My-Moren

Ammetråd

2,419 indlæg i dette emne

Jeg lækkede aldrig dengang med W. Og kun sjældent nu, men selvfølgelig i IKEA :lol

Vildt!! Jeg bruger stadig ammeindlæg og J er næsten 10 mdr

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor vildt. Når jeg ammer på det ene, så løber det andet. Og indimellem så starter min nedløbsrefleks også bare sådan uden videre.

Jeg skifter dem flere gange om dagen :)

Hvis jeg er topløs så løber det som en åben hane, men har jeg top på, så kommer der ikke noget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Min nedløbsrefleks er også ret vild. Jeg kan nogen gange mærke det løber til bare jeg tænker på hende. Så må jeg lige tage mig selv på brysterne for at stoppe det. Jeg gør det helt pr automatik, hvilket godt kan være lidt kinky, hvis jeg er et offentligt sted :D

Jeg skifter dog ikke indlæg hver dag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu hvor vi er blevet enige om, at her er det ok at juble over at amme, bliver jeg simpelthen lige nødt til at komme ud med det....

Jeg ELSKER at amme!!!!! :Loveshower :yay :kuller :loveshower

Jeg havde aldrig troet det skulle lykkes, og havde været så stolt af at klare amning de første 14 dage.... Nu er Taylor 9 måneder (om ca 40 min) og jeg ammer endnu, det ER da fantastisk :loveshower

Sorry.... :blush Det giver bare ikke helt det samme at juble til min mand :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min nedløbsrefleks er også ret vild. Jeg kan nogen gange mærke det løber til bare jeg tænker på hende. Så må jeg lige tage mig selv på brysterne for at stoppe det. Jeg gør det helt pr automatik, hvilket godt kan være lidt kinky, hvis jeg er et offentligt sted :D

Jeg skifter dog ikke indlæg hver dag.

Haha det gjorde jeg også :LOL Det forsvandt dog da jeg stoppede med at fuldamme....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu hvor vi er blevet enige om, at her er det ok at juble over at amme, bliver jeg simpelthen lige nødt til at komme ud med det....

Jeg ELSKER at amme!!!!! :Loveshower :yay :kuller :loveshower

Jeg havde aldrig troet det skulle lykkes, og havde været så stolt af at klare amning de første 14 dage.... Nu er Taylor 9 måneder (om ca 40 min) og jeg ammer endnu, det ER da fantastisk :loveshower

Sorry.... :blush Det giver bare ikke helt det samme at juble til min mand :D

:loveshower yay!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Min nedløbsrefleks er også ret vild. Jeg kan nogen gange mærke det løber til bare jeg tænker på hende. Så må jeg lige tage mig selv på brysterne for at stoppe det. Jeg gør det helt pr automatik, hvilket godt kan være lidt kinky, hvis jeg er et offentligt sted :D

Jeg skifter dog ikke indlæg hver dag.

Mit gør det stadig ind imellem :D Jeg ka mærke det nærmest kommer helt oppe fra skuldrene og ned til brystvorterne (jeg elsker BK, haha!).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu hvor vi er blevet enige om, at her er det ok at juble over at amme, bliver jeg simpelthen lige nødt til at komme ud med det....

Jeg ELSKER at amme!!!!! :Loveshower :yay :kuller :loveshower

Jeg havde aldrig troet det skulle lykkes, og havde været så stolt af at klare amning de første 14 dage.... Nu er Taylor 9 måneder (om ca 40 min) og jeg ammer endnu, det ER da fantastisk :loveshower

Sorry.... :blush Det giver bare ikke helt det samme at juble til min mand :D

:yay :yay :yay

Det er fedt!!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fantastisk, TroldeMor! :loveshower

Åh, hvor jeg dog under dig det :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu hvor vi er blevet enige om, at her er det ok at juble over at amme, bliver jeg simpelthen lige nødt til at komme ud med det....

Jeg ELSKER at amme!!!!! :Loveshower :yay :kuller :loveshower

Jeg havde aldrig troet det skulle lykkes, og havde været så stolt af at klare amning de første 14 dage.... Nu er Taylor 9 måneder (om ca 40 min) og jeg ammer endnu, det ER da fantastisk :loveshower

Sorry.... :blush Det giver bare ikke helt det samme at juble til min mand :D

Selvfølgelig skal det være ok at juble over at amme. :)

Hvor er det fedt :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er i søde at juble med mig :lovebk ::loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skulle nok ikke have blæret mig med at jeg ikke behøvede bruge ammeindlæg :prik :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg kunne ikke gå uden amme indlæg de første 5 måneder. Så kom Freya i et tigerspring og begyndte at spise fra begge bryster ved hver amning og har gjort det siden. Og siden da har jeg ikke haft brug for amme indlæg. Freya er 10 måneder nu. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja! Og jeg synes det er så skønt at kunne stoppe gråden lynhurtigt.

Jeg ville virkelig blive stresset, hvis jeg skulle høre på den gråd, mens jeg baksede med at ordne en flaske :unsure

(Sådan må man vel gerne skrive herinde i ammetråden :unsure :blush)

Altså nu læser jeg, flaskemor, med, og jeg smiler nu bare ^_^ Jeg kan tit høre på øffene inden gråden at A er sulten, så tit vågner hun ikke om natten :) Og da mme mætter mere end mm, så har jeg kun en vågen baby 1 max 2 gange om natten :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså nu læser jeg, flaskemor, med, og jeg smiler nu bare ^_^ Jeg kan tit høre på øffene inden gråden at A er sulten, så tit vågner hun ikke om natten :) Og da mme mætter mere end mm, så har jeg kun en vågen baby 1 max 2 gange om natten :)

Jeg har heller aldrig fået stress over at lave flasken når de små har været sultne.

Ved Melissa skulle den varmes i mikroen, for det skulle gå stærkt ;) Ved Milan har vi lavet dem fra gang til gang, han er mere tålmodig ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der nogen med erfaring med svamp INDE i brystet? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der nogen med erfaring med svamp INDE i brystet? :unsure

Ja, det gør nuller naller. Jeg fik en pillekur ved lægen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det gør nuller naller. Jeg fik en pillekur ved lægen :)

Du skulle ikke forsøge bare at smøre først?

Jeg har så ondt, kan slet ikke rumme det. Lægevagten ville kun udskrive salve, og så kunne jeg gå til min egen læge hvis det ikke hjalp.

Men hvordan med pillekuren og amning? Er det er problem?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du skulle ikke forsøge bare at smøre først?

Jeg har så ondt, kan slet ikke rumme det. Lægevagten ville kun udskrive salve, og så kunne jeg gå til min egen læge hvis det ikke hjalp.

Men hvordan med pillekuren og amning? Er det er problem?

Nej, Im havde ingen symptomer og det havde jeg heller ikke udvendigt, men det stak og prikkede helt vildt inde i brystet. Nej, du må gerne få pillekuren mens du ammer, finder lige link :)

edit:

http://www.ammenet.dk/wiki/svamp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, Im havde ingen symptomer og det havde jeg heller ikke udvendigt, men det stak og prikkede helt vildt inde i brystet. Nej, du må gerne få pillekuren mens du ammer, finder lige link :)

edit:

http://www.ammenet.dk/wiki/svamp

Det er også på ammenet, jeg har læst.

Jeg har så ondt. Men der er ikke nogen, der vil udskrive mig tabletbehandling. Har talt med lægevagten to gange og været forbi. Der er ingen tegn på brystbetændelse, min CRP er ikke forhøjet eller noget som helst. Men jeg kan kun få Brentan. Hende jeg talt med senest kunne pænt fortælle mig, at hun havde været læge i 25 år, og at det altså er normalt med spændinger i brystet tidligt i ammeforløbet. :(

Jeg er så frustreret og panisk. Lige nu er det kun højre, men jeg begynder at være bange for venstre også er på vej.

Jeg har talt med barselsafsnittet i Viborg, og de vil gerne indlægge mig. Jeg ved bare ikke om det er løsningen. Det garanterer jo ikke den behandling jeg ønsker.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er også på ammenet, jeg har læst.

Jeg har så ondt. Men der er ikke nogen, der vil udskrive mig tabletbehandling. Har talt med lægevagten to gange og været forbi. Der er ingen tegn på brystbetændelse, min CRP er ikke forhøjet eller noget som helst. Men jeg kan kun få Brentan. Hende jeg talt med senest kunne pænt fortælle mig, at hun havde været læge i 25 år, og at det altså er normalt med spændinger i brystet tidligt i ammeforløbet. :(

Jeg er så frustreret og panisk. Lige nu er det kun højre, men jeg begynder at være bange for venstre også er på vej.

Jeg har talt med barselsafsnittet i Viborg, og de vil gerne indlægge mig. Jeg ved bare ikke om det er løsningen. Det garanterer jo ikke den behandling jeg ønsker.

... Det var sq da heldigt for hende, at hun ved, at brystspændinger er normale, når nu hun har været læge i 25 år, stort tillykke til hende... Jeg går ud fra, at du kontaktede lægevagten, fordi du (2.gangsmor BTW) har anderledes smerter end de sædvanlige brystspændinger... Irriterende at blive verfet af på den måde <_<

Desværre ingen brugbare erfaringer - men sympati kan jeg klare, ondt i mælkebaren stinker big time!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER