My-Moren

Ammetråd

2,419 indlæg i dette emne

Jeg har total nedlagt veto omkring det brystnuldring, jeg kan overhovedet ikke have det! Han har sneget sig til det når jeg sover nogengange, den bisse. Men jeg fjerner altså hans hånd. Slemme mor! Det ville være på bekostning af amningen hvis han skulle gøre det der :Blush

Her holder vi i hånd, holder en eller anden dims - en LEGO dublo mand er go, holder hans nusserelefant, men alleroftest nuldrer han med sin dyne :)

Vi holder også typisk (ret håndfast) i hånd - og så får hun sin bamse at nulre på :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:lol som du da kan sige det :D

Sigrid napper også - egentlig hvad som helst men også gerne brystvorter, hvis hun kan komme til det. Møghamrende belastende er det :rolleyes

Jamen han har i en lang periode yndet at pille og nulre brystvorten, men n er det altså selve brystet, der bare skal have noglr tæv! Og han er sur og gal når han gør det. Dumme tiger og dumme appetitspring!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Lily råber hele tiden. Vi er ved at blive vanvittige :blink Det eneste, der kan få hende til bare at ligge stille og roligt, er amning. Hun falder helt til ro og ligger læææææænge og sutter, men uden egentlig at spise. Håber godt nok det er en del af tigerspringet, så det snart stopper igen :unsure

(Hun er 8,5 mdr.)

Arthur på 9 måneder råber også/stadig. Er du vild der er temperament i min lille utålmodig knægt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er jeres andet bryst ikke "pakket" væk? :chin:

Jeg ville virkelig ikke bryde mig om det :unsure

NEj, ikke om natten. Jeg synes egentlig ikke det gør noget han nulrer. Det er når han niver at det gør pisse nas. Men det gør han ved samme bryst som han spiser af.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arthur på 9 måneder råber også/stadig. Er du vild der er temperament i min lille utålmodig knægt.

Tror det er sådan en Arthur-ting :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eigil er så hidsig over at jeg ikke rigtigt har mere mælk. Og synes ikke rigtigt jeg har lysten til at tage kampen når han snart bliver et år.

Den eneste grund til at han også stadigvæk ammes er opholdet i København. Da han stort set var færdig med amning inden vi blev indlagt. Men for at få mere mad i ham, ammede jeg ham meget mere end jeg normalt ville have gjort.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lily råber hele tiden. Vi er ved at blive vanvittige :blink Det eneste, der kan få hende til bare at ligge stille og roligt, er amning. Hun falder helt til ro og ligger læææææænge og sutter, men uden egentlig at spise. Håber godt nok det er en del af tigerspringet, så det snart stopper igen :unsure

(Hun er 8,5 mdr.)

Ej men Gunvor råber også konstant! Især når hun spiser rigtig mad! Sådan noget græderåberi og vi har prøvet at ændre alt, men det virker mest til, at hun bare GØR sådan med mad. Men det er altså ret anstrengende at høre på i længere tid! :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

NEj, ikke om natten. Jeg synes egentlig ikke det gør noget han nulrer. Det er når han niver at det gør pisse nas. Men det gør han ved samme bryst som han spiser af.

Jeg har mælk ud over det hele hvis jeg ikke pakker det andet væk :unsure Det begynder at løbe så snart hun spiser fra det andet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har mælk ud over det hele hvis jeg ikke pakker det andet væk :unsure Det begynder at løbe så snart hun spiser fra det andet

Åh hvor træls. Det oplever jeg aldrig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er jeres andet bryst ikke "pakket" væk? :chin:

Jeg ville virkelig ikke bryde mig om det :unsure

Altså, det med at nappe er i al tilgængelig hud ( <_< ) - brystvorten får hun kun fat på, når hun nipser ind i bh'en. Jeg bruger pt almindelige bh'er, så med ammebarm skal der ikke så meget til, før de smutter ud :rolleyes Jeg vil heller ikke have det, jeg fjerner hånden konsekvent.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh at være ammemoren der i et desperat forsøg står og ammer ned i barnevognen! Let og elefant :lolhit

Det var faktisk sværere end amning i autostol, som jeg efterhånden mestrer til perfektion :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh at være ammemoren der i et desperat forsøg står og ammer ned i barnevognen! Let og elefant :lolhit

Det var faktisk sværere end amning i autostol, som jeg efterhånden mestrer til perfektion :lol

Hahaha :D Der er ikke noget at sige til, at man nogle gange får lidt ondt i ryggen, når man har babyer!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det har jeg også prøvet .. Begge dele!! Hahhahahahaha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej undskyld, hvordan ammer barnet nede i vognen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej undskyld, hvordan ammer barnet nede i vognen?

 

Man stikker vel patten derned, tænker jeg? :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man stikker vel patten derned, tænker jeg? :lolhit

Jamen.., nu er jeg også udstyret med ret små babser, men jeg ville aldrig kunne amme William dernede... :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen.., nu er jeg også udstyret med ret små babser, men jeg ville aldrig kunne amme William dernede... :P

 

Haha.. Mine kan nærmest nå fra sofaen :P Ej, okay.. Men jeg tror nok jeg kunne stå foroverbøjet og ramme sådan nogenlunde :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har normalt heller ikke store bryster men ja man står bøjet over vognen.. Altså det er ikke noget jeg sådan gør midt inde i byen vel Hahahahhaa

Det er vist sket en gang eller to i haven derhjemme ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror sgu jeg skal lægge mig derned så :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det ville også kræve at jeg kravlede ned i vognen hvis jeg skulle nå at amne dernede.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik vi da konstateret at jeg har lange bryster! Men altså: de er virkelig praktiske, så skide være med om de er særlig pæne.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ku nogen gange godt tænke mig nogen bryster der var - skal vi kalde det mere fleksible. For når jeg ligger ned og ammer, kan jeg kun ligge på en måde, sådan på siden skråt nedad. Ellers kan babyen ikke nå. Der er ikke nok bryst i den sammenhæng. Og man får altså også trucker ondt i ryggen af at ligge der snoet helt rundt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Steph - jeg er helt med dig! Hvis jeg skal have en treer, satser jeg stærkt på at kunne amme siddende fra sofaen, mens baby ligger i barnevognen udenfor... Forlængerbabser - køb dem før din nabo!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER