Girl Next Door

Hvad gør dig glad i dag? Vol. 2

4,011 indlæg i dette emne

Alt har bare været skønt i dag, alle er trætte og glade og meget mætte nu. Glædelig jul allesammen :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

En fantastisk hyggelig juleaftensdag og juleaften :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores beslutning om at holde julen hjemme!

Jovist det var lidt underligt i teorien, at være alene os 4. Men det har simpelthen været så rart! INGEN stress, ingen irritationer, ingen nedsmeltninger, ingen kriser. Bare ro og hygge, leg, uglet hår, god mad, skønne gaver og skøn voksentid hvor begge drenge har sovet. Og vi skal ikke vække dem og smide dem i en bil - og vi vågner ikke op et andet sted. Altså kan vi bare hygge videre når vi vågner :glad

Edit: og jeg er ikke total overstimuleret. Jeg kan ikke huske at det nogensinde er sket en jul :O

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores beslutning om at holde julen hjemme!

Jovist det var lidt underligt i teorien, at være alene os 4. Men det har simpelthen været så rart! INGEN stress, ingen irritationer, ingen nedsmeltninger, ingen kriser. Bare ro og hygge, leg, uglet hår, god mad, skønne gaver og skøn voksentid hvor begge drenge har sovet. Og vi skal ikke vække dem og smide dem i en bil - og vi vågner ikke op et andet sted. Altså kan vi bare hygge videre når vi vågner :glad

Edit: og jeg er ikke total overstimuleret. Jeg kan ikke huske at det nogensinde er sket en jul :O

Jeg er SÅ misundelig!!! :o Glad dine vejne :kiss Men hold nu op, hvor gad jeg godt det samme næste år!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Havde troet vi sku stene til en film her sidst på aftenen men i stedet har vi qiuzzet og grinet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er SÅ misundelig!!! :o Glad dine vejne :kiss Men hold nu op, hvor gad jeg godt det samme næste år!

:kram2 det kan anbefales!

Jeg sagde dog til Jon at det var det dummeste vi nogensinde har gjort. Nu lokker det jo helt vildt at holde jul sådan igen en anden gang ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En sød besked fra en god ven.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2 det kan anbefales!

Jeg sagde dog til Jon at det var det dummeste vi nogensinde har gjort. Nu lokker det jo helt vildt at holde jul sådan igen en anden gang ;)

Nu skal støvet lige falde til jorden igen her, men jeg drømmer MEGET om jul for 4 i 2016!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har bare haft en rigtig dejlig og hyggelig juleaften :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu skal støvet lige falde til jorden igen her, men jeg drømmer MEGET om jul for 4 i 2016!

Det kan jeg godt forstå! 4 og en baby i maven ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan jeg godt forstå! 4 og en baby i maven ;)

Aaaarh ikke allerede i 2016 i hvert fald! Og det sker nok ikke alligevel, men lige nu er det dæleme fristende!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De her to herlige børn og manden der bare har fanget det perfekte julenumrene af dem :biglove

qo94t2.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min helt vidunderlige kæreste :loveshower

Jeg var så ked af det fordi hans gave til mig jo var afsløret, men han havde selvfølgelig lige en selvgjort i ærmet ;) han havde lavet en bogstavjagt (allerede der var jeg ret imponeret!!!) som jrg skulle skrabe, de ord der blev skrabet fri skulle jeg sætte sammen så det gsv mening. Han har simpelthen købt billetter til Dirty Dancing med treretters menu til juli og sørget for børne- og hundepasning. Det holdt tykke her jo ikke til, så jeg hylede selvfølgelig :D åhh det er fantastisk han kan tage røven på mig efter så lang tid. Jeg undrer mig dog stadig over om han enten har vundet i lotto uden at fortælle det, eller om vi skal leve af havregrød meget længe :LOL

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, nu har jeg været Scrooge-agtig hele dagen, men jeg ER faktisk glad for:

- At vi bare har nattøjsdag idag (og alle 25/12'er fremover!)

- At min svigermor laver så sygt god mad OG laver nok til at man får madpakke med hjem :mam

- At min mor fortalte, at min mormor var blevet sååååå glad for den fotobog, vi havde lavet til hende

- Samtlige julegaver til mig

- At spille det Popup-Olaf-spil som V fik i julegave (Det er altså sjovt!)

- At B blev glad for de gaver, jeg havde købt til ham (han virker faktisk især glad for joggingbukserne :yay)

- At B er igang med at lave høns i asparges fra bunden af til julefrokost imorgen :mam

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

BBM: så de kom frem jogginbukserne? :yay

Jeg lå og tænkte på det i nat (øhm, fordi det åbenbar lige var vildt vigtigt :lol ) og ville have skrevet og spurgt, men så kom jeg alligevel fra det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok, hvor skørt det end lyder, så er jeg total happy over at vi har brugt et par timer mig og J, med sovende unger - på at gå og rydde op, men på sådan en hyggelig måde med kys og snak. Og nu er her faktisk næsten helt rart at være :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At selvom det var hektisk og stresset de sidste to timer op til at gæsterne kom, så var det en ret god juleaften :)

Selvom jeg står med alt selv, så er det rart at vi er hjemme. Børnene elskede det, de store var først i seng kl 01 (og oppe kl 12 i dag), Pixie kunne gå til og fra på sine præmisser, hvilket var skønt :loveshower

Vi skal måske lige finde en anden løsning med gaveræs for der var mange gaver til børnene ift til de andre og svigerfar var ikke helt tålmodig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alt. Jeg er skræmmende lykkelig for tiden :kuller :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha du er fanme dejlig, Stephi :kiss Men ja, de kom frem OG de passer! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At se Inside Out og spise småkager, lege med værktøj, magneter og biler og danse tosset til Postmand Per-helikopteren

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Total hjemme-hygge-slappe-af-dag-uden-noget-på-programmet-dag...

Begge piger har hygget, vi har haft kvalitets tid SAMMEN og det meste af julepynten er nu pakket ned, til fordel for nyt pynt til vindueskarmen :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At mine børn endelig, endelig, endelig, endelig er kommet hjem. Er så glad :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alt. Jeg er skræmmende lykkelig for tiden :kuller :unsure

Det har jeg også prøvet.. Det er angstprovokerende. :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den søde apotekerdame, der lige fiksede den forkerte recept, så vi fik det rigtige medicin med hjem til Julius :glad

Og at anden gang Julius fik medicin i spaceren græd han slet ikke :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Liff endelig sover igen! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.