My-Moren

Ammetråd

2,419 indlæg i dette emne

;)[/quote

HAHA good one :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Altså skøre knægt. De sidste to dage ved putning har han insisteret på at sidde overskrævs på mine lår med et ben på hver side og så skal der være adgang til begge bryster, så han kan skifte imellem dem <_< og han falder ikke til ro, før jeg makker ret.

Til gengæld falder han så i søvn uden brok :D

Tossepande :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har totalt optur over, at mine bryster har performet at klare et appetitspring. Woobi-fucking-doo! :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har totalt optur over, at mine bryster har performet at klare et appetitspring. Woobi-fucking-doo! :glad

Sådan, sejt klaret! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg har totalt optur over, at mine bryster har performet at klare et appetitspring. Woobi-fucking-doo! :glad

:glad :glad :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har totalt optur over, at mine bryster har performet at klare et appetitspring. Woobi-fucking-doo! :glad

Sådanne :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Kan man mon egentlig forebygge et appetitspring?

Jeg tænker, hvis man ved, at det kommer omkring de 3 mdr. kunne man så amme lidt oftere op til eller evt. også malke lidt ud?

Det handler ikke så meget om mængde, men om sammensætning (som jeg har forstået). Altså at næringsfordelingen skal ændres. Og med det i mente, ville jeg ikke mene at du kan forebygge.

Tag dig tiden til at amme, brug gerne en hel dag i sengen med Lily eller hav hende i vikle i ammestilling. Så går det hurtigst over. Husk ikke at tænk "ej men du har da lige spist", det er fint der kun 30 minutter i mellem, eller hvad hun måtte synes.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Om du øger mælkemængden eller om baby selv får lov, kan det ikke være det samme?

I øvrigt er det min klare holdning at baby har bedst af selv at få lov til at regulere det. Hvordan skal barnet ellers lære at lytte til sin krop og reagere hensigtsmæssigt derefter? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Kunne godt tænke mig at prøve, om Lily vil tage flaske :chin:

Mangler bare en gummidims til min gamle brystpumpe og ved ikke, om jeg gider at købe en ny, hvis hun alligevel ikke vil tage flaske :prik

Kan du teste med en lillebitte smule kogt kølet vand? Altså kun lidt selvfølgelig. Men måske bare så du kan lure om hun kan få fat?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kunne godt tænke mig at prøve, om Lily vil tage flaske :chin:

Mangler bare en gummidims til min gamle brystpumpe og ved ikke, om jeg gider at købe en ny, hvis hun alligevel ikke vil tage flaske :prik

Ellers kan du måske malke lidt ud med hånden og give på flaske? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg tænker bare, at der alligevel skal en del til for at det ligesom kan fungere :chin:

Jeg vil gøre et sidste forsøg på at finde gummidimsen i morgen, og ellers overvejer jeg at snuppe én brugt på Reshopper. Kunne I godt finde på at bruge en brugt brystpumpe? :blush

Jeg køber aldrig noget som helst brugt :D Men der er masser der gør det! Jeg har virkelig set mange på diverse salgssider. Og jeg har da også en, jeg gerne vil sælge, skulle det være ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker bare, at der alligevel skal en del til for at det ligesom kan fungere :chin:

Jeg vil gøre et sidste forsøg på at finde gummidimsen i morgen, og ellers overvejer jeg at snuppe én brugt på Reshopper. Kunne I godt finde på at bruge en brugt brystpumpe? :blush

Jeg har lånt min af en veninde. Jeg ville ingen skrupler have.den bliver steriliseret, og de er r**dyre set i forhold til, at jeg f.eks. har malket ud i alt fire gange siden jeg fik første barn :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Ha ha det er også en ny verden for mig :D

Jeg vil bare gerne have en elektrisk pumpe denne gang og de er sgu dyre fra ny, hvis Lily-pigen ikke vil tage flaske :rolleyes

Jeg har en elektrisk pumpe fra Medela. Du er velkommen til at prøve den :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker bare, at der alligevel skal en del til for at det ligesom kan fungere :chin:

Jeg vil gøre et sidste forsøg på at finde gummidimsen i morgen, og ellers overvejer jeg at snuppe én brugt på Reshopper. Kunne I godt finde på at bruge en brugt brystpumpe? :blush

Ja i længden er det ret krævende.. men tænkte nu bare for lige at undersøge om hun overhovedet vil tage din mælk i flaske inden du investerer i en pumpe :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER