Girl Next Door

Hvad gør dig glad i dag? Vol. 2

4,011 indlæg i dette emne

At jeg efter at have sovet stort set 72 timer endelig er frisk igen. :yay

At manden i lørdags fik okay anmeldelser om hans mad i nordjyske stiftende. Det var i hvert fald ikke maden der træk til tre gafler ud af seks

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

At Annas bedste venindes mor er gravid efter MANGE fertilitetsbehandlinger! :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg for første gang faktisk har vundet i en konkurrence :yay :yay

Og det er sådan en fed gave, nemlig en fotografering af baby ved 8-9 mdr ved Little Angels By Medine :loveshower

Jeg elsker hendes billeder og er så vilde med dem vi fik taget af Pixie :loveshower

Wauw tillykke :glad

Hun er virkelig dygtig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 rene juledrenge :D

Sikke et projekt :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min søde kæreste har hjulpet mig med at gøre rent i dag, og jeg har fået bagt boller og lavet det sidste konfekt :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Filippas glæde da vi overraskede med risengrød til hende til aftensmad :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er ikke sur på min mand længere. :)

"Nissen" har Gud-døde-mig lagt et krøllejern til mig :yay Og vigtigere endnu, så har "Nissen" også lagt det sødeste lille brev med tak og pæne ord :biglove :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er ikke sur på min mand længere. :)

"Nissen" har Gud-døde-mig lagt et krøllejern til mig :yay Og vigtigere endnu, så har "Nissen" også lagt det sødeste lille brev med tak og pæne ord :biglove :loveshower

Hvor godt :yay :kram2

Min mand var ikke ligefrem i varmen tidligere, men nu støvsuger han, vasker op og tager prutbleer - og jeg sidder i sofaen! Så nu stiger hans popularitet igen :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor godt :yay :kram2

Min mand var ikke ligefrem i varmen tidligere, men nu støvsuger han, vasker op og tager prutbleer - og jeg sidder i sofaen! Så nu stiger hans popularitet igen :lol

B og jeg var egentlig bare oppe og skændes om noget DYBT latterligt. Muligvis egentlig bare julestress fra begges sider :blush Men nu er det lagt væk, alle pakker er pakket ind og udvekslet, vi er klar til jul, og vi har fået take-away og stener disney juletegnefilm :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

B og jeg var egentlig bare oppe og skændes om noget DYBT latterligt. Muligvis egentlig bare julestress fra begges sider :blush Men nu er det lagt væk, alle pakker er pakket ind og udvekslet, vi er klar til jul, og vi har fået take-away og stener disney juletegnefilm :D

Åh jeg vil også se Disney juletegnefilm, som ikke er HandyManny altså :rolleyes den har jeg nemlig set, 2 gange i dag :lolhit

Vi har mest bare træthedsirritationer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At mærke lillemanden møffe rundt inde i maven :wub :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At mærke lillemanden møffe rundt inde i maven :wub :kuller

:wub :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At M og jeg nu kan snakke sammen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

At M og jeg nu kan snakke sammen...

Dejligt :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yes!!!! W har ikke været vågen i nat :glad Jeg er jo helt ør af alt det søvn :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yes!!!! W har ikke været vågen i nat :glad Jeg er jo helt ør af alt det søvn :rolleyes

:yay :yay :yay

:kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yes!!!! W har ikke været vågen i nat :glad Jeg er jo helt ør af alt det søvn :rolleyes

:yay dygtig W

Rigtig god jul til jer :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tumlepigen og SDB hvor er i skønne :kiss

Nu har jeg fået det jeg ønskede mig mest af mine drenge: af William en god nats søvn (og Nohr vækkede mig kun 2 gange og sov hurtigt, så det var virkelig en god nat!) og af Nohr 3 fyldte bleer i streg :yay

Hvad mere kan en mor ønske sig?

Edit: og så er det altså ikke engang ment ironisk det med de fyldte bleer, vi har frygtet forstoppelse eller det der var værre!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tumlepigen og SDB hvor er i skønne :kiss

Nu har jeg fået det jeg ønskede mig mest af mine drenge: af William en god nats søvn (og Nohr vækkede mig kun 2 gange og sov hurtigt, så det var virkelig en god nat!) og af Nohr 3 fyldte bleer i streg :yay

Hvad mere kan en mor ønske sig?

Edit: og så er det altså ikke engang ment ironisk det med de fyldte bleer, vi har frygtet forstoppelse eller det der var værre!

Altså vi fejre stadig hver fyldt ble, forstoppelse hos de små er det børste så forstår sig godt.

Og hvor er det fantastisk at læse hvor glad du er lige nu og at I har haft en god nat :kiss

Håber resten af dagen bliver lige så skøn :jul5:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg er lige ved at tro, at sådan en hår-spade som mig faktisk KAN få pæne krøller med lidt øvelse med min nye krølledims :yay

Første forsøg:

lcs0fjh.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg er lige ved at tro, at sådan en hår-spade som mig faktisk KAN få pæne krøller med lidt øvelse med min nye krølledims :yay

Første forsøg:

lcs0fjh.jpg

Piiiift!! :whistling

Det ser sgu da godt ud!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Min søde kæreste der slapper af på sofaen... Mine søde svigerforældre som bare laver alting idag :biglove

Fantastisk gudstjeneste i søborg kirke med en rigtig sjov præst :D

God dag :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lykkelig stor-lille dreng :biglove

Sprøde svær og killer sovs!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.