My-Moren

Ammetråd

2,419 indlæg i dette emne

vil bare lige sige jer alle herinde tak for støtten og de opmuntrende ord jeg har fået herinde i forbindelse med valget om at droppe amning pga brystbetændelse... det har virkelig hjulpet mig.. Vi er idag kommet hjem fra sygehuset igen og jeg har det meget bedre.. fra imorgen starter jeg ammestop piller og så er det helt slut, men det sidste 1½ døgn er der kommet mindre og mindre ud. Lillepigen får nu kun pepticate og virker til at trives med det, hun skal dog lige lærer at man ikke behøver sluge sin mad, da det resultere i at hun gylper en del..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

vil bare lige sige jer alle herinde tak for støtten og de opmuntrende ord jeg har fået herinde i forbindelse med valget om at droppe amning pga brystbetændelse... det har virkelig hjulpet mig.. Vi er idag kommet hjem fra sygehuset igen og jeg har det meget bedre.. fra imorgen starter jeg ammestop piller og så er det helt slut, men det sidste 1½ døgn er der kommet mindre og mindre ud. Lillepigen får nu kun pepticate og virker til at trives med det, hun skal dog lige lærer at man ikke behøver sluge sin mad, da det resultere i at hun gylper en del..

SÅ godt :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vil bare lige sige jer alle herinde tak for støtten og de opmuntrende ord jeg har fået herinde i forbindelse med valget om at droppe amning pga brystbetændelse... det har virkelig hjulpet mig.. Vi er idag kommet hjem fra sygehuset igen og jeg har det meget bedre.. fra imorgen starter jeg ammestop piller og så er det helt slut, men det sidste 1½ døgn er der kommet mindre og mindre ud. Lillepigen får nu kun pepticate og virker til at trives med det, hun skal dog lige lærer at man ikke behøver sluge sin mad, da det resultere i at hun gylper en del..

:kiss dejligt at du har det bedre :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine bryster er ikke særligt store, men dog tilpas... fleksible*... til at jeg flere gange har ammet junior i tremmesengen i sin tid... :rolleyes

*velkommen til livet midt i trediverne <_<

PS. Jeg synes, at MforMor er sjov :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine bryster er ikke særligt store, men dog tilpas... fleksible*... til at jeg flere gange har ammet junior i tremmesengen i sin tid... :rolleyes

*velkommen til livet midt i trediverne <_<

PS. Jeg synes, at MforMor er sjov :D

Haha tak!

Ej men altsåååå - man bliver jo nødt til at grine af det kropslige forfald :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Steph - jeg er helt med dig! Hvis jeg skal have en treer, satser jeg stærkt på at kunne amme siddende fra sofaen, mens baby ligger i barnevognen udenfor... Forlængerbabser - køb dem før din nabo!

Jeg tænker straks på Elastipigen fra Disneys De utrolige. Det ville være så smart! Så ville det måske heller ikke gøre ondt når Nohr absolut skal rejse sig fra liggende til kravlestilling UDEN at slippe babsen :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Den her tråd blir bedre og bedre... :D

 

Kom til at tænke på et grønlandsk eventyr jeg læste engang hvor det barn hvis mor havde lange bryster overlevede, fordi hun kunne amme det mens hun bare det på ryggen da de skulle flygte. (noget i den stil i hvet fald). Lange bryster skulle være utroligt attraktive i Grønland....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den her tråd blir bedre og bedre... :D

 

Kom til at tænke på et grønlandsk eventyr jeg læste engang hvor det barn hvis mor havde lange bryster overlevede, fordi hun kunne amme det mens hun bare det på ryggen da de skulle flygte. (noget i den stil i hvet fald). Lange bryster skulle være utroligt attraktive i Grønland....

Steph og Lady H - vi emigrerer og starter vores egen bygd!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

"Don't be sad, your boobs ain't bad, they're just a little long"... Tralalala :lol Rodney Carrington har ikke levet forgæves :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Steph og Lady H - vi emigrerer og starter vores egen bygd!!!

:haha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Steph og Lady H - vi emigrerer og starter vores egen bygd!!!

Vi gør det sku!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kommer til at tænke på slattenpatten nu folk fra Næstved og omegn ved hvad jeg taler om

På Køgeegnen var der en Laila Langpat.... 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har mælk ud over det hele hvis jeg ikke pakker det andet væk :unsure Det begynder at løbe så snart hun spiser fra det andet

Sådan var det også hos mig :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hahaha det er sjovt. Husker stadig engang jeg så en i tv (fra et fattigt land i Afrika) der stod og vaskede sig, så smed hun lige sine (lange flade) patter over skuldrene så hun bedre kunne komme til at vaske maven :D efter denne omgang amning bliver det ;) utrolig hvad 2 børn kan gøre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder og ammer Bjørk og hun er så træt. Hendes hoved er kommet 2 cm væk fra patten men hun er for træt til at gøre noget ved det så ligger bare og sutter i luften... Burde man gøre hende opmærksom på hun ikke rammer?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu var det altså ikke for at ramme nogen(Steph) men efter at dømme tror jeg så heller ikke der blev... :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Av mit højre bryst :( Im har kun spist fra venstre hele natten :( hurra for brystpumpe :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Shit jeg er træt af at han skriger så meget når han spiser.... Det er slet ikke hyggeligt at amme

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Shit jeg er træt af at han skriger så meget når han spiser.... Det er slet ikke hyggeligt at amme

Kan han have spændinger i nakken, så det gør ondt at ligge i ammestilling?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Shit jeg er træt af at han skriger så meget når han spiser.... Det er slet ikke hyggeligt at amme

Bjørk havde også lige 3-4 amninger hvor hun bare skreg - så gik det over...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Steph og Lady H - vi emigrerer og starter vores egen bygd!!!

Hey den kan jeg også være med i. Long live the longtits ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi starter med zoneterapi pga mavekneb og så kst hvis det ikke stopper

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nova opføre sig som om hun har glemt hvordan man sutter. Jeg har jo altid brugt ammebrik fordi hun kommer til at give slip på brystet uden den og så skriger og kæmper hun fordi hun ikke kan få fat igen. Men nu gør hun det samme med ammebrikken.

Hun kan jo ikke få noget mad når hun ikke kan finde ud af det. Jeg kan jo se i brikken at der ikke kommer mælk ud kun meget få gange hvor hun så kommer til at slippe og så går det helt galt.

Vi har ikke råd til en ammerådgiver og i desperation fik hun en flaske igår aftes da hun havde grædt og skreget af sult ved mine bryster i 4 timer. Hun slugte 120 ml og sov godt i 5 timer..

Jeg har masser af mælk men hun bliver så hysterisk når hun først er kommet til at give slip så hun sutter overhovedet ikke :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER