hele :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Perfekte svær på dagens steg :mam

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Perfekte svær på dagens steg :mam

Vigtigt ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

At se/høre mit store skønne brød af en svigerfar synge "Du er min øjesten" helt engleblidt for lille E, der bare lyttede og kiggede helt forelsket :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal ikke noget i dag. Som i intet! Hellooo sofa!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At se/høre mit store skønne brød af en svigerfar synge "Du er min øjesten" helt engleblidt for lille E, der bare lyttede og kiggede helt forelsket :kuller

 

Årh! kodak-moment...med lyd...

Min svigerfar kalder også både sine børn og børnebørn "skat". Det er så fint (og måske ikke en big deal, men det er bare anderledes end hvad jeg er vant til).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ungernes glæde ved en køretur med far og farfar :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Frysepizza og chips med dip! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lavet en mega god tiramisu! :sandie Man er jo nødt til lige at øve sig inden nytår når man ikke har prøvet det før  :badgirl  :oops

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lavet en mega god tiramisu! :sandie Man er jo nødt til lige at øve sig inden nytår når man ikke har prøvet det før :badgirl :oops

:D :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vi har besluttet hvad vi gør til nytår, så nu skal der bare bestilles. Jubi

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:D :super

 

Så satser vi på at baby ikke tager skade af den smule likør der er i… ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så satser vi på at baby ikke tager skade af den smule likør der er i… ;)

Næppe :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vi har besluttet hvad vi gør til nytår, så nu skal der bare bestilles. Jubi

Hvad blev det så til?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad blev det så til?

Vi tager til Rønbjerg feriecenter et par dage. Glæder mig rigtig meget og håber det bliver godt. Det er mange år siden vi sidst har været der, så jeg har ingen fornemmelse af stedet længere. Vi er dog ikke så krævende :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi tager til Rønbjerg feriecenter et par dage. Glæder mig rigtig meget og håber det bliver godt. Det er mange år siden vi sidst har været der, så jeg har ingen fornemmelse af stedet længere. Vi er dog ikke så krævende :D

Det lyder hyggeligt :) God tur.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder hyggeligt :) God tur.

Tusind tak. Det håber jeg også det bliver :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gør mig rigtig glad at min søster endelig har fundet sig en sød fyr!

Hun har altid været utrolig uheldig førhen... De faldt for hendes store babser og ikke min fantastiske søsters personlighed, og det sårer sq!

Men nu har hun offentliggjort at hun er i et forhold, og det må tyde på at han er en "good guy!"

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal til 2 timers gravidmassage i dag :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.