My-Moren

Ammetråd

2,419 indlæg i dette emne

Det er sødt af dig :kiss Hvad ville du skulle have for den?

Hmm... Jeg tænker 400 kroner?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jeg helt med på ^_^ Jeg tænker bare, at jeg måske ikke ville kunne få nok mælk ud til, at vi lige som ville kunne nå at afprøve flasken, før det allerede var løbet ud. Ved ikke om det det giver mening :D

Nåå, ja okay, jo det giver mening :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Fik anskaffet mig en brystpumpe i dag og fik malket 60 ml ud (over 3 gange <_<).

Men da jeg skulle give hende det, så kiksede det lidt med flasken. Altså det så ud som om hun drak, men jeg havde åbenbart ikke fået skruet den rigtigt sammen for der løb mælk ud, så hendes body blev helt gennemblødt :rolleyes Men jeg tror hun fik drukket noget af det.

Men øv at spilde al den gode modermælk <_<

Åh, irriterende...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

At han en hjælpsom mand - hørt hos Damlunderne ;)

Nohr vågner og græder.

J: skal jeg gå derind

S: vil du have mine babser med, eller skal jeg bare selv?

:rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spørgsmål fra total nybegynder - jeg fødte tirsdag 17.05, han har suttet nonstop lige siden. Kan det passe at mælken allerede er ved at løbe til? De virker større og lidt hårdere, altså langt fra Linse Kessler stadiet, men alligevel. Er det ikke ret hurtigt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spørgsmål fra total nybegynder - jeg fødte tirsdag 17.05, han har suttet nonstop lige siden. Kan det passe at mælken allerede er ved at løbe til? De virker større og lidt hårdere, altså langt fra Linse Kessler stadiet, men alligevel. Er det ikke ret hurtigt?

Det var det samme for mig :) fødte natten til onsdag og mælken kom fredag morgen. I løbet af aftenen gik det helt amok og jeg fik giga betonbryster! Heldigvis udlignende det sig lidt efter et par dage. Det er da bare dejligt at du allerede har mælk :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spørgsmål fra total nybegynder - jeg fødte tirsdag 17.05, han har suttet nonstop lige siden. Kan det passe at mælken allerede er ved at løbe til? De virker større og lidt hårdere, altså langt fra Linse Kessler stadiet, men alligevel. Er det ikke ret hurtigt?

Ja det kan det godt. Fødte tirsdag d.26 om kl15, onsdag aften -torsdag morgen løb mælken til

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spørgsmål fra total nybegynder - jeg fødte tirsdag 17.05, han har suttet nonstop lige siden. Kan det passe at mælken allerede er ved at løbe til? De virker større og lidt hårdere, altså langt fra Linse Kessler stadiet, men alligevel. Er det ikke ret hurtigt?

Ja det kan det sagtens :) min mælk løb til allerede dagen efter :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spørgsmål fra total nybegynder - jeg fødte tirsdag 17.05, han har suttet nonstop lige siden. Kan det passe at mælken allerede er ved at løbe til? De virker større og lidt hårdere, altså langt fra Linse Kessler stadiet, men alligevel. Er det ikke ret hurtigt?

Jep det kan det, mit løb i hvertfald lige så hurtigt:) og stort tillykke:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spørgsmål fra total nybegynder - jeg fødte tirsdag 17.05, han har suttet nonstop lige siden. Kan det passe at mælken allerede er ved at løbe til? De virker større og lidt hårdere, altså langt fra Linse Kessler stadiet, men alligevel. Er det ikke ret hurtigt?

Ja, mælken kan godt være ved at løbe til. Men det er primært væske der gør, at dine bryster nu er større og hårdere. Det falder igen. :)

Og stort tillykke! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min løber også til på andendagen... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øh! Albert Gider ikke blive ammet mere - han sutter 5 sekunder og bider så, når jeg har prøvet <_< Det har stået på i en uge og jeg tænker egentligt at gribe den og så stoppe det. Det passer mig ok, selvom det også er ret vemodigt og underligt at min baby er så stor..

Men nu har jeg altså sådan lidt knudrede ømme bryster. Hvad dælen gør jeg med det? Går det væk af sig selv? Vi er jo gået fra aften og natte amning til ingenting :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øh! Albert Gider ikke blive ammet mere - han sutter 5 sekunder og bider så når jeg har prøvet <_< Det har stået på i en uge og jeg tænker egentligt at gribe den og så stoppe det. Det passer mig ok, selvom det også er ret vemodigt og underligt at mindst er så stor..

Men nu har jeg altså sådan lidt knudrede ømme bryster. Hvad dælen gør jeg med det? Går det væk af sig selv? Vi er jo gået fra aften og natte amning til ingenting :chin:

Da jeg stoppede amning, sørgede jeg for at massere en masse og varme bade. Det gik hurtigt over :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da jeg stoppede amning, sørgede jeg for at massere en masse og varme bade. Det gik hurtigt over :)

Ok. Det må jeg prøve. Han er vildt sær, gider ikke og bider (og griner :prik) ved amning og flipper skråt hvis vi prøver med flasken :chin: Virkelig en sær reaktion på at jeg er starter på job/mega rådden tiger/et eller andet :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok. Det må jeg prøve. Han er vildt sær, gider ikke og bider (og griner :prik) ved amning og flipper skråt hvis vi prøver med flasken :chin: Virkelig en sær reaktion på at jeg er starter på job/mega rådden tiger/et eller andet :rolleyes

Men er han så bare stoppet med at spise om natten?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for svar alle (jeg kan ikke multiquote) - jeg tør vist godt sige at jeg havde ret i mine antagelser :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men er han så bare stoppet med at spise om natten?

Ja, S prøvede mme på flaske de første par dage (som Albert plejer gerne vil tage) efter ammestrejke, men han nægter det, så nu får han bare sutten og er lidt urolig, men sover ellers ok..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, S prøvede mme på flaske de første par dage (som Albert plejer gerne vil tage) efter ammestrejke, men han nægter det, så nu får han bare sutten og er lidt urolig, men sover ellers ok..

Wauw. Det er da næsten sådan jeg håber det stopper en dag her. Altså, at hun selv siger fra og vi aldrig skal rode med flasker. Eller hvad tænker du? Er du træt af det? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wauw. Det er da næsten sådan jeg håber det stopper en dag her. Altså, at hun selv siger fra og vi aldrig skal rode med flasker. Eller hvad tænker du? Er du træt af det? :unsure

:ditto Det er også det jeg håber på. Det var sgu lidt bøvlet den overgang vi havde med flaske.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wauw. Det er da næsten sådan jeg håber det stopper en dag her. Altså, at hun selv siger fra og vi aldrig skal rode med flasker. Eller hvad tænker du? Er du træt af det? :unsure

Det var præcis sådan med Edith og det var perfekt :yay

eller hun stoppede med at gide amning, da hun var 8 mdr, men fik godnat flaske i en periode og det var helt ok..

Det føles lidt anderledes med Albert, nærmest som om han er sur på mig og så gider han bare slet ikke noget mælk.. Haha! Ej, giver det mening? Men jo, jeg er super glad for det ikke har været en kamp eller bøvl med flasker osv :)

Når de ømme bryster er væk, så bliver jeg helt sikkert glad for det - lige nu er det sgu bare lidt træls med dem ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg glæder mig til det bliver lidt varmere, så det bliver muligt med udendørs amning! Jeg synes at det er synd at han skal vente, når han vågner i mens vi er på tur. Men jeg synes altså også at det er for koldt at sidde på en frossen bænk <_<

Nu hænger vi McD. De er heldigvis for amning :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER